Чи варто чекати поки партнер вирішить проблему?
Живу разом із хлопцем 19 років. Ми познайомилися на відстані, коли я була за кордоном. Я приїхала в Україну до нього. Він жив з мамою і мав тимчасову роботу. А коли я приїхала, ми зняли квартиру і стали жити разом спочатку на його збереження, потім на мої. Я не маю роботи тут, він теж. Ми думали яб бі вийхати разом за кордон, і поки не маємо ніяких варіантів, та я зрозуміла, що він не дуже й хоче їхати, тільки заради мене поїхав би. І потім ми домовилися, що він знайде роботу і буде нас забеспечувати. Я не хочу тут працювати, бо мрію поїхати знову і працювати за кордоном. І от гроші в нас скінчаться з дня на день, а він так і не знайшов роботи і я навіть не знаю, чи шукає. Я не знаю що він думає, просто дуже хвилююся і не знаю як ми будемо жити. Я боюся йому казати *шукай роботу, ти ж обіцяв*, мені здається що так буду тиснути на нього. Я тільки кажу, що дуже хвилююся, а він замовкає і відсторонюються. Намагається відволіктися на фільм, або на гру. І більше нічого не відбувається. Я вже думаю, може мені тут знайти роботу, і тоді може він теж знайде і так буде чесно? Але мене це не влаштовує. І якщо я знайду тут заробіток, то лише тимчасово, что б мати змогу потім знову поїхати. Але я так не хочу його кидати тут, і стосунки на відстані - це тяжко (ми з таких починали). Не знаю що робити? Що казати йому? Я розумію, що йому теж це психологічно важко. Але я вже не можу просто сидіти і чекати поки в нас не буде що їсти... І чекати, що він з цим наважиться зробити... І чи варто?
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Юлия Антоновна Трясун
Може, це здасться Вам, Алекс, дещо упередженим чи ще якимось, але різниця у віці між вами досить суттєва - 8 років, а це різний психологічний вік, різні покоління та різні інтереси. В 19 років хлопці рідко бувають зрілими, все більше як підлітки. Вважаю, що Ваш хлопець просто банально не доріс до дорослих обов'язків, на які Ви очікуєте.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Я розумію, що йому теж це психологічно важко. Але я вже не можу просто сидіти і чекати поки в нас не буде що їсти... І чекати, що він з цим наважиться зробити... І чи варто?
Вам важко. Вам складно. Очікування не виправдовуються. Тож як допомогти собі?
Пропоную кілька разів перечитати свою тему з особливою увагою на питаннях.Ви маєте щось відчути і щось важливе збагнути - про хлопця і його безпорадність. І, головно, про себе, зокрема, про те, як йдете в контакт з чоловіком і на чому його будуєте...
цитата:
Я тільки кажу, що дуже хвилююся, а він замовкає і відсторонюються. Намагається відволіктися на фільм, або на гру.
Схоже, що він перебуває в ролі дитини. Якщо так, то в якій ролі перебуваєте ви?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344427 для Владимир Анатольевич
---
«У Психолога»: https://upsihologa.com.ua/ask/ask.php?id=57982 Чи варто чекати поки партнер вирішить проблему
Думаю, что в стосунках очікування не мають виправдовуватися. Тобто їх взагалі не має бути - бо це такий собі тягар, варто навчитися приймати себе і людину поряд такою як вона є. Але відчуваю щось недосконале в цьому моєму ствердженні... Бо думаю, что в стосунках також маюсь бути домовленості, які створюються, аби задовільнити потреби обох, особливо коли вони в чомусь суперечать один одному. І як тоді не очікувати? Я бачу тільки один вихід як собі допомогти. Не очікувати і самій шукати вихід із ситуації. Але тоді я буду відчувати, що це не чесно і я перетворююся дійсно в *маму* для нього, яка сама за нього все вирішує. І цей вихід існує в моїй голові тільки поряд з розривом стосунків. Але я не хочу іх розривати, я маю надію, що існує інший вихід, а я його просто не можу збагнути. Може варто поговорити з ним, але про що говорити? І як?
Доповнення від автора
Насправді ж я хочу підтримати його і допомогти в цьому кроці "дорослішання" - знайти роботу. А мої переживання і дорікання навряд допоможуть. Але наполягати на розмові і "нав*язувати" свою помічь - теж не варіант. Бо він не звик говорити про свої переживання.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Вы пишите в основном о зоне ответственности, кто из Вас ее на себя возьмет!
А чего Вы ждете, если пишите, что и тему эту поднимать не хотите.
В паре нужно обсуждать и оговаривать все ,что беспокоит, иначе так можно остаться и жить с догадками, кто что хочет, кто что будет или не будет делать!
психолог онлайн
цитата:
Насправді ж я хочу підтримати його і допомогти в цьому кроці "дорослішання" - знайти роботу.
Тобто виховати чи перевиховати?
Бо вочевидь хлопчик ще не дозрів:
цитата:
Намагається відволіктися на фільм, або на гру.
От і залишаються НЕ підтримка і допомога, а виховання і перевиховання.
психолог онлайн
Допомоги в дорослішанні важко. Людина має дорости до деяких процесів взяття на себе відповідальності сама. 19 років- досить молодий вік.
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
цитата:
Прийміть як факт реальності власне Авторство за те роздоріжжя думок, емоцій і пошуків виходу з тупика, в якому опинились.
Чогось вам явно не вистачає. Напевно, усвідомлення своєї залежності від потреби рятувати МЧ. А також сподівань на диво.
І справа ж не в ньому. Сподіваюсь, ви це розумієте. Ви його такого обрали. Це ви намагаєтесь реалізувати свій сценарій. Чи, дійсно, цей сценарій окаменів і його ніяк неможна змінити?!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344484 для Владимир Анатольевич
Дякую за таку відповідь! С самого початку наших стосунків я намагалася не "рятувати" його, а все одно втрапляю в цю пастку. Чому? І як перестати це робити? А ще не зовсім зрозуміла цю фразу:
"Прийміть як факт реальності власне Авторство за те роздоріжжя думок, емоцій і пошуків виходу з тупика, в якому опинились." - Поясніть будь ласка.
психолог онлайн
цитата:
С самого початку наших стосунків я намагалася не "рятувати" його, а все одно втрапляю в цю пастку. Чому? І як перестати це робити? А ще не зовсім зрозуміла цю фразу:
Думка проста - людина робить власний вибір, той чи інший. І тому вона є автором всього того, що з нею відбувається. Навіть, якщо вона усих аспектів не усвідомлює.
Продовження. Відколи вона створює свою реальність в тому вигляді, який її не задовольняє, то вона ж може цю реальність змінювати. Здебільшого сама, іноді за допомогою інших, в тому числі психологів.
Ваша модель побудови близькості, ймовірно, базується на "рятуванні". Мабуть, вважається при цьому, що врятований має потім віддячити. Напевно, ця схема виникла в дитинстві у стосунках з батьками (кимось з них) і в подальшому закріпилась.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Не знаю що робити?
Как решился вопрос с работой вашего парня?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345282 для Светлана Владимировна
Добрий вечір! Я здивована, що маю відповідь від вас через стільки часу. ::smile::