Стрес. Емоційна перенапруга
Стрес. Тривога, страх що зараз зі мною щось погане трапиться. Це сильно ламає якість життя, дуже сильно...Я боюсь що зараз мені стане погано. Колись були панічні атаки, вже як пів року їх немає, але є сильне нервове напруження, болі з тілі із-за котрих кожен вечір. Що робити???(
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Враховуючи те, що за перепискою психологічне лікування психосоматики не відбувається, то на психотерапію до психолога не зволікаючи.
психолог онлайн
Олександр Петрович Чорноіван
Ірина Миколенко
Добрый день!
цитата:
Що робити???(
Стресс и тревога могут серьезно повлиять на психическое и физическое здоровье, поэтому вам важно найти способы управления своими эмоциями.
Вот несколько советов, которые могут помочь вам:
1. Практикуйте техники расслабления. Глубокое дыхание, прогрессивная мышечная релаксация, йога, медитация и другие, помогут уменьшить нервное напряжение и улучшить качество жизни.
2. Обратитесь за поддержкой к близким друзьям или родственникам. Разговор с кем-то, кто вас понимает и поддерживает, поможет вам чувствовать себя лучше.
3. Ведите здоровый образ жизни, включающий правильное питание, регулярную физическую активность и достаточный сон. Это поможет улучшить физическое и психическое здоровье.
4. Изучайте стратегии управления эмоциями, например, такие как когнитивно-поведенческая терапия. Это поможет развить здоровое отношение к своим эмоциям и научит вас конструктивному управлению ими.
5. Если вы продолжаете испытывать сильный стресс и боли в теле, обратитесь к врачу. Он выяснит причины вашего состояния и назначит необходимое лечение.
Наконец, помните, что важно заботиться о своем психическом и физическом здоровье.
Если же вы не сможете самостоятельно справиться с тревогой и страхами, тогда вам будет нужна индивидуальная консультация.
Можете обращаться ко мне, я работаю с такими запросами и смогу вам помочь.
Відредаговано автором 09-07-2023 07:38:10
психолог онлайн
Добрый день!
Скажите пожалуйста, когда у Вас первый раз случилась ПА и после чего это началось? Ваши родители знают об этом? Вы обращались к специалисту? В Вашем случае было бы хорошо разобраться в индивидуальной терапии, чтобы это не повторилось снова
психолог онлайн
Светлана Владимировна Киселевская
1.Визначте для себе ситуації, в яких ви відчуваєте стрес.
2.Знайдіть подібні ранні стресові ситуації.
3.Усвідомте, які рішення були там прийняті і у якому віці?
4.Дивлячись на ранні стресові епізоди чи можете прийняти альтернативні рішення?
5.Визначте для себе, де і як в тілі ви відчуваєте неприємні відчуття.
6.Оберіть для себе найбільш неприємне відчуття і уявіть себе цим відчуттям. Що відчуваєте?
7.Якби у вас як у відчуття виникло бажання через тіло порухатись, як би це можно було б реалізувать? (танець, крик, розминка...)
8.Чи можете собі дозволяти відчувати через тіло стах, тривогу та інші емоції? Дозвольте на 1 хвилину!
9.Як змінились відчуття?
10.Ви завжди можете звернутися за професійною психологічною допомогою до спеціалістів!
Відредаговано автором 09-07-2023 12:22:11
психолог онлайн
Светлана Владимировна Киселевская
Доброго дня!
1. Прежде всего нужно пройти мед. обследование ( сдать анализы, особенно на гормоны)
Когда так колбасит именно по эмоциям... возможно нарушен гормональный фон, или есть еще какието причины.
2. Старайтесь свой ум не накручивать на негатив. Отсекайте все негативные мысли. Усилием воли.
Или переключайте внимание на какието разные, но интересные для вас дела.
Переключение внимания расслабляет ум и негативные мысли могут уходить.
От наших мыслей ... идут и эмоции. Смотря в каком направлении думаем в положительном или негативном.. в таком потом и эмоции будут такого же окраса.
Потому очень важно уметь вовремя разгружать свой ум от всего лишнего. Не якориться на негативе. (Которого сейчас и так много вокруг...)
3. Больше обращайте внимание на позитивных мелочах ( вкусная еда, хорошая погода, приятная одежда, интересная книга или музыка и т д )
Так потихоньку приучайте свой мозг якориться на позитиве. И страха и стресса станет меньше. А значит и вам станет легче.
4. Уберите по максимуму ( насколько возможно ) из своей жизни все раздражители, что вам на данный момент мешают или раздражают. В спокойном состоянии психика начнет восстанавливаться - успокаиваться. Но нужно время на перенастройку психики.
5. Больше спите, хорошо питайтесь, больше гуляйте, и общайтесь с приятными для вас людьми.
6. И конечно вам желательно записаться на психотерапию, к психологу, который умеет работать с паническими атаками или психотерапевту.
Удачи!
психолог онлайн
Розумію, що ти переживаєш великий стрес, тривогу і страх щодо майбутнього. Ці емоції можуть сильно впливати на якість життя і створювати дискомфорт. Ось кілька рекомендацій, які можуть допомогти тобі зняти стрес і поліпшити своє самопочуття:
Розуміння своїх емоцій: Спробуй розібратися в причинах своїх емоцій і страхів. Важливо розуміти, що це нормальна реакція організму на стресові ситуації. Визнач, які саме фактори або події спричиняють у тебе тривогу, і спробуй знайти способи зменшити їх вплив.
Приймай свої почуття: Дозволь собі відчувати свої емоції і не пригнічуй їх. Приймай їх як нормальну частину свого досвіду. Регулярно займайся практиками, що допомагають впоратися з емоціями, такими як медитація, глибоке дихання або йога.
Забезпечуй здоровий спосіб життя: Зверни увагу на своє фізичне здоров'я, оскільки воно має велике значення для психічного благополуччя. Спробуй регулярно займатися фізичною активністю, дотримуйся збалансованого харчування і отримуй достатньо сну.
Знаходь способи розслабитися: Знайди свої способи розслаблення, які працюють для тебе. Це може бути слухання музики, читання, гуляння на природі або будь-яка інша діяльність, яка допомагає тобі відпочити і зняти напруження.
Звернися за підтримкою: Якщо стрес і тривога сильно впливають на твоє життя і ти не можеш самостійно справитися з ними, розглянь можливість звернутися до психолога або терапевта. Вони зможуть надати тобі професійну підтримку і допомогти знайти способи ефективно впоратися зі стресом і тривогою.
Не забувай, що ти не сама і є люди, готові підтримати тебе в складний час. Не соромся звернутися за допомогою і використовуй ресурси, доступні для твоєї підтримки і благополуччя.
психолог онлайн
Добрий вечір. Я розумію, що стрес, тривога і страх можуть значно погіршити якість життя. Важливо звернутися за допомогою та зрозуміти, що з вами відбувається.
Ось деякі поради, які можуть допомогти вам зменшити стрес і покращити ваше самопочуття:
Займіться релаксацією: Практикуйте методи релаксації, такі як медитація, йога або глибоке дихання, щоб знизити рівень стресу і покращити ваше самопочуття.
Знайдіть підтримку: Розмовляйте з близькими або друзями про свої почуття, знайдіть підтримку у людей, яким можна довіритися.
Виключіть негативні стимули: Спробуйте уникати ситуацій або факторів, які викликають тривогу та нервове напруження.
Навчіться перенаправляти негативні думки на позитивні, зосереджуйтесь на позитивних аспектах свого життя і вчіться приймати себе з любов'ю.