Адаптація дитини в дитячий сад
Доброго дня !
Я вже не маю просто сили , я не знаю що робити …. Вже 2 місяці я воджу сина в дитячий сад , но лише є маленький успіх , весь час істерика коли я виходжу за двері , сину 3 роки .
Ми проживаємо в Німеччині , і звичайно що дитячий саж на німецькій мові . Вдома ми говоримо російською і українськими мовами , а там лише німецька . І в мене виникло питання чому дитина завжди б’ється в істериці , умови хороші , вихователі теж класні , чому ??????? В мене просто опускаються вже руки !! Я вже і роботу покинула , тому що просто нема змоги дальше робити ( нема на кого дитину оставити )
Я дуже надіюсь що хоч щось проясниться завдяки вам мої любі психологи ❤❤❤
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
І в мене виникло питання чому дитина завжди б’ється в істериці
Ви підготовували дитину до дитячого садку? Говорили з ним про його почуття?
психолог онлайн
Екатерина Вячеславовна Логинова
Вітаю, Вікторія. Ваш син зараз переживає процес адаптації до нових умов, дитячого садка. Сам по собі цей процес є непростим для дитини і батьків, а тут ще чужомовне середовище, яке виступає додатковим стресовим фактором.
Проте, цей етап необхідний для соціалізації вашої дитини, а також для того, щоб майбутнє пристосовання до школи пройшло легше (у будь-якій країні).
Дитина, що звикла постійно проводити час з мамою може не розуміти чому тепер її залишають в іншому місці та з чужими людьми. Це може лякати і засмучувати дитину, навіть якщо умови перебування дуже хороші, а вихователі класні.
Важливо почати процес поступово, розмовляючи з дитиною та пояснюючи чому вона туди йде, на скільки часу, хто її забере в т.д. Корисно буде обговорити з сином його почуття, страхи. Інколи діти бояться, що мама більше не повернеться. Тут потрібно запевнити, що мама ніколи тебе не покине і обов‘язково забере. Можна уточнити час, наприклад: «ти пограєшся, підеш на прогулянку, пообідаєш, а після обіду я прийду за тобою». Варто намагатись бути послідовним, тобто виконувати обіцянки і не обіцяти щось, якщо не певні що зможете це виконати. (Це стосується також того, хто саме буде забирати дитину). Чим більше Ви будете послідовні та передбачувані, тим легше для дитини буде кожен новий день в садку.
Також, якщо дитина плаче за Вами коли ви заводите її в садок, обдумайте можливість того, щоб її відводив хтось інший з родини (розставання з ким буде менш болючіше).
Бажаю Вам сил та терплячості у цій справі!
психолог онлайн
Добрый день!
Вы хотите найти ответ на вопрос -
цитата:
чому ???????
?
Или вас интересует, что все-таки надо сделать, чтобы произошла
цитата:
Адаптація дитини в дитячий сад
?