Постійно червонію. Як побороти страх?
Доброго дня. Звертаюся з такою проблемою. Мені 32 роки. Постійно червонію при розмовах з людьми, коли раптом щось запитують, коли просто іду по вулиці і на мене дивляться. Або ж зовсім, коли нагнусь зав'язати шнурок. Починає битися серце, різко червонію. А якщо в компаніях спитають або сміються, чому почервонів, то червонію ще більше. З Інтернету зрозумів, що це більш за все еритрофобія або блашинг. І ця проблема ще зі школи не дає мені спокійно жити. З-за цього проблеми були у навчанні, на роботі та при знайомствах. Допоможіть, будь ласка, побороти цей страх
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Доброго здоров'я. Дуже добре Ви описали, що починається битися серце, а отже прискорюється кровообіг і Ви червонієте. Але чому Ваше серце починає битися швидше? Що змушує його битися швидше?
Звичайно ніхто не бачить що відбувається з Вашим серцем, тому Вас більше турбують зовнішні ознаки, як от почервоніння шкіри.
Але все ж таки, чому Ваше серце починає битися швидше?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329613 для Виталий Викторович Бондарчук
Добрий день. Серце в мене весь час сильно колотиться, навіть коли лягаю спати або встаю вранці. А коли боюсь почервоніти або сильно запереживаю, то починає битися сильніше. Червонію, коли хвилююсь і коли сміюсь навіть.
психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Добрий ранок!
цитата:
Мені 32 роки. Постійно червонію при розмовах з людьми, коли раптом щось запитують, коли просто іду по вулиці і на мене дивляться. Або ж зовсім, коли нагнусь зав'язати шнурок. Починає битися серце, різко червонію. А якщо в компаніях спитають або сміються, чому почервонів, то червонію ще більше.
Секрет цієї властивості Вашої особистості криється в уявленні про себе, у способі поводитись із власними емоціями (соромитесь, боїтесь виглядати якимось не таким, наприклад), коли перебуваєте серед людей, коли вони звертають на Вас увагу або вам здається, що звертають.
Вихід, на мою думку, такий - підвищувати рівень впевненості в собі, позбуватись залежності від оцінок зовні й таке інше.
Спочатку варто розібратись з історією формування наведеної риси, а потім напрацьовувати навички асертивної поведінки, єкспериментувати, ризикувати, йдучи назустріч страху і витримувати тиск виникаючих почуттів...
У зв'язку із Вашим питанням, пропоную переглянути відео. Сподіваюсь, воно допоможе спрямувати Ваші зацікавленість і зусилля у бік вирішення проблеми. А будуть питання - звертайтесь.
УВЕРЕННОСТЬ В СЕБЕ. КАК ЕЕ ПОВЫСИТЬ.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-461
УВЕРЕННОСТЬ В СЕБЕ. КАК ЕЕ ПОВЫСИТЬ.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Отже, серце весь час сильно колотиться, тому що Ви постійно знаходитесь у стані підвищеної тривожності. Тобто у Вас тривожний розлад. Але Вас, на жаль, більше хвилює, як приховати свій внутрішній стан від людей, тобто замаскувати його. Все таємне стає явним.
"І ця проблема ще зі школи не дає мені спокійно жити." - з першопричинами треба працювати у психотерапії. Щодо наслідків - варто звернутися у кардіологічний центр, пройти обстеження і лікування. Можливо, Вам порадять звернутися також до психіатра. Це нестрашно. Психіатр підбере для Вас препарати, які допоможуть знизити рівень тривожності. Але запускає тривожність і всі симтоми, пов'язанні з нею, Ваш мозок, тобто Ваші тривожні думки. Саме з ними і слід працювати у психотерапії
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 329629 для Виталий Викторович Бондарчук
Дякую Вам за поради)
психолог онлайн
Будь ласка)
психолог онлайн
цитата:
ПОСТІЙНО ЧЕРВОНІЮ. ЯК ПОБОРОТИ СТРАХ?
Чого саме ви боїтеся?
цитата:
І ця проблема ще зі школи не дає мені спокійно жити. З-за цього проблеми були у навчанні, на роботі та при знайомствах.
Що ви називаєте проблемами? Можете конкретні приклади із вашого сьогодення?
психолог онлайн
Доброго, Віталій!
Ваш страх має суто соціальну природу, тобто сформувався, скоріш за все, як Ви і пишете, саме в шкільний час - коли діти інтенсивно соціалізуються.
Його можна нейтралізувати за кілька сеансів з психологом-психотерапевтом, попрацювавши з його причиною.
Причина - в ставленні батьків до Вас і в їх залежності від думки оточуючих про себе, родину та їх сина.
Вірогідно вони доволі часто стидали Вас за різні дрібниці, в результаті чого у Вас виробився механізм токсичного сорому.
психолог онлайн
цитата:
Допоможіть, будь ласка, побороти цей страх
Вы хотите самостоятельно
цитата:
побороти цей страх
или планируете индивидуальную работу с психологом по этому запросу?