Дитячі істерики
Син 3 роки і 9 місяців вже тиждень цілими днями плаче в дитсадку і ні з ким не говорить, поза садочком все нормально. В садочок ходить з минулого року і дотепер подібних проблем не виникало. На запитання що трапилось нічого не відповідає. Дружина пішла до педіатра щоб порадила психолога, педіатр сказала сходити до психіатра. Що це може бути і чи треба йти до профільного лікаря? Хвилююсь, бо в моєї матері діагноз вялопротікаюча шизофренія. Щоб не передалось не дай бог дитині.
---
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Доброго вечора, Вячеслав!
Ваша дитина плаче у дитсадку, значить там відбувається щось неприємне для неї. Яку відповідь на це дають вихователі та няні у дитячому садочку? Адже це зона їх відповідальності?
Педіатр діагностувала вашу дитину, а потім порадила до психіатра? Чи на якій підставі вона вирішила вам звернутися до психіатра?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345544 для Ирина Николаевна
Вихователі і няні кажуть, що все як завжди і вони самі не розуміють, що відбувається, тмм більше що він в них улюбленець. Педіатр нічого не діагностувала, просто сказала йти до психіатра (я на прийомі не був присутній, бо служу в зсу).
психолог онлайн
Не схоже на прояв шизофренії, тим більше що в цьому віці хвороба себе не проявляє. Тільки починаючи з підліткового віку.
А те, що Ви описали, більше схоже на щось істероїдне, демонстративне. Якщо він ще й улюбленець, як Ви кажете, то цілком ймовірно, що це щось на зразок маніпулювання іншими - задля привертання уваги до себе.
В будь-якому випадку огляд дитячого психіатра не завадить.
психолог онлайн
Дитячий садок — це новий для дитини простір. Коли дитина туди тільки приходить, вона відчуває стрес, але при цьому її багато що приваблює, а нові враження підтримують інтерес, мотивацію повертатися туди знову. Але через якийсь час він звикає і дитина з'ясовує: тут є не тільки цікаві речі, але і ті, що насторожують. І знову починає відчувати стрес. Причому якщо раніше дитину могли відволікти нові враження, то тепер це не виходить, адже все навколо вже стало звичним.
А ще є типова історія про втому, що накопичилася. У тих же першокласників уроки зазвичай тривають годин до 12 дня, бувають канікули, є цікаві гуртки, де можна переключитися. А дошкільнята залишаються в садочку, як правило, до вечора, без канікул, не завжди ходять кудись ще, крім садка. Для них це як повноцінний п'ятиденний робочий тиждень,
Якщо дитина втомилася, якщо вона більше не справляється з психологічним навантаженням, важливо влаштувати перепочинок - наприклад, позаплановий вихідний. Швидше за все, це непросто буде організувати з точки зору логістики. Але якщо така можливість є — здорово. Це підтримає дитину.
Відредаговано автором 24-06-2023 16:02:42