Как спрашиваться с РПП?
Здравствуйте. Мне кажется, что у меня нервная булимия. Уже как пол года я худела, правильно питалась и занималась спортом. Все было хорошо. Последнюю неделю я постоянно испытывала срывы, переедала и потом очищалась. Навязчивые мысли о еде и калориях
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Мені дуже шкода, що ви переживаєте скрутні часи, пов'язані з харчування та образом вашого тіла. Прийміть свої почуття та визнайте, що ви боретеся, і знайте, що це нормально - просити про допомогу.
Поговоріть з кимось. Поділіться своїми проблемами з близьким другом або членом сім'ї, який може запропонувати підтримку.
цитата:
Мне кажется, что у меня нервная булимия.
Дізнайтеся про булімію.Розуміння причин і симптомів нервової булімії допоможе вам розібратися в тому, що з вами відбувається, і знайти правильну допомогу.
цитата:
Последнюю неделю я постоянно испытывала срывы, переедала и потом очищалась.
Спробуйте здорові методи подолання проблеми. Попрацюйте над розвитком позитивних способів справлятися зі своїми емоціями, наприклад, веденням щоденника, глибоким диханням або медитацією.
Будьте добрими до себе. Пам'ятайте, що одужання потребує часу і терпіння. Ставтеся до себе зі співчуттям, коли ви проходите через цей процес.
цитата:
Навязчивые мысли о еде и калориях
Найважливіше - звернутися за допомогою і підтримкою, коли вам це потрібно. Ви не повинні стикатися з цим наодинці, і є люди, які піклуються про вас і хочуть допомогти. Зверніться до психолога, який спеціалізується на розладах харчової поведінки. Він чи вона допоможуть вам пройти через цей складний період.
психолог онлайн
Добрый вечер. А что произошло неделю назад, что спровоцировало срыв?
психолог онлайн
Доброго дня! Згодна з колегою, що саме могло спровокувати зрив? Стати тригером і запустити програму переїдання - це перше. І друге. Ви пишете, що пів року займалися спортом, правильно харчувалися та худнули... Що саме Вас спонукало до таких дій? У Вас була зайва вага, якась хвороба, пов'язана з харчуванням? Чи якісь події змусили перейти в такий, досить жорсткий режим, як для дівчини 18 років?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340002 для Тетяна Гергель
Добрый день.
Мне кажется, не было определенного события. Как будто у меня накопилось много запретов, контролирований и калорий и это все вырвалось в постоянные переедания
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340033 для Алла Григорівна Веленко
Добрий день. Мені здається що не було конкретного трігера, скоріш за все, це накопичувалося з часом. У мене ніколи не було зайвої ваги, і немає зараз. Схуднути мені треба було для модельного агенства. правильніше буде сказати, щоб працювати у даній індустрії, треба було прибрати вагу і сантиметрі в обʼємах
психолог онлайн
Дякую за відповідь! Тоді це трохи змінює ситуацію. Можливо, у зв‘язку з суворими вимогами модельного агенства, ви сильно обмежуєте себе в харчуванні, і це вплинуло на стан вашої нервової системи, мозок, а також на рівень гормонів.
Мозок не любить змінювати звички і він ніби натякає вам на це: думки про їжу, осуд і відчуття незадоволеності за лишню піченьку чи шматок хліба, знижується самоповага.
Нервова система відреаговує на це стійким стресом, і «харчовими вибухами», тому що отримує менше «позитивних гормонів», через дисбаланс мінералів, вітамінів.
Відредаговано автором 22-04-2023 17:50:55
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340046 для Віталій Медведєв
Добрий вечір. Підкажіть, будь ласка, чи можу я якось домовитися с мозком і додавати позитивні гормони не через їжу? Тому що я не хочу позбавлятися мрії, але також хочу бути в гармонії зі своїм тілом і харчовими звичками
психолог онлайн
Буде складно, але такий варіант безумовно є. В першу чергу проконсультуйтесь зі спеціалістом в сфері харчування: гастроентеролог, дієтолог, нутріціолог. Здайте заг. аналіз крові, та зробіть аналіз гормонів. Ці фахівці допоможуть вам організувати належний підхід та дієту, і вашу мрію можна реалізувати. Щодо питань дисципліни, думок і поведінки, пройдіть терапію з практичним психологом, який допоможе вам розробити техніки захисту від харчових зривів, а також навчить методам релаксації щоб знизити стрес для нервової системи.
Пам‘ятайте, ви не перша людина з такою мрією. Є безліч прикладів людей які чудово реалізували себе в сфері моделінгу і у них все вдалося. Значить і вам вдасться. А нехтування харчування, відсутність дисципліни дуже швидко відіб‘ються на вашому здоров‘ї, і невиконна простих правил призведе до лікарні і покупок таблеток в аптеці - таких випадків теж багато, але ваш варіант перший :)
У вас усе вийде! …якщо попіклуєтесь про себе відповідно.
Відредаговано автором 22-04-2023 18:12:25
психолог онлайн
Дякую за доповнення. А Ви точно впевнені, що робота у цьому напрямку саме те, що Вас зробить щасливою?
Виходячи з того, що Ви написали, у Вас стався "зрив". Тобто, Ви себе поставили у неприродні для себе умови, "перегнали палицю" і заробили собі психо-соматику.
Що саме Вас так змушувало досягати цілі такою страшною ціною? Звідки це бажання?
психолог онлайн
Здравствуйте! Булимия - это серьезное психическое заболевание, которое характеризуется периодами чрезмерного переедания (эпизоды пищевой привязанности) и последующей компенсации (очищение организма, принятие слабительных, повышенная физическая активность и т.д.). Чувство вины и стыда за то, что произошло, сопровождает большинство случаев булимии.
Если вы подозреваете, что у вас есть нервная булимия, важно немедленно обратиться к специалисту для получения помощи. Лучше всего начать с обращения к врачу-терапевту или психиатру. Он может диагностировать ваше состояние и предложить наиболее эффективный план лечения.
Лечение булимии может включать в себя терапию поведения, которая помогает развить здоровые привычки в питании, управлять стрессом и преодолеть мыслительные ошибки, связанные с пищей и телом. В некоторых случаях могут быть назначены лекарства, такие как антидепрессанты, которые могут помочь справиться со стрессом и психическими расстройствами.
Не стесняйтесь обратиться за помощью. Булимия - это серьезное заболевание, которое может иметь опасные последствия для здоровья. С помощью лечения и поддержки вы сможете преодолеть булимию и начать жить здоровой жизнью.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340048 для Віталій Медведєв
Дякую за докладну відповідь!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340049 для Алла Григорівна Веленко
Так, це моя головна мрія. Я не бачу себе в іншій сфері й хочу досягти успіху саме в моделінгу. Спочатку дуже боялася що не витягну, але набрала в собі сили й вирішила спробувати
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340139 для Андрій Сергійович Бессараб
Добрый день. Спасибо за ответ. Подскажите, пожалуйста, могу ли я делать какие-то упреждение самостоятельно? Сейчас нет возможности обратится к специалисту
психолог онлайн
Прошу! Якщо у вас є додаткові питання, не соромтесь запитувати. Радо відповім на них.
Успіхів в досяганні вершини моделінга!
психолог онлайн
Успіхів в досяганні вершини моделінга!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340191 для Віталій Медведєв
Дуже дякую! Маю ще запитання. Чи можна мені спробувати пройти курс по лікування від РХП у блогерів? Буде це ефективно? Чи краще звернутися до лікаря?
психолог онлайн
Гм... Як на мене, головне питання залишилося без відповіді... Це Ваша дитяча мрія? У якому віці вона з'явилася? Звідки Ви почули про цю професію...
Не хочу Вас засмучувати, але якщо вже є тяга до переїдання, одним лише бажанням та власними зусиллями впоратися з нею буде складно....Окрім того, одразу кинулася у очі Ваша фраза "Спочатку дуже боялася що не витягну, але набрала в собі сили й вирішила спробувати...". А після того, як спробували, у Вас почалися серйозні ускладнення з харчовими звичками... Я б Вам радила поцікавитися, як мінімум, що таке психо-соматика. Нерідко, саме через тіло, нас про щось дуже важливе попереджають... І коли ми вперто не звертаємо на це уваги, можемо викликати ще більшу кількість проблем та питань у своєму житті...
Відредаговано автором 24-04-2023 19:05:14
психолог онлайн
Давайте подумаємо разом. Якби у вас була дитина, ви б довірили її лікарю чи блогеру? Цікава ваша думка.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340197 для Віталій Медведєв
Звісно лікарю. Але мені поки некомфортно йти до лікаря зі своєю проблемою. Я чула, що багато хто не хоче братися за людей с РХП
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340194 для Алла Григорівна Веленко
Я завжди любила фотографуватися і позувати. Для мене робота моделлю - це мистецтво. З приводу моїх зрівів, схожу ситуація була 2 роки тому і я її з часом ніби то подолала. Ще я вчилась в балетній школі й це також залишило дуже травматичний досвід у моїх стосунках з тілом і їжею. Мені завжди казали що я товста протягом 7 років, хоча я завжди мала нормальну вагу і виглядала худою. Але зараз я справді хочу іти у цю сферу і працювати саме там. Я розумію що це саме те-що принесе мені задоволення
психолог онлайн
Дякую за питання! Тут вас можу зрозуміти. Йти до лікаря завжди некомфортно і часто буває страшно. Але в той же час, це найбільш мудрий варіант, коли виникає питання щодо здоров‘я. У вас це питання виникло. І розглядати похід до лікаря є безпечною опцією.
Нам усім страшно відвідувати стоматолога, але нам варто це робити хоча б раз на пів року для профілактики кар‘єсу. Але чомусь ми ходимо в стомат кабінет коли вже «всьо», зуби болять, терпіти біль неможливо. Так і тут. Якщо ситуація з РХП загостриться, ви будете змушені звертатися до лікаря, але тоді ситуація буде гострою, можливо це погіршить шанси на реалізацію вашої мрії. Наслідки будуть в любому випадку, проте зараз ви ще можете на це вплину позитивно і запобігти небажаному розвитку проблеми.
З приводу чуток…ну тут цитую Буданова «де факти? де цифри?» :)
До чуток варто ставитися скептично і часткою недовіри. Ви можете перевірити цю гіпотезу самостійно.
В інтернеті є безліч анкет спеціалістів сфери харчового здоров‘я. Почитайте про кількох лікарів, їх досвід кар‘єри і регалії: фах, спеціалізація, ВУЗ. Зі списку виберіть 3-4 лікарів і відвідайте їх в рамках «експерименту». Послухайте кожного - правда буде десь посередині.
Дуже добре що ви задаєте питання і цікавитеся. Це великий крок на зустріч до вирішення проблеми.
Не припиняйте вірити в себе!
Успіхів!
Якщо є питання, не соромтесь задавати. Радо відповім.
психолог онлайн
Дякую що доповнили свою відповідь... Адже, саме в останньому коментарі, приховується як на мене, "коріння" теперішньої проблеми...
Бажання стати ще тонкішою - це аж ніяк не Ваше, вибачте. Це, таке собі "навіювання" з дитинства від значимої тоді для Вас людини. Це насправді, непрожитий стрес та травма. І зараз, все, що Ви робите, насправді, залежить від от тієї дитячої установки, яка і керує Вами. І виглядає як програма самознищення. Адже, навіть зрив в балетній школа не змусив Вас серйозно замислитися. До речі це не означає кинути цікаву справу а означає повністю поміняти до неї своє тавоення. Поки що, на превеликий жаль, у Вас від неї величезна психологічна щалежність...
Певне, Ви можете і далі шукати якісь легкі способи допомогти собі, але...
Давно працюючи з такими проблемами, можу сказати, що до тих пір, поки не "перезапишете" дитячі установки, перманентний стан зривів може стати Вашою не дуже приємною дійсністю...