Як не нафантазовувати собі те чого насправді не було ?І чому так виходить?
Доброї ночі ) Проблема полягає в тому що коли я близько зближуюсь з людиною в інтимних відносинах (маю на увазі поцілунки ) я відчуваю що мені не сподобалось це (хоча сама людина мені подобається) і більше не хочу повторювати все знову ,але потім коли я згадую це все і фантазую з кожним разом мені здається що все було супер і що були дуже приємні відчуття хоча як таких їх не було . Звідси парадокс :в своїх думках мені все подобається і я ще хочу повторити ,а в реальному житті я знову розчаровуюсь . Так от питання таке :чому так відбувається ,і як з цим справитись бо це нафантазування дуже заважає в реальному житті робити якісь серйозні відносини .
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Вита, добрый вечер!
цитата:
Проблема полягає в тому що коли я близько зближуюсь з людиною в інтимних відносинах (маю на увазі поцілунки ) я відчуваю що мені не сподобалось це (хоча сама людина мені подобається) і більше не хочу повторювати все знову ,але потім коли я згадую це все і фантазую з кожним разом мені здається що все було супер і що були дуже приємні відчуття хоча як таких їх не було
Скажите, а что это Вам дает фантазирование? Почему нельзя сделать Ваши фантазии реальностью и не встретить того человека, с которым Вам будет хорошо в реальности?
психолог онлайн
цитата:
бо це нафантазування
Такое Ваше фантазирование распространяется только на отношения или в других сферах жизни бывает тоже?
психолог онлайн
цитата:
Так от питання таке :чому так відбувається ,і як з цим справитись бо це нафантазування дуже заважає в реальному житті робити якісь серйозні відносини .
Справа в тому що людина особливо в молодому віці схильна до ідеалізації, приписування партнеру якостей яких немає, це відбувається тому що є велике бажання відносин, близькості. Для того щоб цього не допускати, потрібно навчитися бути більш раціональною, напоминати собі як насправді, щоб не обманювати себе.
психолог онлайн
Доброго дня Віта! Так буває не лише з Вами. Це властиве більшості молоденьких цнотливих дівчат і це нормально. Адже задіяні високі суто духовні ідеалістичні почуття. А всі фантазії, які виникають пізніше, включають так званий фізичний рівень... Інша справа, чи корисне це для Вас, якщо Ви не збираєтеся будувати серйозні стосунки? Навряд чи! То може краще спершу просто подружитися,щоб розібратися і в собі, і в хлопцеві? Адже, найкращі сімейні стосунки будувалися саме з дружніх... Не просто ж так раніше дівчат оберігали, бо знали їх властивість швидко прив'язувати ся до фізичних почуттів, що дуже далеке від справжніх почуттів...
психолог онлайн
Доброго дня, Віто.
Скажіть, будь ласка, а Ви обговорювали зі своїми партнерами те, як би Ви хотіли з ними взаємодіяти, щоб Вам було приємно? І говорили їм, що саме Вам не сподобалось?
В ідеалі, можна обговорювати інтимні стосунки в парі так, щоб вони влаштовували вас обох. Але якщо Вам категорично не подобається взаємодія з конкретним партнером, то тут тільки шукати іншого.