Побут у стосунках
Ми зустрічаємось з хлопцем уже два роки. Із них один рік живемо разом. Це наші перші серйозні стосунки — мені 23, йому теж. Все ніби добре, але останнім часом я почала відчувати себе не дівчиною, не партнеркою, а… прислугою. Я перу, прибираю, готую, подаю. Звісно, мій хлопець теж іноді щось допомагає, але здебільшого — тільки після прохання, а не за власною ініціативою.
Він працює, а я зараз тимчасово не працюю — я навчаюся, і навчання забирає не менше сил. Але хіба це означає, що я маю все робити сама? Хіба якщо я вдома, то автоматично стаю обслуговуючим персоналом?
Ніхто не питає, чи я втомилася. Хочеться чогось елементарного — щоб хтось подбав про мене. Просто приготував сніданок і покликав: «Сідай, усе готово». Щоб я могла прокинутись і відчути — про мене подумали. Але йому таке навіть не спадає на думку. Він просто цього не бачить. А коли я починаю говорити, ділюся тим, що мене зачіпає — він замикається. Ображається. Йде в мовчання. Починає ігнорувати.
Наче мої почуття — це напад. А мені ж лише хочеться бути почутою.
Можливо, в нього так було заведено в родині. Його мама все робить по дому, готує, подає й при цьому працює. Але я все ж вважаю, що стосунки — це партнерство, і обидва мають долучатися до побуту. Ми часто це обговорюємо, іноді він щось робить, але мені хотілося б більшого. Можливо, я стала зручною. Не знаю, як усе змінити і досягти гармонії між нами.
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Все ніби добре, але останнім часом я почала відчувати себе не дівчиною, не партнеркою, а… прислугою.
Спробуємо одразу розставляти акценти. Тому питання - бути партнеркою або прислугою це чий ВИБІР? Ваш? Хлопця?
цитата:
Я перу, прибираю, готую, подаю.
Хатні справи дають вам задоволення? Ви чекаєте через власну активність визнання від хлопця?
цитата:
мій хлопець теж іноді щось допомагає, але здебільшого — тільки після прохання, а не за власною ініціативою.
Вочевидь, в нього бракує прикладу з власної сім'ї -
цитата:
Можливо, в нього так було заведено в родині. Його мама все робить по дому, готує, подає й при цьому працює.
цитата:
Але хіба це означає, що я маю все робити сама? Хіба якщо я вдома, то автоматично стаю обслуговуючим персоналом?
На мою думку, аж ніяк. Проте це моя думка. А до якої позиції схиляєтесь ви?
цитата:
Дуже важливі питання підіймаєте - про вдячність, про увагу, про турботу. І це все на основі взаємності.
Цікаво, в якій формі доносите хлопцю свої бажання і очікування. Вони виглядають як прохання чи претензії?
цитата:
Абсолютно вас підтримую. Ваші почуття і ваші бажання ВАЖЛИВІ(!)
цитата:
Але я все ж вважаю, що стосунки — це партнерство, і обидва мають долучатися до побуту. Ми часто це обговорюємо, іноді він щось робить, але мені хотілося б більшого. Можливо, я стала зручною.
Скоріше за все стали зручною. Десь переоцінили темпи бажаних змін у стосунках.
цитата:
Не знаю, як усе змінити і досягти гармонії між нами.
Пройти певний шлях, на якому варто більше цінувати себе, розумно проводити у взаєминах особистісні межі, не брати на себе зайве, не перетворюватись у нецікаву хатню робітницю.
Давати хлопцю територію і можливість проявляти ініціативу.
Більш детально на цю тему краще поспілкуватись безпосередньо з психологом. Він допоможе розвинути навички констурктивної поведінки за наявності розбіжностей між партнерами.
Відредаговано автором 22-05-2025 10:27:00
психолог онлайн
Тут несколько моментов, на которые важно обратить внимание.
1) Как вы говорите о том, что вам хотелось бы. Из опыта могу сказать, что в подавляющем большинстве то, что люди считают, что они говорят о чувствах и что-то просят, на самом деле звучит, как претензия, наезд и вызывает агрессию и желание защищаться. Поэтому важно пересмотреть свои формы обращения. Почитайте про "я-сообщения" и проанализируйте, как вы говорите.
2) Вы пишите, что МЧ помогает, но после просьбы. Но вы это расцениваете как нечто обидное и унизительное. И тут вопрос к вам - что для вас означает, что нужно о чем-то попросить?
Позиция, что надо другому догадаться, что я хочу это про детскую позицию, где мама должна угадать, что же ребенок хочет, потому что объяснить еще он не может.
Ваше представление про то, как должны распределяться роли в отношениях, в быту, могут не совпадать с тем, как это видит МЧ. И если на ваши просьбы он реагирует, то что вам мешает сесть и поговорить про какое-то распределение бытовых обязанностей?
3) По поводу заботы от МЧ.
Как он проявляет свои чувства к вам?
Как вы понимаете, что он вас любит?
Часто мы хотим, чтобы нас любили именно так, как нам хочется, и обесцениваем то, что партнер делает для нас. У каждого ведь свои проявления чувств.
4) Если я правильно поняла, то МЧ работает и содержит вас? Или как обстоят дела с финансами?
Если так, то напишу не очень приятное мнение, но невозможно ожидать, чтобы мужчина содержал женщину, но делил при этом с ней быт 50 на 50. Потому что банально, но работа это много времени, сил и финансовое обеспечение это вклад в отношения.
5) Пересмотрите свой быт и упростите его. Многие вещи можно не делать и больше отдыхать и тратить на себя, не нагружая ненужным перфекционизмом и старанием, в ожидании, что другой оценит.