дратує наявність колишньої дружини в житті чоловіка
Я і мій чоловік одружені майже рік. До цього ми рік зустрічалися. В нього є дитина від попередніх стосунків. В мене також був попередній шлюб. Але мене дуже дратує присутність його колишньої дружини в нашому житті. Логічно я розумію, що дитині лише 6 років і батьки немають іншого вибору, як періодично спілкуватися. Але моя емоційна частина дуже дратується, коли я думаю, що ця людина буде присутня в нашому житті іще Н кількість років. Як мені позбавитися цього роздратування? Роздратування підсилюють моменти, коли, наприклад, мій чоловік і я дивимося кіно і в 10 годин вечора від неї приходить смс відповідь на питання, яке їй задали в 2 години дня. І замість провести час разом він відповідає матері дитини, щоби не забути відповісти вранці. Хоча при цьому говорить, що я в нього на першому місці. Це лише один приклад. З дитиною в мене стосунки дуже дружні. Як прийняти ситуацію, що колишня дружина буде в нашому житті певну кількість років? До речі, з батьком своєї дитини я спілкуюся тільки через дитину.
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Горская
Вітаю. Ви питаєте «Як прийняти ситуацію, що колишня дружина буде в нашому житті певну кількість років?», «Як мені позбавитися цього роздратування?»
Роздратування вказує, що порушуються кордони вашої пари. Колишня дружина втручається у ваш простір тоді, коли їй заманеться. Це нормальна реакція на раптове та небажане вторгнення.
За вашим роздратуванням може також бути ревність - сигнал про те, що стосунки під загрозою. Потрібно розбиратися, чому ви так відчуваєте. Тут можуть бути як обґрунтовані, так і не обґрунтовані страхи. Поміркуйте, чому ви невпевнені, що стосунки стабільні і їм нічого не загрожує? Чи помічали ви за своїм чоловіком якісь реакції, які визивають у вас підозру і невпевненість? Чи був у минулому досвід, що вас обманювали чоловіки? Чи може у батьківський родині ви бачили зраду?
Також можна припусти, що за роздратуванням присутня якась незадоволена потреба, наприклад, чоловік приділяє вам недостатньо уваги, ви хотіли б більше часу проводити разом, вам не вистачає його ніжності, душевних розмов або він не так реагує на ваші прохання, як вам би хотілося? То ці всі питання потрібно виносити у вигляді прохань до чоловіка, щоб він знав, чого саме вам не вистачає у стосунках з ним.
Треба досліджувати також, що ще, крім колишньої дружини, вас не задовольняє у стосунках з чоловіком?
Увага до повідомлень колишньої дружини може вказувати на почуття провини у вашого чоловіка. І тут підказкою може бути – як він розлучився, за яких причин, хто був ініціатором розриву шлюбу? Якщо це провина, то він буде намагатися спокутувати провину, і це може проявлятися в надмірній увазі до прохань колишньої.
Що вам при цьому робити? Так, колишня буде з вами майже усе наступне життя. Це умови вашого шлюбу. На жаль, не всі, хто вступає у шлюб з розлученим партнером, усвідомлюють, що одружуються зі всіма колишніми партнерами та дітьми від попередніх шлюбів. Тут допоможе обговорення і чітка домовленність з чоловіком про кордони вашої пари: скільки часу і в якому форматі припустимо для вас обох приділяти колишнім партнерам.
Потрібно розбиратися з вашою самоцінністю і домовлятися з партнером про комфорт у вашій парі: що ви можете витримувати, а що для вас зовсім нестерпно, які дії партнера ні в якому разі неприпустимі. Це складно і може зайняти деякий час, але якщо ви обидва настроєні на збереження відносин, то вам це вдасться. Головне озвучувати свої потреби, просити, пояснювати, чому для вас це важливо і як це вплине на ваше самопочуття, на стосунки з чоловіком, що він хорошого отримає, якщо буде дотримуватися ваших прохань. Чоловік повинен розуміти заради чого він змінюється.
Відредаговано автором 21-02-2023 22:21:40
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
мене дуже дратує присутність його колишньої дружини в нашому житті.
Якщо є проблема - а це дійсно проблема - то її потрібно вирішувати. І шукати для цього ефективні і прийнятні способи. Проте спочатку варто дослідити, чим ця проблема спричинена? Наскількі її чинники об'єктивні? Щодо цього, Ви як вважаєте?
цитата:
моя емоційна частина дуже дратується, коли я думаю, що ця людина буде присутня в нашому житті іще Н кількість років.
Отже, помітно, як розумом Ви ситуацію приймаєте, однак емоції вирують і не дають розлабитись. Не дають отримувати задоволення від стосунків і життя в цілому. Тобто Ваші сподівання не виправдовуються.
З того прикладу, що навели
цитата:
мій чоловік і я дивимося кіно і в 10 годин вечора від неї приходить смс відповідь на питання, яке їй задали в 2 години дня. І замість провести час разом він відповідає матері дитини, щоби не забути відповісти вранці.
, можна припустити - чоловік поводить себе не так, як би Вам було приємно. Він міг відключити телефон з вечора до ранку. І тим самим захистити ваш спільний емоційний простір.
Мне цікавить, як Ви відреагували в тій ситуації? Чи була розмова з чоловіком? Можливо, Ви донесли йому свої почуття і своє бачення вирішення складнощів?
А якщо ні, то що Вас зупиняє?
психолог онлайн
Доброго дня.
Що дасть вам відчуття, що ви цінні для вашого чоловіка?
психолог онлайн
Можете написать, что конкретно вас не нравится в общении с бывшей женой вашего мужа?
Как бы вы хотели, чтобы это общение выглядело?
Какие чувства вызывает их общение? Что стоит за раздражением, каике еще переживания?
Что вам не нравится в поведении мужа в данной ситуации?
Какой возраст вашего ребенка?
Почему общаетесь с БМ через ребенка?
Какие отношения у мужа с вашим ребенком?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Можна припустити, що Ви не впевнені, що важливі для чоловіка більше, ніж колишня дружина.
Тоді будь яка його зміна поведінки нічого не вирішить, оскільки ваша невпевненість в собі знайде, за що "зачіпитись ", щоб знову нагадати про себе.
Коли Ви будете відчувати все це інакше, то Вам буде байдуже, о котрій він відповідає на смс.
Ви будете просто знати, що це не має значення.
Поки що, в кожному його вчинку Ви шукаєте підтвердження щодо своєї значимості для нього.
Щодо "спілкуюсь з колишнім через дитину "- це негативно впливає на дитину, і загалом нечесно щодо дитини.
Адже двоє дорослих створили стосунки, які не змогли втримати, і навіть не можуть розійшовшись, вести себе як дорослі, а дитина має витримувати те, до чого її психика ще не дозріла.
Дорослі мають навчитись спілкуватись, щоб дитині не приносити додаткових емоціональних проблем, на подолання яких у неї ще не вироблені механізми.
Це все одно, що народити дитину, і сказати їй , наприклад, років в 7- не можу тебе забезпечити, вибач, давай сам заробляй.
психолог онлайн
Ревнощі - це завжди проблема самоцінності, якої явно недостатньо.
Корені цього - в дитинстві, коли не вистачало визнання Вашої цінності від батьків.
Тобто психологічне застрягання в дитинстві заважає Вам будувати дорослі стосунки з чоловіком.
Впоратись з цим можна на терапії з психологом, самотужки - ні.
цитата:
До речі, з батьком своєї дитини я спілкуюся тільки через дитину.
І Ви вважаєте це правильним? А чи не забагато відповідальності Ви покладаєте на свою дитину - бути посередником між батьками? Задля того народжували, щоб вона звикала то тягара, який 100% не її?