Тривожні думки
Доброго дня ,
Зустрічаюсь з хлопцем більше півроку і на днях він мені розказав ,точніше згадав ,що коли йому було 12 років , він випадково порізався якось чужою бритвою в гаражі (зараз нам по 19) Так як я людина ,яка боїться різних хвороб і інфекцій -занепокоїлася цією ситуацію ,з’явились нав’язливі думки. Сказала що було б добре здати аналіз на інфекції ,і що я теж готова пройти,щоб було все чесно. Але хлопець навіть слухати не хоче ,так як ненавидить лікарні ,здавати якісь аналізи ,образився ,що я вважаю його хворим і так далі. До цієї розповіді не було жодних переживань на цю тему .Я змирились з цією ситуацією ,але нав’язливі думки всерівно не покинули мене .Я ж не можу силою його примусити щось здати .Що робити в такому випадку ?
Зарання дякую за поради
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Каких болезней вы боитесь?
Почему порез вас так пугает? Ведь инфекции, бактерии и вирусы каждый день на каждом шагу встречаются.
Вы можете сдать себе анализы, чтобы успокоится.
Для чего МЧ нужно их сдавать?
психолог онлайн
цитата:
Що робити в такому випадку ?
Щоби вирішити проблему, а це, між іншим, проблема, потрібно з'ясувати природу Ваших нав'язливих думок. Мені здається, оця схильність може стосуватись також інших сфер Вашого життя.
цитата:
Я змирились з цією ситуацією ,але нав’язливі думки всерівно не покинули мене .
Нав'язливі думки свідчать про зворотнє - Ви аж ніяк не змирились. Більше того, Вас може дратувати неподатливість хлопця, його небажання виконувати прохання.
цитата:
Я ж не можу силою його примусити щось здати
Тому оптимально звернутись до психолога індивідуально, адже тенденція ТАК сприймати реальність, ТАК реагувати, і ТАК переживати вельми небезпечна.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334527 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Страх конкретно стосується віч інфекції , перший раз про це почула в школі і була нялакана ,шокована . Уникаю і боюсь колючо-ріжучих предметів.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334532 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Так , ви праві, ця схильність впливає на всі інші сфери життя. Які психологи працюють в цьому напрямку чи тільки психіатр може мені допомогти ?Я усвідомлюю ,що мої страхи далеко вже зайшли ,але якось не хочеться приймати антидепресанти, а розібратися і вміти самій це контролювати .Ви написали що так сприймати реальність вельми небезпечно ,до яких наслідків це може призвести ?
психолог онлайн
ВИЧ-инфекции передаются не только через колюще-режущие предметы. Почему только их боитесь?
Почему страх именно ВИЧ?
У вас кто-то в окружении заболел им?
За страхами болезней скрываются другие переживания, страхи.
Важно понять, откуда они взялись, что стоит за ними и уже работать с этим.
психолог онлайн
цитата:
Які психологи працюють в цьому напрямку чи тільки психіатр може мені допомогти ?Я усвідомлюю ,що мої страхи далеко вже зайшли ,але якось не хочеться приймати антидепресанти, а розібратися і вміти самій це контролювати .Ви написали що так сприймати реальність вельми небезпечно, до яких наслідків це може призвести ?
Загалом-то, досвідчені психологи. Чи потрібно звертатись до психіатра - Вам може сказати психолог наприкінці першої зустрічі, коли побачить Вас вживу, поспілкується, щось з'ясує, поставить деякі питання.
Щодо ліків, то їх призначає лікар. Психологи такого права не мають. Так що, вважаю, не варто драматизувати ситуацію передчасно.
Про наслідки і тенденції. Їх не важко уявити. Тобто без пропрацювання проблеми, тиск нав'язливих думок тільки посилиться. Що неодмінно відіб'ється негативно на загальному стані.
Доповнення від автора
Ні , ніхто з оточення не хворів ,я не знаю чому страх саме перед цією хворобою ,він якись підсвідомий ,наче був зі мною завжди . Так я знаю ,що колючі -ріжучі предмети це не єдиний варіант передачі ,перед статевими контактами теж є страх ,але на щастя мені трапився партнер який в цьому питанні дуже відповідальний .
Може я така тривожна тому що мій тато теж досить тривожна людина з іпохондричними наклонностями, і цією хворобою він страшив мене в тому числі . Будучи маленькою бували випадки коли я могла десь там порізатись під час гри і в нього починались психи через це , він казав бігом біжи промивати рану ,ти можеш заразитися ітд .
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334547 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Дякую вам за поряду !
психолог онлайн
Тревожность родителей, конечно, влияет на ребенка. При этом важно отделиться от папы психологически, чтобы не брать все, что папа когда-то говорил. Ведь вы разные люди.
Думаю не только страшилки про болезни, но и другие установки вы взяли. И важно их пересмотреть, переоценить и взять то, что реально вам подходит и ваше, а не навязанное отцом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334557 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Дякую за пораду !
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Приєднуюсь вже до вищезазначених коментарів. Драматизувати не потрібно. Якщо ви колись навчились так реагувати, значить можна перенавчитися. Саме цим і займається психотерапія :)
Якщо ви попрацюєте зі своїми страхами, то, можливо, таким чином ви повпливаєте й на свого партнера, який перестане "ненавидіти" лікарні)
психолог онлайн
цитата:
добре здати аналіз на інфекції
Вы и Ваш молодой человек не сдавали анализы на ВИЧ-инфекцию, гепатиты В и С и ЗППП перед тем, как начали сексуальные отношения?
И вы сразу стали использовать незащищенный секс?
А что Вы сами знаете о состоянии своего здоровья? Вы когда-нибудь раньше сдавали анализы, хотя бы на ВИЧ-инфекцию и гепатиты?
Дело в том, что одним из проявлений любви к себе как раз и является забота о своем здоровье.
Поэтому нормальной мировой практикой (в развитых странах) является то, что партнеры сдают анализы перед началом сексуальных отношений или используют защищенный секс (презервативы), если не хотят идти в лабораторию.
цитата:
нав’язливі думки всерівно не покинули мене
У любого страха всегда есть защитные функции.
Поэтому Вам имеет смысл обратить внимание на то, чего Вы боитесь.
И заняться мониторингом хотя бы своего здоровья.
И если Вы получите информацию о том, что здоровы, то это снизит Ваши страхи. Потому что наличие информации всегда помогает это сделать.
Если же и после этого Ваши навязчивые мысли не уйдут, тогда Вам надо будет идти к психиатру и лечить свою повышенную тревожность.
Потому что если есть расстройство, то никакая работа с психологом не поможет Вам избавиться от него.
Ведь в этом случае психотерапия является всего лишь дополнением к медикаментозному лечению.
Відредаговано автором 16-02-2023 05:20:29