Відчуття тривоги, переживання
Мені запропонували роботу в одній з найкращих діджитал агенцій України. Проте, я не думала змінювати роботу, і пішла на це інтерв‘ю просто по приколу, перевірити свої знання, і в той же день отримала оффер, але це все одно викликало в мене і радість, і сум, і в більшості переживання, не знаю чому. Напевно, тому що це все сталось спонтанно, а щей на роботі тій, що я зараз працюю, така ситуація, що у відділі мало людей, і дуже багато роботи, бо недавно звільнились мої 2колеги(їм також запропонували роботу у цій діджитал агенції, що і мені) і їм не встигли ще знайти заміну. А я переживаю, і навіть можна сказати, що боюся повідомити про те, що я хочу піти із тієї роботи, бо думаю що мене будуть дуже осуджувати, і можуть навіть виникати конфлікти. Але, я розумію, що такий шанс, як випав мені зараз, більше може і не бути, і це мій професійний ріст, але мені все одно дуже лячно, і я розумію що потрібно погоджуватись, але тривога і переживання мене не покидають, і я вже третій день підряд прокидаюсь із думками про цю ситуацію і переживанням. Як мені позбутись цьогл переживання, як заспокоїти себе, хоч трохи?)
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Добрий день, Ira!
Будь які зміни в житті людини можуть викликати хвилювання і навіть тривогу! Треба розуміти чим це викликано?
Але Ви пишите не тільки про тривогу, але і про страх.
цитата:
А я переживаю, і навіть можна сказати, що боюся повідомити про те, що я хочу піти із тієї роботи, бо думаю що мене будуть дуже осуджувати, і можуть навіть виникати конфлікти.
Кого саме Ви боїтеся? Хто буде Вас осуджувати? Чому це так важливо для Вас?
Ви доросла людина, Ви несете відповідальність за своє життя, думки. Ви можете приймати рішення, які Вас влаштовують. За почуття та думки інших людей Ви не відповідаєте. Вони можуть приймати або не приймати Вашу точку зору і ваші дії. Це їх справа! Так само, як Ви можете приймати або не приймати думки інших.
Ira, поза цією ситуацією, чи часто Ви переживаєте таку тривогу і страх?
Доповнення від автора
Загалом, я така тривожна людина, раніше я дуже тривожилась, щодня. Але пропрацювавши з психологом, це зникло, або швидше навіть я навчилась жити з тривогою, і коли вона виникає не акцентуватись на ній. А цього разу не вийшло.
Справа в тому, що тривожить мене ще цей момент, що на новій роботі більші вимоги, і загалом це новий рівень, і я переживаю, чи осилю я це, чи не буде мені важко. Але розумію, що не спробувавши, я не дізнаюсь.
психолог онлайн
Згадайте техніки, що Ви застосовували про тривозі раніше. Що Вам допомагало? Якщо Ви припрацьовували це психологом, це дуже добре, адже Ви усвідомлюєте свою особливість і можете контролювати її. Можливо зараз потрібно просто більше часу і зусиль.
Ви вірно пишите, що не спробувавши, Ви не дізнаєтесь. Можливо це те, що посилює Вашу тривогу. Страх невідомого і неможливість це контролювати? Що зараз Ви можете з цим зробити? На що Ви можете вплинути?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Звільнятись з роботи завжди непросто, це завжди стрес.
Переключіть свої переживання на підготовку розмови з керівником.
Підготуйтеся та відрепетируйте свою промову.
Почніть з подяки за все та повідомте про своє рішення. Обов'язково скажіть, що залишаєтеся на зв'язку і готові спочатку допомагати наступнику, введете його в курс справи.
А якщо роботодавець запитає, чому ви вирішили звільнитися, поясніть, що справа не в ньому, а у вас - захотілося змінити умови роботи.
Зрозуміло. що у вас страх нового. Прийміть цей страх. Варто чесно зізнатися: «Я боюся, що в мене не вийде».
Переконайтеся, що це необхідно. Подумайте, що ви робите і для чого.
Дивіться із оптимізмом. У будь-якій справі — і в змінах тим паче — важливий настрій.
психолог онлайн
Поки Ви не приймете рішення, тривога не припиниться. Зупиніться вже на якомусь рішенні. Хоча би на проміжному. Скажімо, що Ви готові поміняти роботу, але..... через місяць/півроку і т.п. Якщо Вам цікава моя думка, то я б не міняла роботу взагалі. Ви ж не страждали на теперішній роботі? Ні? Тому який смисл її міняти? Я стараюсь мислити раціонально. Іноді можна все втратити і нічого не отримати взамін.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358541 для Тетяна Артеменко
так..не страждала...але там немає такого розвитку..який я можу отримати в цій агенції, що мені надіслала оффер. І я розумію, або я залишаюсь тут де я є, без розвитку, або переходжу в іншу компанію і росту професійно і фінансово більше. Тому, так мені страшно, але цей вибір вплине на мій ріст і кар'єру.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358510 для Тетяна Савицька
так Ви праві, страх невідомого посилює мою і тривогу і переживання, тому тривожитись я можу із певних інших причин. Але, ця тривога і страх довгий час блокували мої дії, ія не хочу зараз чрез тривогу, знову втрачати будь які можливості.
психолог онлайн
"цей вибір вплине на мій ріст і кар'єру". Хм.... може, вплине, а, може, й ні. Ми ще не знаємо, це лише версія. Я знаю лиш одне - якщо Вас сковує страх, то Ви приймаєте не дуже виважене рішення. Бо якби майбутня робота Вам так подобалась, то Ви б більше відчували піднесення, а не страх. Страх був би фоном і не з"їдав би Вас
психолог онлайн
Доброго вечора, Ira.
цитата:
я не думала змінювати роботу, і пішла на це інтерв‘ю просто по приколу, перевірити свої знання
цитата:
я розумію що потрібно погоджуватись
Відчувається, що Ви не впевнені у своєму виборі.
Ви можете проаналізувти всі "за" і "проти" кожного із варіантів і прописати собі. Можливо, це дасть змогу проаналізувати ситуацію більш глибоко.
Важливо, прислухатись до себе і СВОЇХ бажань.
боюся повідомити про те, що я хочу піти із тієї роботи, бо думаю що мене будуть дуже осуджувати, і можуть навіть виникати конфлікти.
Ми не можемо впливати на думку інших людей і конфлікти в житті неминучі, але мотивація може бути сильнішою за страх.
цитата:
Як мені позбутись цьогл переживання, як заспокоїти себе, хоч трохи?)
Що б Ви в такій ситуації порадили своїй подрузі?
психолог онлайн
Доброго дня, для вирішення Вашого питання можете спробувати техніку Декарта. Вона гарно підсвітить всі аспекти Ваших сумнівів і допоможе прийняти правильне рішення.
Прийняти рішення допоможе легка техніка – квадрат Декарта. Це найпростіший спосіб для прийняття рішень. Сенс її в тому, що при розгляді проблемної ситуації необхідно поставити собі 4 питання і проаналізувати відповіді.
1. Що буде, якщо це трапиться? (Що мені від цього буде, які плюси).
2. Що буде, якщо цього не трапиться? (Все буде, як і колись, які плюси від неотримання).
3. Чого не відбудеться, якщо це трапиться? (Негативні сторони від отримання того, що ми хочемо).
4. Чого не відбудеться, якщо цього не трапиться? (Негативні боку він неотримання того, що ми хочемо).
Варто на це питання звернути особливу увагу. Коли ви його задаєте, мозок може захотіти проігнорувати його, адже в пропозицію є подвійне заперечення. Ще відповіді можуть бути ідентичні з тими, які ви отримали в першому питанні. Потрібно не допустити цього і допоможе прийняти правильне рішення.
Чому ця техніка допомагає прийняти рішення?
«Квадрат Декарта» прояснює наслідки вашого рішення. Дуже часто, коли потрібно прийняти рішення, ми зациклені на одному питанні: що буде, якщо це трапиться? «Квадрат Декарта» допоможе розглянути ту ж ситуацію з 4 різних сторін.