Який в мене тип прихильності
Вітаю. Я просто хочу приблизно взнати, який тип прихильності у мене може бути судячи за цим і вашу думку про це.
Мені дуже складно підтримувати близькі стосунки. Якби я не змушувала себе через страх і дискомфорт йти на зближення, в мене ніколи не було по-справжньому близьких стосунків. Тільки тотальна залежність від думки, настрою, уподобань і переконань людини. Все, що я робило, це намагалась не розчарувати, не упустити прихильність, не втратити довіру. Я дуже боюсь знову того пригнічуючого відчуття коли з кимось більше не комфортно і не цікаво. І боюсь що в інших скоро так буде зі мною. Коли про мене говорять щось хороше, або що мене люблять, мене накривають незрозумілі сильні негативні емоції і одразу хочеться плакати. Мене це дуже глибоко зачіпає і ніби ранить. І при цьому я всеодно тягнусь до цього як до повітря, і кожен раз це ніби розбивається об стіну. Я відчуваю порожнечу коли мені дають любов. І кожен раз я розчаровуюсь і зневірююсь коли не можу відчути того, до чого прагну. Коли отримую те, до чого прагну, я не відчуваю нічого, бо просто не можу це прийняти. Я не можу досягти душевного тепла, спокою, впевненості і захищеності. Постійно мені потрібна увага і спілкування, я можу скучити за кимось, коли ми останній раз бачились 5 годин тому. Я слізно напрошуюсь на увагу, компліменти, похвалу, любов. А коли отримую це, починається: 'Це неправда', 'Я нічим на це не заслужила', 'Я не така вже й дивовижна', 'Вони напевно по натурі такі дружелюбні, це не має особливого значення, вони просто перебільшують', 'А вони з мене сміються, чи в них дуже низькі запити?'. Причому коли я даю комусь підтримку, любов, допомогу, мені здається, що я роблю це нещиро. Або все для того, щоб отримати те саме у відповідь. Коли мені приділяють таку увагу і виявляють прихильність у мене є відчуття, що це може зникнути в будь-який момент. Вплоть до думок про те, що це нереально, це може статись з будь-ким, але не зі мною. Вони можуть розчаруватись і кинути мене, або неважливо з якої причини, просто залишити. Тому для мене ревнощі це напевно те ж саме що заздрість, бо я просто нию що всі кого мої друзі знають надто кращі, щоб не замінити мене. Я ще й намагаюсь робити меншу емоційну віддачу і відсторонитись від цього, по типу 'Щоб не втрачати щось, краще думати, що в тебе нічого немає'.
Питання від: ; Вік: 18
Доповнення від автора
Мені здається, що зі мною просто неможливо мати справжні близькі стосунки. Я надто для цього стараюсь і мені це не вдається навіть на половину. І я дуже втомилось від глибокого відчуття самотності і непотрібності. Мені вже здається зі мною щось не так раз я не можу триматись в стосунках. Люди, з якими я поверхнево спілкуюсь від декількох годин до декількох днів, кажуть що зі мною приємно і комфортно спілкуватись, але я відчуваю, що це вже кінцева. Далі знайомих я не можу. Мені дуже тяжко, некомфортно і страшно розвивати взаємини з людьми, які мені подобаються. Я роблю вимушені зусилля через великий дискомфорт, намагаючись йти на зустріч, але там всеодно стіна. Близькість і є дискомфортом. А ще вона загрозлива. Ми можемо спілкуватись пів року, але насправді мало що один про одного знаємо. Навіть якщо це якісь глибокі теми на кшталт навіть моральних травм, я можу багато про себе розказати, але справжньої близькості я не відчуваю ніколи. Я намагалась пояснити, що крім уникання є менший відсоток залежності. Я знаю, що ці люди хороші, вони мені подобається, але коли мені потрібна допомога або підтримка, в складних ситуаціях вони зникають з моєї пам'яті. Через ту 'стіну' у мене таке неоднозначне відчуття, що у мене наче є хтось і не один, але з рештою я одна у всьому світі. Дуже нераціональна самотність. Хоча, може це через величезну нестачу емоційної близькості.
Загалом в мене постійно якісь загони і емоційні гойдалки у спілкуванні. Я не впевнена, що можу сказати, що люблю когось, навіть родичів. Бо я не знаю, що таке любов. Як конкретне визначення. Якщо для всіх це щось різне, то тут я поставлю прочерк. Коли хтось виявляє до мене романтичну прихильність, таке враження, що навіть саме зближення є загрозою, а точніше те, що хтось дійде до моєї слабкої сторони і тоді я буду виглядати вразливою. Вразливість критично небезпечна. Тому я зовсім не є відкритою людиною.
Доповнення від автора
Ще я боюсь проявляти ініціативу, запрошувати когось зробили щось разом, бо боюсь, що це не буде взаємно. Боюсь що вони не розділять мої амбіції.
Доповнення від автора
Тому я постійно залишаюсь приховано незадоволеною, бо не вмію говорити прямо про свої бажання і потреби.

психолог онлайн
Наталия Горская
Вітаю, Маріє. Шкода, що ви відчуваєте таку дистанцію та небезпеку. Ви питаєте, чи можливо зрозуміти ваш тип прив'язаності - припустимо, він такий. або такий - чи це допомогло б вам вирішити більш глобальні питання, які ви згадуєте? " Я просто хочу приблизно взнати, який тип прихильності у мене може бути" - ..
і тут же зовсім інші запити, набагато глибші
- " в мене постійно якісь загони і емоційні гойдалки", "я постійно залишаюсь приховано незадоволеною", " я не знаю, що таке любов".
Емоційні гойдалки, відсутність здатності любити, тощо - це як правило, наслідок психічних травм, або ж це їх неодмінний супутник. Дуже і дуже гарний сигнал як на мене - це та ваша заглибленість та усвідомлення деяких власних особливостей. Скажіть, насправді ви хотіли б дізнатися тип прив'язаності, або ж не переживати такий дискомфорт і навчитися відчувати тепло до людей і те ж саме - в свою сторону? ) У такому разі я б порадила вам знайти "свого" спеціаліста який зможе підтримати вас і зорієнтувати в якій бік іти, враховуючи деяке "відсторонення" у перший час. (насправді, ви робите правильні кроки, коли замислюєтесь над цими питаннями). Сил вам та терпіння!
психолог онлайн
Маріє, навіщо вам знати
цитата:
тип прихильності
?
Що це вам дасть?
Ви, як мінімум, уже вчетверте ставите питання психологам (у внутрішньому функціоналі це видно).
Чим допомогли вам попередні рекомендації спеціалістів?
Що ви взяли для себе, та що вже змогли змінити?
психолог онлайн
Наталия Горская
Схоже на тривожно-уникаючий тип. Бо Ви водночас прагнете уваги від близьких і не відчуваєте задоволення, коли її отримуєте, плюс ізоляція в моменти вразливості, властива для уникаючого типу, теж має місце. Але все ж ближче до тривожного типу, бо незакрита з дитинства потреба в близькості у Вас значно переважає над страхом і униканням близькості. Плюс в тривожного типу часто присутня невпевненість в тому, що я достатньо хороша і варта любові людина, через що виникає страх покинутості.
Сам по собі тип прив'язаності - це не хороша і не погана річ, як і тип особистості, наприклад. Але якщо конкретні проблеми, властиві Вашому типу чи інші, турбують Вас, це запит на звернення до психолога.
психолог онлайн
Доброго дня. А для чого Вам виясняти тип прихильності?
Взагалі, відчуваю багато співчуття до Вашої ситуації, це певне дійсно дуже не просто.
Але навіть з біглого огляду, ситуація залежить не тільки від типу прихильності, проблеми про які Ви пишете - це не проблеми виключно взаємодії.
Контакти з іншими так, але ще й довіра до світу, самоцінність, самооцінка, соціальна тривога, страх та невдоволенність, страх покинутості і відкинутості. І це все дуже не просто, тут необхідна глибока, різнопланова робота з терапевтом