Постійне відчуття стресу
Доброго дня, шановні психологи!
Останнім часом у мене постійне відчуття стресу у тілі. Скільки б не спала - хочу спати. Скільки б не їла - хочу їсти. Пригнічення. Немає сил займатись спортом.
Причина - моя свекруха. Вона любить ходити до нас щодня. От прийде і одразу ой як у тебе смачно пахне. Годуєш її. Вона розпитує, що я додала в їжу. Аналізує. Їй традиційно не все родобається. Отже, я отримую вказівки як потрібно робити.
У нас дитині рік. То вона ні разу не взяла дитину навіть на руки. Не те, щоб щось допомогти. Може навпаки синочка до себе покликати. Типу пляшку кефіру передати чи кудись її повезти. Хоч у неї є чоловік.
Я сказала чоловіку, що хочу від неї піти. Не від нього. А від неї. Але виходить, що розлучитись треба з ним.
Другий тиждень вона не приходить. Але чоловік якийсь сам не свій. Мабуть, мамочка давить на нього.
Я її уже не те, що не люблю. Я її ненавиджу. З чоловіком у нас гарні стосунки. Прекрасні. А від неї мене сідає. Я постійно хочу плакати. Так ніби живу по стойке смирно. І постійно мені плюють в обличчя. Хоч вважаю, що нема за що.
Що робити з постійним відчуттям стресу? Як його позбутись? Можливо, є якісь техніки чи книги?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня, Катю!
цитата:
Єдина дієва техніка в ситуації, яку Ви описали, розбібратись з причинами стресу. Це означає спочатку пропрацювати Вашу схильність саме так ставитись до поведінки свекрухи, тобто вразливістю...і нездатністю себе: а) гідно поставити і б) конструктивно захистити.
От спитаю, ви хоч раз сказали свекрові, що Вам не подобається в її ставленні до Вас? Думаю, що постійно уникаєте цього. А чому? Чого боїтесь?
І друга складова - навчитись відстоювати свої особистісні кордони. Не боятись бути собою, не боятись певної конфронтації. Адже споконвіку між людьми діє правило - з нами поводяться так, як ми цього дозволяємо(!)
Наперед передбачу - прогрес може бути досягнутий і самостійно, але значними зусилями і втратою чималого часу. Натомість разом з психологом отримаєте стійкий результат набагото швидше.
цитата:
Розлучитись - справа нехитра, завжди встигнете. А якщо чоловіка любите, то не варто поспішати з розлученням. Чи не є сенс одночасно із Вашим особистим питанням зайнятись і стосунками в Вашій парі? Тим більше, що
цитата:
З чоловіком у нас гарні стосунки. Прекрасні.
Відредаговано автором 11-08-2023 15:49:10
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Надія Іванівна Шулюк
Доброго вечера!
Очень вас понимаю... что так жить тяжело... особенно когда есть в окружении такие сложные люди...
У вас естественные эмоции, на не приятного вам человека.
Она вам неприятна и это факт. Не надо тут с собой бороться. Искать причины - что не так в вас или в ней. Просто неприятна, потому что она так себя ведет некорректно по отношению к вам. (И думаю не только к вам).
И вы правильно сделали, что мужу все сказали как есть. Зачем же себя мучать и изводить так.
И правильно, что разделили ее и мужа!
Непростая ситуация - мужу надо время на осознание...
Вам надо научится правильно выстраивать границы. И не пускать близко к себе таких людей. Имеете полное право. ( неважно родственница или нет).
Вы выбрали ее сына, а не ее. (Ее вы не выбирали!)
И не с ней семью вы создавали.
И вы не в ответе за ее поведение. Если человек не чувствует, или не понимает... что перебарщивает... или что ему не рады... то надо это четко ей сказать. Или прямо в глаза, или по телефону, или через мужа.
Но постараться без оскорблений.
Сказать - " я больше не хочу с вами общаться. И не надо мне навязывать свое общество. Оставьте меня в покое. Ваши советы неуместны. Я у вас советов не просила. Желаю вам всего доброго."
Ну вот как то так, можно пояснить ей.
Опять же вы имеете на это полное право!
Вы должны строить свою жизнь как вам удобно. И не ломать себя и не насиловать!
А то в чем вы сейчас находитесь ... это насилие над собой...
Надо с этого выходить.
Часто в семьях так бывает, что не сходятся люди... просто не сходятся... да неприятно... да обидно.
Но ломать себя и мучать всю жизнь теперь! Так нельзя! Берегите себя!
и думайте о себе, и о своей семье - ребенке и муже. И все.
Все остальное вас не должно волновать.
Ну а все негативные эмоции - лучше проговорить с психологом лично.
Чтоб разгрузить психосоматику - вам тело подсказывает перебор уже негатива... надо разгружать.
консультация психолога
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірина Миколенко
Ваш стан зрозумілий. Важко жити поряд з такою неприємною людиною, якою Ви описуєте свою свекруху.
Але зазвичай люди її типу мають таку якість. Вони відчувають, як можна зачепити болючіше.
Тому перша рекомендація - не реагуйте, поводьтеся нейтрально.
Якщо вона помітить Вашу байдужість, то у досить короткий термін змінить свою поведінку. Бо зрозуміє, що це неефективно.
Друга рекомендація — набагато складніша. Основна якість таких людей – це почуття неповноцінності і для самоствердження їм потрібно принижувати і критикувати іншого.
Якщо Ви зможете себе змусити, покажіть їй, що Ви цінуєте якісь речі, які вона робить і Ви за них вдячні. Ви, мабуть, станете одним з небагатьох, хто їй дає якесь позитивне ставлення.
Ну, і звичайно, Вам потрібно розібратися за допомогою психолога, чому Ви так гостро реагуєте на свекруху.
Відредаговано автором 13-08-2023 02:23:57