Що зі мною не так?
Добрий день. Останнім часом, я почала усвідомлювати, дивну, і доволі сумну ситуацію.
Я люблю допомагати людям (одногрупникам, друзям, іншим) та підтримувати їх, неважливо як, морально чи контактно. Здебільшого, я роблю це, бо я можу і хочу. Загалом люблю робити добрі вчинки та речі. Але бувають моменти, коли мені подобаєтьмя відчувати, що я комусь потрібна, і для когось у цей момент я важлива. Навіть якщо це короткочасно.
Але коли я залишаюсь наодинці, і нікому не потрібна моя допомога або підтримка, я починаю відчувати, що я самотня. Наче я якийсь «рятівний круг», який потрібен в екстрених випадках, а у звичайних - просто існую й знаходжусь на задньому плані.
Заздалегідь відповім: так, були моменти, коли я перша йшла на контакт. Перша писала, дзвонила, починала розмову і т.д. Але у результаті, це відчуття самотності нікуди не зникло.
Я розумію, що це не є нормальним. І тому вирішила написати сюди, щоб зрозуміти, що мені робити, а чого ні. Буду дуже рада Вашим відповідям. Заздалегідь дякую ♡
Питання від: ; Вік: 18
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Давайте розберемося, що з Вами відбувається.
Ви сприймаєте проблеми оточуючих як власні та готові надати їм підтримку.
Важливо розібратися, що змушує так робити
Це може бути обумовлено низькою самооцінкою, при якій чужі інтереси ставляться вище за власні; високим порогом емоційності та співпереживання; потребою відчути свою значимість.
Безкорислива допомога важлива, вона дозволяє вирости у власних очах і усвідомити свою цінність для оточуючих.
Але вона вимагає внутрішньої сили, тому розберіться, що для Вас зараз важливіше. Іноді варто зосередитися на собі. Ви витрачаєте велику кількість сил, у тому числі психічних, наближаєте момент емоційного та морального виснаження.
Допомагайте усвідомлено та контролюйте нестримне бажання принести користь.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Вами движет воспитанная кем-то из родных установка: "со мной можно дружить только если я полезна".
То есть Вы НЕ ощущаете собственной ЦЕННОСТИ просто так, только если кому-то помогаете. Другими словами Вы являетесь ДОПОЛНЕНИЕМ к кому-то более ВАЖНОМУ, чем Вы, кому можно и нужно помочь. А сами по себе как бы важности НЕ представляете.
По-хорошему нужна психотерапия с психологом. Перепиской и советами данную проблему не решить.
психолог онлайн
Доброго дня.
Це дуже цінна риса, допомагати іншим, і це тільки характеризує Вас як добру та чутливу людину. Але важливо, щоб ця допомога не була в шкоду собі.
Скажіть, а як часто Ви отримуєте допомогу, підтримку? Отримували раніше? Є люди, на яких Ви можете опертись в складний час?
Тут дійсно, проглядається наче Ви здатні відчувати свою цінність та бути собою, коли потрібні комусь, коли відчуваєте включенність і силу, допомогти. Що з Вами тоді? Яка Ви тоді? Як гадаєте, як виглядаєте для інших тоді?
Чи був у Вас досвід, коли іншій людині нічого від Вас не хотілось? Не треба було?
І чи знайомий Вам досвід - коли людині потрібна допомога, але Ви не можете нічого для неї зробити?
Перепрошую, якщо завалила Вас питаннями, просто робити висновки з короткого опису складно і не правильно. Якщо у Вас буде бажання відповісти на них, то можемо прояснити трішки Вашу необхідність допомагати, якщо ж ні - спробуйте відповісти бодай для себе, і можливо відкриється щось нове.