Нервова система вже на грані через війну!
Доброго вечора. Мені здається що мені вже потрібна допомога. Моя нервова система наче на грані. Постійні обстріли по ночах, вночі не сплю вдень не можу у мене дитина мала. Постійний стресс і страх за її життя. Порожнеча всередині. Наче не маю сил жити. Сил не має навіть вже в фізичному плані. Не можу іноді з ліжка піднятися. Стала дуже агресивна неконтрольовано. Нервова зла. Один стресс все бісить і всі. Їсти стала пагано. Шарахаюсь від всіх голосних звуків сердце починає шалено битися. Мене лякає мій стан. Життя зараз стало наче - день пройшов і Слава Богу. Віджила. Нічого не приносить мені радості. Порадьте будь ласка що робити?
Питання від: ; Вік: 28
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.
консультация психолога
цитата:
Постійні обстріли по ночах
обстріли місця де ви живите чи взагалі по країні обстріли?

психолог онлайн
Оксана Василівна Фортунатова
Доброго, Катерина! Якщо Ви живете в досить небезпечному місці, в такому, де постійні прильоти та обстріли, то Ваш стан є природнім та цілком зрозумілим. І в такому випадку є сенс переїхати в більш безпечне місце. Де Ваш чоловік? Чи знає він про Ваш стан? Що робить, щоб його покращити? Де інші родичі (мати, батько і т.д.)? Якщо ж це трапляється інколи, час від часу, і місце є відносно безпечним, то має місце Ваша особиста чутливість та тривожність. І в цьому випадку потрібна вже психотерапія.
Відредаговано автором 15-06-2023 00:53:12
психолог онлайн
Добрий вечір,Катерина. Чи приймаєте/приймали ви заспокійливі/медикаменти, щоб підтримати нервову систему?
Хто з вами, крім дитини? Чи є з ким розділити ваші переживання? Обійнятися? Ви живете в місті, яке весь час під обстрілом? Чи є можливість у вас виїхати в більш безпечне місце?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345042 для Євгеній Мишенко
Обстріли Києва. Та і всієї країни загалом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345043 для Павел Леонидович
Я живу в Києві. Тут обстріли по ночам вже майже 2 місяця. Та і загалом всієї країни. Тут може і не так небезпечно як в прифронтових містах але психіка вже не витримує. Живу з мамою дочкою і чоловіком. Але чоловік військовий часто на роботі сутками. Коли він дома намагається мене заспокоїти словами. Але мені то вже не допомагає. Виїхати не можу зараз.
психолог онлайн
Оксана Василівна Фортунатова
Доброго ранку, Катерино!
цитата:
Порадьте будь ласка що робити?
Шукати усі можливості для допомоги собі. Всюди - серед рідних і близьких, друзів і знайомих. Звернутись до лікаря невролога.
Шукайте групу психологічної підтримки або психолога, щоби звернутись індивідуально.
Ну, і звісно, попри всі труднощі спиратись на власні внутрішні опори - бажання гідно пройти цей складний шлях, дбати про дитину, турбуватись про себе саму, робити звичні справи, знаходити собі розраду, бодай якісь дрібнички.
Усе це вкупі має дати бажаний ефект.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345044 для Віталія Юріївна
Виїхати нн можу зараз. Живу з чоловіком дочкою і мамою. Наче є з кім розділити переживання але мені від того не легше
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345060 для Владимир Анатольевич
Я вас зрозуміла. Дякую
психолог онлайн
Доброго дня. Дуже співчуваю та дуже розумію. Зараз на наших очах нас намагаються зруйнувати. Але ми не не здамося!
1. Вам важливо зрозуміти, що все, що відбувається - відбувається не тільки з вами, що це стандартна реакція.
2. Важливо зрозуміти, чи немає у вас ПТСР - для цього зверніться і поспілкуйтеся з психотерапевтом.
3. За сильного стресу та психотравми наш найкращий помічник - наше тіло. Максимально налагодьте харчування, сон. Дуже важливо - фізичні сильніші але короткі навантаження. Ідеально - робота в саду, спортзал з обтяженнями, або банальні віджимання, присідання. Але до болю мішц і кожен день. Гормон стресу чудово відпрацьовується м'язовим навантаженням. Важливо знайти способи розслаблення - це спеціальні вправи на фітболі (тряска. До речі, для діток дуже добре. можна прямо з дитиною на руках сідати на м'яч і потрушуватися). Ну і важливо привести в норму роботу блукаючого нерва - саме його збій і дає всі описані вами симптоми. На сьогодні є два протоколи роботи з ним, і один - є в Україні. Це ВВМ інститут і фахівці, яких вони готують. На цьому сайті є група ВВМ практик. Дуже дієвий і перевірений метод. Використовуйте будь яку можливість поспати. Ну і головне - знайдить план, мрію на майбкутне, та зосередтеся на ній. Сил Вам!
психолог онлайн
Причина, по якій ви не можете виїхати, напевне, суттєвіша за ваше психічне здоров'я, я так розумію.
цитата:
Порадьте будь ласка що робити?
Вопрос от
Лікар невролог, можливо психіатр (бо незрозуміло нічого про можливі наслідки психічного перенавантаження - типу ПА, навязливих думок). Те, що я читаю з новин, то Київ не обстрілюють щоночі, але для вас важкопереносна наявність обстрілів, взагалі. Тож, щоб їх уникнути варто переїхати туди, де їх нема.
Незрозуміло, чи ви виїжджали із Києва, чому і як повернулися (якщо так). Це може бути досліджено в індивідуальній роботі з психотерапевтом.
Збережіть себе.
психолог онлайн
цитата:
Зрозуміло, я теж живу в Києві. Але ж тут відносно безпечно, не лінія фронту, не Харків чи Херсон, не Запоріжжя, і навіть не Одеса.
Це якраз той випадок, про який я й казав:
цитата:
Якщо ж це трапляється інколи, час від часу, і місце є відносно безпечним, то має місце Ваша особиста чутливість та тривожність. І в цьому випадку потрібна вже психотерапія.
Тобто проявляються Ваші індивідуальні особливості: страхи, тривожність, чутливість. Які, я просто впевнений в цьому, були з Вами й ДО війни, тільки може проявлялись трохи менше ніж зараз. А війна їх тільки підсилила. З цим треба до психолога особисто.