Внутрішній стан на фоні війни
Вітаю, шановні психологи. Маю постійне відчуття внутрішньої пустки під час війни. Ніби все позбавлене сенсу, існування загалом. В той же час життя на фоні постіної загрози, тривога та сум, думки про те, що світ в цілому жахлива річ. Інколи ще буває сильний спад настрію, коли немає сил щось робити, яскраві згадки про минуле, які завдають болю.
Маю справи, якими подобається займатись, намагаюсь чимось себе тішити, наприклад сходити в кафе чи займатися спортом, інколи роблю дихальні вправи на зниження тривожності. Спілкуюсь з близькими. Але всеодно це відчуття болю та пустки не полишає мене. Чи можливо ще якось поліпшити внутрішній стан під час війни?
Питання від: ; Вік: 23
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Марина Дудник
Ірина Миколенко
Вітаю, Mollymolly!
Так, зараз важко дуже багатьом людям. Але ж не тільки негативні наслідки можуть бути у часи випробувань.
цитата:
Чи можливо ще якось поліпшити внутрішній стан під час війни?
Так, можна. Знайти сенс у всьому тому, що відбувається довкола.
Але головніше: знайти сенс в собі - для чого саме Вам треба пройти цей іспит таким важким часом?
Які можуть бути Ваші власні здобутки?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Надія Іванівна Шулюк
Ірина Миколенко
Всі ми отримуємо психологічні травми через війну. Але у нас завжди є два виходи : я пройшов, пережив, прожив і став сильнішим або посттравматичний стресовий розлад (ПТСР).
Війна йде не лише на лінії фронту, а і поза її межами — психологічна. Психіка втомлюється від постійного стресу.
У мирний час люди люди самі обирають, як будувати своє життя. Війна порушує це все. Іноді може здатися, що ми безпорадні об'єкти. Але насправді це не так.
Рано чи пізно війна скінчиться. У людини завжди залишається вона сама, її знання, життєві цінності - це незмінно та стабільно.
На психологічному форумі практики не пропонують. Але я все ж таки хочу запропонувати всім практику "МОДЕЛЮВАННЯ МАЙБУТНЬОГО"
"Заплющте очі.
Минуло 5 років. Уявіть, нині 2028 рік.
Які відчуття у вас з'являються, якщо дурниці йдуть на думку– «невідомо, що буде» – викиньте з голови.
Ви благополучно доживете. 2028 рік – ви там. Які відчуття зароджуються у тілі?
Минуло 5 років. Нині 2028 рік. І ви уявляєте – там легко і просто, гармонійне майбутнє, де ви також молоді, здорові, активні. Ви реалізували всі свої ідеї, які спадають вам на думку.
Уявіть, що ви задумали – ви все реалізували. Всі мрії здійснилися там, через 5 років. У країні мир, гармонія, гарні краєвиди.
Всі люди щасливі, посміхаються. У вас все чудово – ви там, все добре. І ви відчуваєте це у всьому тілі. Усі мрії реалізовані, вам класно. У цьому світі гармонія, щастя.
5 років – великий строк. Ви реалізували, що хотіли. Ваше завдання – це просто уявити. І при цьому відчуйте, що ви прекрасні, здорові, молоді. Все добре.
2028 рік – усі люди посміхаються, ви здорові. Немає жодної війни, злості, розрухи. Нема ненависті, є кохання, доброта, щастя.
І ваше завдання насолодитися цим щастям. І з цим відчуттям ви повертаєтеся тут і зараз.
І з цим відчуттям, що у вас усе вийде, ви будуватимете свій завтрашній день, наступний тиждень.
Ви знаєте, що мир в Україні скоро точно настане, припиняться руйнування і не буде жодних проблем.
Ми любитимемо одне одного. І почуття кохання, радості, спокою тепер керуватиме вами.
Розплющте очі."
Ми створили відчуття, на основі яких виконуватимуться мрії. Ми створили відчуття впевненості, радості, спокою.
Відредаговано автором 06-07-2023 04:14:27
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Надія Іванівна Шулюк
Марина Дудник
Ірина Миколенко
Доброго ранку!
цитата:
Переконаний, що можна(!)
Що для цього потрібно?
Хтось порадить відволікатись усілякими способами і методами. Так, вони корисні. Але проблему не вирішують докорінно - лише трохи полегшують стан, завдяки чому можна перечекати складні часи. Чималу кількість людей це абсолютно задовольняє, бо їм щось більше і не потрібне.
А вам? Вам що потрібно?
цитата:
Маю постійне відчуття внутрішньої пустки під час війни. Ніби все позбавлене сенсу, існування загалом. В той же час життя на фоні постіної загрози, тривога та сум, думки про те, що світ в цілому жахлива річ. Інколи ще буває сильний спад настрію, коли немає сил щось робити, яскраві згадки про минуле, які завдають болю.
Ця війна багато чого поставила під сумнів. І багато питань визначила. В якому світі ми живемо? Що варто цінувати по-справжньому? Хто ти як людина? В чому твоя місія? Чим ти себе наповнюєш? На що в собі можеш спиратись в годину випробувань?
Зрештою, цих питань рідко кому вдається уникнути. І, оскільки є питання, то неодмінно є і відповіді.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Чи можливо
Вы хотите самостоятельно
цитата:
поліпшити внутрішній стан під час війни
или планируете индивидуальную психотерапию?
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Доброго вечера!
Позбавити сенсу і забрати його у нас намагаєтся ворог!
Но ми йому не дамо це зробити! Обламаются!
А от знайти глубинний сенс в цьому всьому... задача не проста!
Можливо колись... коли пройде уже багато часу після війни. Нам ліпше буде зрозуміти, що ми пройшли і навіщо...
Одне точно знаю! Всі війни закінчуются.
Ціна тільки в часі та жертвах... і ця війна теж закінчится!
Нашою Перемогою!
Мені допомогло, те що я під час війни почала більше вірити в Бога та в Всесвіт! Що все не просто так! На все є причина... хоча інколи її дуже важко знайти.
Ця війна показала який наш світ слабкий... цинічний...
Але і показала, які українці мужні та виносливі!
А всі останні - Бог їм судья.
Коли мені тяжко - я згадую, що людям в Маріуполі, чи Херсоні, чи в Бахмуті набагато тяжче набагато... і зразу всякі сумні думки улітають.
Що може допомогати
1. Спорт, фізична активність - знижує стрес.
2. Улюблена справа, діло - дає мотивацію та інтерес.
3. Волонтерство, допомога всім, кому потрібно допогти людям, тваринам.
4. Мелодична заспокійлива музика, медитації, йога.
5. Спілкування з людьми, які тебе поважають и люблять
6. Почати щось нове, чого, що не робив ніколи. Ремонт в домі, купівля те про що мріяв, поїздки на природу, або почати якусь нову справу, хоббі.
7. Правильна їжа та повноцінний сон, при можливості,
8. Відкрити для себе творчість в будь чому. Проявити себе по новому, або переїхати жити в нове місто.
9. Читати книжки, теж може допомогти.
10. Радувати себе навіть в маленькому, але приємному.
11. Також гарний секс допоможе. Якщо є з ким. ))
Головне шукати гармонію в собі, коли навколо цунамі.
Удачі!)
психолог онлайн
Добрий вечір! Розумію, що перебування в умовах війни може створювати дуже складні та важкі емоційні стани, включаючи відчуття пустки, тривогу, сум та спад настрою.
Зверніться за підтримкою: Розмовляйте з близькими, друзями або професійними психологами про свої почуття та емоції. Це може допомогти вам знайти способи справлятись із стресом та емоційним навантаженням.
Зосередьтеся на здоров'ї: Забезпечте собі достатньо часу для відпочинку, сну та релаксації. Регулярна фізична активність та здорове харчування також можуть допомогти зберегти емоційну стійкість.
Використовуйте дихальні техніки: Практикуйте глибоке дихання або інші техніки релаксації, які допоможуть знизити рівень тривоги.
Пам'ятайте, що стан психічного здоров'я може бути складним і змінюватись з часом. Звертайте увагу на свої почуття та відчуття, та при потребі шукайте додаткової підтримки та допомоги. Важливо не соромитись звернутися за професійною допомогою, якщо ви відчуваєте, що не можете самостійно справитись з емоційним навантаженням та стресом.