Як розкрити харизму
В компанії друзів я завжди в тіні, хоча вважаю себе хорошим співрозмовником і цікавою людиною, але от як розвинути магнетизм?
Є люди, які просто ідучи по вулиці випромінюють впевненість і на них мимоволі зупиняється погляд. Від чого це взагалі залежить?
Одразу кажу, я не прагну бути в центрі уваги, я хочу знайти внутрішню опору і впевненість.
Для себе вирішила займатися танцями, щоб прокачати жіночу енергію і скажу, що це мені допомагає, але і там на фоні інших почуваю себе сірою мишкою.
Як розвинути в собі харизму, бо я реально соромлюся дуже багатьох речей, а хочеться проживати головну роль в житті, а не другорядну.
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Харизма - це одна з тих рис, яку хотів би мати кожен з нас. У харизматичних людей особлива аура : коли така людина починає говорити, ми мимоволі починаємо слухати, її слова запам'ятовуються надовго.
Харизма означає «привабливість» або «чарівність», які притягують та надихають оточуючих.
У харизми немає певного стилю. Справжня харизма полягає в тому, щоб бути щирою і показувати себе такою, якою Ви є.
Приймайте себе такою, якою Ви є і проявляйте свою індивідуальність у всьому, що Ви робите.
Якщо хочете розвивати у собі харизму, використовуйте такі рекомендації.
Вчіться налагоджувати контакт із людьми. Замість того, щоб розповідати про себе, навчайтеся ставити запитання співрозмовнику та слухати його. Це набагато важливіше і допоможе людині відчути себе важливою, потрібною та цікавою.
Усміхайтеся. Дивіться людям у вічі.
Робіть свою промову багатшою. Ваші нові друзі – метафори, класні історії, гумор.
Створюйте собі цікаве життя. Щоб заряджати інших, потрібно горіти самій. Для цього потрібно наповнити існування змістом, цікавими справами та цілями. Все це зробить Вас більш мотивованим та позитивним співрозмовником.
Одягайтеся трохи краще, ніж інші, особливо на роботі. Хоча це не єдиний фактор, який робить Вас харизматичною, він стане допоміжним для Вас і вплине на позитивне сприйняття Вас
Відредаговано автором 19-07-2024 02:11:25
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Марта Калина
цитата:
Як розвинути в собі харизму
Харизма - це вроджене, вона або є, або її нема. Прокачати її не вийде.
цитата:
я реально соромлюся дуже багатьох речей
Сором'язливість - як правило, результат отриманих в дитинстві психологічних травм. Вас часто соромили батьки?
цитата:
але і там на фоні інших почуваю себе сірою мишкою
Теж результат психологічного травмування. А як почували себе поряд з мамою?
цитата:
я не прагну бути в центрі уваги, я хочу знайти внутрішню опору і впевненість
Похвальне бажання, реалізувати яке краще зможете в тандемі з психологом - на психотерапії.
цитата:
хочеться проживати головну роль в житті, а не другорядну
Головну роль для себе? Чи для інших?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Алла Володимирівна Романенко
Наталия Горская
Доброго ранку, Людмило!
цитата:
Проблема піддається вирішенню!!!
Проте... не одразу стрибок у харизму(!)
Спочатку варто розібратись із самооцінкою і почуттям самоцінності, тобто звичним сприйняттям себе. На цьому шляху вивести на денне світло причини сором'язливості. Вони, напевно, родом з дитинства.
От пригадайте, як до Вас ставились батьки та інші близькі люди? Переважно якими були тоді Ваші емоції і почуття, Ваш настрій?
Наступне.
цитата:
Залежить від миру і наповненості всередині самої людини. Коли не роздирають внутрішні конфлікти між "ХОЧУ" і "МОЖУ". Коли є свої аутентичні сенси і цілі. Коли є енергія ТВОРИТИ своє життя. Коли є сприйняття відмінностей між людьми, що дозволяє встановлювати і підтримувати повноцінний контакт, який збагачує душевно його учасників.
Власне, зараз я веду розмову про співпрацю з психологом. На меті розвиток свідомості, тобто змоги бути в повноцінному контакті з реальністю - як внутрішньою, так і зовнішньою. Коли бачите і відчуваєте себе і людей в моменті тут і зараз.
цитата:
хочеться проживати головну роль в житті, а не другорядну.
Уточніть, будь ласка, про що йдеться. Якщо роль другорядна, то через кого або через що вона така? В разі, якщо не Ви займаєте в своєму житті ГОЛОВНУ роль, то хто її займає замість Вас?
Відредаговано автором 19-07-2024 09:56:05
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Харизма либо есть с рождения либо ее нет.
А вот уверенность в себе, чувство удовлетворение и возможность быть собой, какая вы есть, не стыдясь проявлений, эмоций это то, что привлекает других. У кого-то стыда больше, если его в воспитании было огромное количество, у кого-то меньше и больше естественности.
Танцы, актерское мастерство помогают тоже в этом.
Но лучший способ это психотерапия.
Это не про обесценивание танцев и других занятий, это на самом деле круто и точно не стоит бросать, но объективно с опыта клиентов и своего личного, свободу и возможность быть естественной, не впадать в стыд и рискнуть быть собой, что привлекает людей, дает именно психотерапия. Уж очень много стыжения и критики было у почти всех в детстве
психолог онлайн
Наталия Горская
Володимир Анатолійович Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
Вітаю!
Харизматичні люди мають вроджену впевненість в своїй унікальності. Зазвичай такі люди переповнені енергією, наснагою до життя, розкутістю, сміливостю. Тобто вони мають яскраві ресурси. Не всі мають такий Божий дар по народженню, але ми можемо розвивати свою індивідуальність, наповненість і енергійність. Ваш сором - індикатор вашої реальності, ви не приймаєте себе такою як є і хочете одразу бути кращою, цікавою. Я би досліджувала, що саме сором захищає всередині і чому ви знаходитесь більше в тіні ніж в центрі розмов з друзями? Між вашою реальністю і бажанням є великий розрив, який порадою не з’єднати. Я би відповідь на ваше питання шукала всередині вас, бо тільки ви носій всієї життєвої історії, а шукати відповідь ззовні - це якраз не бути центром свого життя, а відштовхуватись від прикладів і настанов.
Відредаговано автором 19-07-2024 13:22:20
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368684 для Володимир Анатолійович
Вітаю! Дякую за відповідь.
У мене дуже хороші стосунки з батьками, в дитинстві ми проводили багато часу разом, я ходила на різні гуртки і до моїх бажань завжди прислухалися і допомагали розвивати хоббі і тд.
Памʼятаю інший момент, знову ж таки з дитинства, коли ходила на танці в різні студії і ніколи ніде не мала друзів. Я реально і досі не розумію чому і тоді мабуть я вперше свідомо відчула цей дискомфорт, що мені ніяково. В школі було схоже.
Ситуація змінилася в університеті, коли я хотіла реалізувати свої амбіції і була старостою групи. Сказати, що мені це було потрібно- зовсім ні, але тоді я себе відчувала супер, всі завжди мене щось питали, радилися і від уваги інших мені було приємно.
Що я мала на увазі під головною роллю в житті це стати самодостатньою і впевненою в собі.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Людмило, Ви соромитесь бути Собою серед інших. Це має корені у вашому ставленні до себе, а це, в свою чергу, формувалось в батьківській родині.
Харизма, по суті, це вільний доступ до цікавої особистості всередині людини.
Тобто, тут важливі 2 пункти:
1. Щоб людина була насправді цікавою.
Ніби здається, що це про "бути цікавою для інших".
Але насправді це поверхневе бачення.
Цікавою для інших може бути тільки та людина, яка сама цікавиться. Цікавиться Життям в різних його проявах.
2. Щоб людина могла вільно доносити те, що думає і відчуває .
Не боятися бути "не так зрозумілою", або "не достатньо ..." якоюсь там.
Бути впевненою, що її думку, чи почуття не треба приховувати.
Отже, щоб стати "харизматичною", як Ви хочете, варто попрацювати над двома напрямками:
1. Наповнення себе зсередини, цікавість до життя.
2. Робота зі своєю самооцінкою, своєю цінністю для себе самої.
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Алла Володимирівна Романенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ви не щирі у своїх відповідях, Людмило. А з таким підходом проблему НЕ вирішити.
І відповідаєте психологам надто вибірково, ігноруючи запитання і коментарі інших. Це щось 100% нарцисичне.
Впевнений, що і в батьків присутнє те ж саме. Нарцисичні батьки полюбляють стидати та привертати багато уваги до своїх дітей і часто їх цим травмують.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Отношения с родителями могут быть по ощущениям хорошие, теплые и вы все довольны. Но это не отменяет того, что могла быть критика, стыжение, сравнение с другими, требование быть во всем и всегда первой и лучшей и тп. И часто взрослые дети искреннее недоумевают, типа а что тут такого, ну так у всех, зато добилась многого. Но результат еще заключается и в том, что человеку не комфортно среди других - он себя сравнивает и считает худшим, перфекционизм, который помог много добиться, приводит к постоянному внутреннему напряжению и невозможности позволить себе расслабиться и ошибиться. Это и про внутреннюю зажатость, страх показать себя реальную. Хотя какой человек реальный он не знает, но оценки родителей накрепко засели в голове.
Это я пишу не про вас, а наблюдения из практики.
Поэтому я бы рекомендовала вам индивидуальную работу с психотерапевтом. Не с целью обвинить во всем родителей, а разобраться с тем, как и какой вы себя ощущаете, как взаимодействовали в детстве и как строите отношения с родителями сейчас и аналогично про других людей. Найти как раз те самые опоры и внутреннюю уверенность, что вы не серая мышь, а особенная, со своими достоинствами, уникальными чертами и есть немало людей, кто с удовольствием будет общаться с вами, найдет вас интересной и найдет то, на что ему будет хотеть равняться
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368703 для Павел Леонидович
Вдячна вам за відповідь вище, та не згідна з вами. Ні це не про щось нарцистичне, це відповідь на слова, які найбільше відгукнулися, і ,звісно, вдячна усім психологам за відгуки.
І ні батькам це не притаманно, і ваше твердження про батьків абсолютно необґрунтоване і скажу більше я вважаю, що ви не маєте права так висловлюватись, ОСОБЛИВО враховуючи факт, що я сказала, що з батьками у мене ХОРОШІ стосунки.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Отношения могут быть хорошими, но это не означает, что не было того, что поспособствовало заниженной самооценке, стыдливости и неумения строить отношения.
Проблема есть и корни этого в детско-родительских отношениях.
Вы сейчас, похоже, возмущены, вам кажется, что родителей в чем-то обвиняют, но это ж не поможет вам решить проблему. Тем более, никто их не обвиняет, просто так уж устроено, что самооценка и модель построения отношений идет из семьи и от родителей. Не из неоткуда кто-то повлиял, а отношения с родителями
психолог онлайн
Хіба?! Що ж, можу й помилятись, але досвід підказує, що помилка малоймовірна.
цитата:
відповідь на слова, які найбільше відгукнулися, і ,звісно, вдячна усім психологам за відгуки
Зрозуміло, але чомусь забули написати про свою вдячність. Що ж, буває і так.
Право так висловлюватись цілком маю, бо ніяким чином НЕ намагався образити. Ні вас, ні батьків.
А намагання захистити батьків та ваша відповідь про ХОРОШІ стосунки говорить лише про те, що СЕПАРАЦІЯ НЕ відбулась. І в 27 років, не ображайтесь, ви ще маленька дівчинка, яка ще НЕ відокремилася від батьків ПСИХОЛОГІЧНО і поки НЕ здатна робити судження про них об'єктивно.
Впевнений, ви ще НЕОДНОРАЗОВО почуєте це від інших. Але скоріш за все ВПЕРТО будете це заперечувати. В цьому я теж чомусь впевнений. Як і в тому, що це буде для вас глухим кутом в розвитку.
Але це ВАШ вибір і ВАША відповідальність. Перед собою та своїм життям.
Всього найкращого!
психолог онлайн
Харизма – виняткова особистісна обдарованість, завдяки якої людина різко виділяється серед інших. Харизма - це енергетичний дар зацікавити людей, викликати захоплення і довіру, це вроджена особистісна якість, хоча люди вірять, що харизму можна сформувати. Дехто вважає, що це міф, що харизма – не вроджена якість і її можна розвивати. Вони вважають, що для того, щоб стати харизматичною особистістю, не потрібно переробляти себе, намагаючись бути більш товариським або змінюючи зовнішність. Необхідно знати і використовувати прийоми харизматичної поведінки і, бачачи позитивний ефект, продовжувати їх розвивати.