Залюблена дитина
Дочка 10 років не проявляє інтерес до навчанння,знаходиться в невротичному стані.зовсім не цікавиться ні чим.відчуває стани схожі на панічні атаки.як їй допомогти.як я маю себе поводити.
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
цитата:
знаходиться в невротичному стані
цитата:
панічні атаки
Вы обращались с дочерью к неврологу или психиатру?
Что говорят врачи?
Получает ли она медикаментозное лечение?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329222 для Светлана Владимировна Киселевская
Приписали вітаміни тільки.діагноз невроподібний стан.але я не розумію як мені реагувати на поведінку дитини.вітаміни приймаємо стан покращився.але все що стосується навчання просто ігнорить.кожне домашнє завдання вона просто катає істерики.я не витримую
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
ДОброго часу доби!
цитата:
кожне домашнє завдання вона просто катає істерики
Через що?
По якій причині вона відмовляється вчитись?
Що її взагалі цікавить?
Коли почали помічати невротичні симптоми? Можливо знаєтет через що вони зявилися?
Розумієте, наш мозок так створений, що він не може без навчання. Не може від слова абсолютноніколи! Тому, коли діти починають уникати, протестувати, саботувати навчання - тут питання не в дитині. Треа шукати причину, через що це відбуважться.
Дууже рекомендую звернутися до дитячого психолога. Це буде найкращою допомогою для дівчинки. Але підійдіть до вибору спеціаліста максимально прискипливо. Якщо є можливість це робити разом з дитиною, то на останньому етапі вибору - підключить її. Найголовніше для досягнення успіху в терапії - це контакт між фахівцем та дитиною.
психолог онлайн
цитата:
невроподібний стан
Во-первых, надо разбираться с тем, какие страхи есть у Вашей дочери и как они связаны с ее обучением вообще и со школой, в частности.
Во-вторых, следует работать с Вашей дочерью по уменьшению страхов и развитию уверенности в себе.
После этого она начнет охотнее взаимодействовать с социумом, которого сейчас, вероятнее всего, боится.
цитата:
що стосується навчання просто ігнорить
В-третьих, надо понимать что вообще происходит с ее мотивацией. И есть ли еще какие-то преграды, мешающие ей учиться.
Это все - индивидуальная работа с Вашей дочерью.
цитата:
вона просто катає істерики
Минимальная индивидуальная работа с Вами должна будет заключаться в том, чтобы Вы научились противостоять манипуляциям дочери.
Для этого Вам надо будет убирать крючки, на которые она Вас ловит - вероятнее всего, это страхи и чувство вины.
И только после этого Ваше уверенное (ассертивное) поведение с ней, позволит Вам правильно
цитата:
реагувати на поведінку дитини
А Ваша правильная реакция будет менять и Вашего ребенка.
Доповнення від автора
Дякую Вам.розпочалося після смерті її бабусі,вона почала уникати поїздок до дідуся,потім після ацетономісного синдрому почалося ось це з навчанням.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329224 для Наталия Павловна Венглинская
Дякую Вам.розпочалося після смерті її бабусі,вона почала уникати поїздок до дідуся,потім після ацетономісного синдрому почалося ось це з навчанням.і взагалі вона якась зажата і наче відчуває дискомфорт коли знаходиться поза домом.
Доповнення від автора
Подобається малювання,але на даний період вона не малює.на відповідь чому відповідає що не цікаво.На питання чому ти не хочеш навчатися відповідає бо не хочу(((.а з дому боїться виходить тому що думає що їй буде зле(буде нудити,або боліти живіт).змінився почерк став якийсь хаотичний.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Наталия Павловна Венглинская
Добрий вечір!
цитата:
Приєднуюсь до порад Наталії Павлівни - необхідно звернутись до дитячого психолога. Завдання - спочатку налагодити контакт, створити безпечні умови для відкритого спілкування, щоби дослідити і з'ясувати причини спротиву дочки до навчання.
З Вашого боку - врівноважена поведінка, любов і підтримка дитини.
Не виключаю, що знадобиться консультація сімейного психолога, бо на дитину в тій чи іншій мірі впливає буквально все - як зазначена подія (смерть бабусі), так і повсякденна атмосфера в родині, приклад поведінки батьків, стосунки між ними, ставлення батьків до дитини.
До речі, який зміст Ви вкладаєте в поняття "залюблена дитина"?
Доповнення від автора
Я мабуть занадто її опікаю,багато дозволяю,дитина звикла отримувати все що хоче
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Без звернення до дитячого психолога навряд чи можна щось сказати напевно, але 100%, що смерть бабусі дуже вплинула на дівчинку -
цитата:
розпочалося після смерті її бабусі,вона почала уникати поїздок до дідуся,потім після ацетономісного синдрому почалося ось це з навчанням
.
Припущу, що дитина схильна до всіляких надумувань, навіювань та недовірлива - бачить у всьому для себе небезпеку.
Вчасна робота з психологом допоможе їй це підкоректувати. Та й Ви зможете поміняти стратегію виховання доньки на більш правильну. Якщо зрозумієте причини надмірної опіки та недостатності обмежень. Боїтеся чогось поганого? Хтось гинув у родині? Або почуття провини змушує. За щось.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329233 для Павел Леонидович Басанский
Просто дитина була хворобливою і я якось упустила цей момент коли потрібно було зменшити гіперпіклування.втрати були,після смерті мами світ став іншим.страхів не відчуваю.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю!
Ацетонемічний синдром може з,явитися у дитини від психоемоційного перевантаження(стресу). Можливо, це пов,язано зі смертю бабусі. Як Ви їй пояснили , що відбулося? Діти в цьому віці починають усвідомлювати,що вони теж можуть померти, можуть померти їх батьки та це їх лякає. Спробуйте обережно спитати доньку, чи не лякає її смерть бабусі та що вона взагалі думає про смерть.
На мою думку, зараз не час різко змінювати стиль виховання. Дитина, без причини, різко не змінюється. Вам зараз необхідно з'ясувати причини такої поведінки доньки ( з дитячим психологом), а потім вже коректувати стратегію виховання.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
цитата:
після смерті мами світ став іншим
Яким саме? Опишіть світ прикметником. Можна двома-трьома.
цитата:
страхів не відчуваю
А що саме відчуваєте? Провину за щось? Або інше?
Доповнення від автора
Неяскравий,чорно-білий.відчуваю біль який не минає і відсутність енергії.неначе я згоріла
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329237 для Павел Леонидович Басанский
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня.
Співчуваю вам. Навіть декількох ваших слів достатньо, щоб відчути наскільки вам ще болить у душі. Скільки часу вже пройшло як ваша мама померла?
У мами з дитиною сильний зв'язок. І так є, що ваша донька відчуває що в вас сильно щось змінилося. А що саме, вона не може зрозуміти, тому нервується. Іноді діти так "витягують" маму із того суму, який фоном супроводжує вас після смерті вашої мами. Діти дуже чутливі до оточуючого світу. І на смерть близької людини можуть реагувати тяжко, а пояснити не можуть, бо їм страшно і ще не вміють. Та і дорослі не дуже їм пояснюють, бо самі сумують.
цитата:
Це може бути тим, що не дає спокою і вашій доньці. Бо вона дуже боїться вас втратити. І чим більше ви будете старатись приховати цей біль і сум, тим більше буде помітна ваша нещирість.
Важливо вам самій попрацювати з психологом. І з допомогою дитячого психолога знайти підхід для спілкування з дочкою і вихід з того стану, в якому вона зараз знаходиться.
психолог онлайн
Як давно померла Ваша мама?
цитата:
Дуже схоже на депресію після втрати. А якщо так, то ємоційний стан дитини також зрозумілий: вона зчитує Ваш біль, відсутність енергії та нестачу кольорів - й відчуває теж саме. Дитина з матір'ю зв'язані емоційно.
Тому, доки Ви не витягнете з цього депресивного стану себе, то і дитина теж лишатиметься там же. Одже, якщо любите дочку, зробите краще і собі.