Депресія
Відчуття ніби я тону в ямі проблем і не можу вибратись, я задихаюсь, я вже не маю сил вставати і йти далі. Все почалось з того, що я закінчила коледж - це останній мій світлий і приємний період життя. Відразу після випускного, мені зрадив мій хлопець, це було дуже важко морально пережити, відчуття що це мене зламало ще колись і рана так і не загоїлась, ніби я в цьому стані і залишилась. Але справа у тому, що я ніби не любила ту людину, що для мене це була залежність, і коли людина пропала, почалась ломка Після чого я переїхала в інше місто, завела нових друзів, знайомства і за короткий термін забула про все З того моменту пройшло півтора роки. У мене вже майже рік як нові стосунки, напевно, саме вони дають мені ще сили жити Я постійно не можу знайти роботу, я не знаю куди мені подітись, відчуття ніби я просто не потрібна у цьому світі, ніби, я не несу якийсь сенс. Я не бачу сенсу прокидатись і щось робити, я не маю чому радіти, я довго трималась, але сьогодні я вже просто сіла і розривалась, я не маю сил більше боротись, щось шукати, я не маю вже друзів, нові знайомства це не ту люди з якими мені хочеться спілкуватись, вони не розвиваються і не цікаві, відчуття ніби я в цьому містові чужа, окрім хлопця в мене тут нікого і нічого Я просто не бачу сенсу жити
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
цитата:
відчуття ніби я просто не потрібна у цьому світі, ніби, я не несу якийсь сенс
Цікаво, що свого хлопця Ви в розрахунок не берете. І йому не потрібні? І для нього сенсу не несете?
І жодного слова про любов. Мабуть Ви і його не кохаєте, як і попереднього... Так?
Дополнение от автора
Тобто слова, що тільки він допомагає мені не впадати в відчай і знаходити сили жити, то це нічого не значить?
Ні, я його кохаю, навіть дуже, і ці стосунки побудовані на довірі, повазі, лояльності
Тому я не бачила сенсу їх описувати, якщо я розсипаюсь по інших причинах
психолог онлайн
Добрий ранок! Поганий настрій – не є депресією, це тимчасове незадоволення, що виникає як реакція на зовнішні або внутрішні події, супроводжується смутком, розгубленістю, до яких з часом людина пристосовується, і настрій покращується; меланхолія, як правило, чергується з радістю, спокоєм; поганий настрій примушує людину шукати рішення, щоб змінити ситуацію, і якщо потрібно виконувати певну діяльність, стає краще. У осінньо-весняний період у хворих на хронічну депресію спостерігається різке погіршення або рецидив.
Симптомами депресії є поганий настрій протягом двох і більше тижнів, що може випливати і як з реальних життєвих труднощів, так і ні; меланхолія стає життєвим фоном - радість, задоволення відчувати неможливо; життя супроводжується відчуттям кінця і зневіри, безнадійності - занепад сил і відсутність волі, скарги на свій стан, уникання інших людей, дратівливість, труднощі при прийнятті рішень, думки про самогубство, почуття тривоги ( схвильованість, нудота або запаморочення, приступи жару і холоду, потьмарення зору, прискорене серцебиття і пітливість, порушення сну - ранні пробудження, безсоння), зниження статевого потягу і самооцінки. , Негативні думки не викликають бажання щось змінити і призводять до бездіяльності; знижуються розумові здібності, загальні активності, втрачається інтерес до діяльності і до життя; людина відчуває сум, втрачає апетит, вагу; з׳являється самокритика - зацикленість на своїх промахах; вважає себе нікчемною, непотрібною, невдахою. Якщо є такі симптоми, необхідно звернутися до лікаря або до психотерапевта. Численні дослідження переконливо демонструють ефективність когнітивно-поведінкової терапії при лікуванні важкої форми депресії на рівні з антидепресантами. Протягом 20 сесій біля 75% пацієнтів відчувають суттєве покращення. Поєднання кпт та медикаментів підвищує ефективність до 85%. КПТ дає інструменти справлятися і попереджати рецидиви. Якщо перелічених симптомів немає, то це поганий настрій. Можливо, Вам потрібно стабілізувати стан, потім вирішувати труднощі, які Ви описали?
психолог онлайн
Добре, якщо і Ви кохаєте, а не тільки він. Бо кохання дає сили не лише тому, кого люблять, а ще й тому, хто любить.
Припущу, що проблема значно глибша, ніж здається - і знаходиться в просторі відносин з батьками. Впевнений, вони багато недодавали Вам тепла, любові, розуміння та співчуття. Тому зараз цього всього і не вистачає. І сенсу не бачите.
Ще момент: якщо це місто - не відчувається Вашим, то може слід подумати про переїзд в інше? Говорили про це з хлопцем, Оксана?