Боюся свого психотерапевта
Я ходила 3 місяці на психотерапію . Ми розбирали мої дитячі травми, які заважають мені повноцінно жити. Так сталося, що з кожним сеансом терапії мені ставало гірше, і навіть з‘ явилися суїцидальні думки. Я розуміла, що у мене депресія, але мій психотерапевт не направляв мене до психіатра. Я сама вирішила піти і психіатр призначив мені антидепресанти. Від початку їхнього прийому, я зрозуміла, що боюся йти до свого терапевта, і будь -якого іншого.
Порадьте , будь ласка, що з цим робити. Що це може означати?
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Доброго дня.
Спробуйте змінити психотерапевта, це є номально і повністю Ваше право.
Проте варто зрозуміти- що саме вас лякає?
Чого ви боїтеся?
психолог онлайн
Наталия Кривокобыльская
Виталий Викторович Бондарчук
Добрый вечер.То, что с вами происходит важно все-таки обсудить с психотерапевтом, знает ли она , что вам становится хуже, говорили ли вы ей об этом? Да, иногда так бывает во время психотерапии, что клиенту становится хуже , так как вы начинаете больше понимать про то , как устроена ваша жизнь, и осознаете , что вам это не нравиться, а как по другому-пока непонятно, от этого увеличивается внутриличностный конфликт.
Очень хорошо, что вы пошли к психиатру, антидепрессанты+психотерапия+спорт-дают хорошие результаты.
психолог онлайн
Добрый вечер!
Прежде, чем поменять психотерапевта, очень рекомендую Вам вынести в контакт с психотерапевтом Ваши чувства. Обсудить то, что Вы боитесь к ней идти, прояснить, что Вас пугает и т.п. А также Ваше состояние, что оно ухудшилось. И тогда уже принимать решение о смене терапевта.
консультация психолога
Доброго дня!
Мені здається, можливі варіанти.
Іноді буває таке, що психотерапевт як особистість, або метод, в якому він працює, вам не дуже підходить. Тому в такому випадку можна спробувати працювати з іншим терапевтом, можливо - з іншого психотерапевтичного підходу.
Також часто буває таке, що в терапії піднімається травматичний досвід, і цей період може бути досить тяжким. Багато людей у цей період залишають психотерапію.
Ще можливий варіант, коли у клієнта терапевт починає наче асоціюватися з фігурами з минулого клієнта - наприклад, кимось із батьків. Терапевт є зараз, а почуття до нього - піднімаються із минулого досвіду з іншими людьми.
Також іноді буває, що терапевт може припуститися якоїсь помилки у стратегії терапії, і це також може вплинути на клієнта.
Загалом, сказати точно неможливо, не знаючи процесу вашої терапії із середини.
Чи казали ви вашому терапевту, що у вас виникли суїцидальні думки, і ви погано почуваєтеся? І що вам лячно поряд із ним?
Якщо ви йому не сказали про свої почуття, варто спробувати, оскільки для терапії дуже важливо нести усі свої почуття до терапевта на терапевтичні сесії, і там спільно їх розглядати. Ваші почуття до терапевта під час терапії можуть бути її великою і важливою частиною.
Якщо ж ви казали про своє самопочуття, суїцидальні думки, а терапевт ніяк не відреагував, то, мені здається, варто спробувати працювати з іншим терапевтом, можливо з іншого напрямку.
психолог онлайн
Добрий вечір
В терапії, одним з успішних показників є терапевтичний альянс. Значна частина успіху залежить саме від нього. Це відносини між терапевтом і клієнтом. Тут слід розуміти, що всі почуття і емоції, сни і будь- яку важливу для вас інформацію ви можете вносити в контакт. Або не можете, але ви про це розказуєте терапевту і цей матеріал розбираєте на сесії. Терапевт не має вам подобатись, чи викликати захоплення. Але вільно обходитися з почуттями страху, сорому в його присутності це норма.
Одне питання, якщо терапевт не знав про ваш стан і про потребу в психіатрі. Інше- якщо ви йому про це не розповідали.
В процесі терапії, особливо якщо підібралися до болючого місця, може виникнути бажання покинути терапію. Також є поняття- негативний перенос. Інколи клієнти розривають відносини саме тут.
Не знаю чи говорив вам терапевт, думаю що обовязково про поняття « сетинг». Тобто, про правила і рамки ваших відносин. Так от. Однією з важливих умов- це завершення терапії, а не втеча. Клієнт може завершити терапію в будь- який момент за власним бажанням. Далі, приходить на завершальну сесію. Хоча б одну. Це потрібно не терапевту. Це потрібно клієнту.
Ви можете змінити терапевта, це ваше право. Звичайно, що особистість психолога відіграє теж важливу роль. Дозвольте дати вам рекомендацію. Візьміть завершальну сесію і розкажіть все це своєму терапевту. А ділі вже будете приймати рішення.