Як правильно дати відсіч колегам на роботі
Я вже три тижні працюю в макдональдсі а там повсякчас жостка метушня,багато клієнтів і все відбувається в швидкому темпі,але це чомусь не заважає багатьом з колег до тебе дойобуватись і якось неповажливо ставитись. Я розумію що суспільство не без щурів,але щоб настільки і у такому віці. Мене це трохи висадило і тепер я не розумію як діяти і як правильно відповідати щоб до мене зайвий раз не чіплялись і не принижували бо коли починають тобі розказувати що тобі робити ,коли ти все робиш правильно ,то дуже неприємно стає на душі наче ти тут взагалі ніхто і тільки всіх дратуєш.
Я б хотіла отримати поради як саме краще відповідати у таких ситуаціяї,як ставити людей на місце. Бо зазвичай коли ти завантажений роботою то в тебе непає часу злитися а на думку нк спадає ахуєнна відповідь на тиск з боку працівників. Бо все що я поки що роблю це просто намагаюся промовчати,проігнорувати,іноді можу крикнути у відповідь,але уе не спрацьовує. Я не розумію як зробити так щоб тебе поважали.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Доброго дня.
Так, тиск зі сторони колег буває просто колосальним, особливо при стресовій роботі. Варіанти ігнорування також можуть бути ефективні, але тільки якщо задовільняють Вас, а не стільки впливом на інших.
Щоб точніше прояснити ситуацію і дати Вам щось відповідне, і вартісне - чи могли б Ви навести декілька прикладів саме претензій? Що Вас в них особливо зачіпає, виводить з колії? І важливим для Вас є, що сам - відстоювання себе і створення чітких кордонів, щоб Вас не займали, чи "поставити на місце" відкинувши схожі остроти і претензії саме в бік людини?
Позиції різні, і користь з них різна. Що Важливо для Вас?
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Я не розумію як зробити так щоб тебе поважали.
Аби досягти бажаного, потрібно виходити з відчуття реальної власної гідності(!) Усвідомлення внутрішньої сили і впевненості в собі(!)
Тоді нахаби не будуть чиплятись, бо помітять у Ваших очах непохитну здатність дати рішучу відповідь. Хтось замовкне, хтось навіть не заважиться рота відкрити.
От тепер зазирніть в себе і дайте чесну відповідь, наскільки Ви близькі до описаного стану?
психолог онлайн
Що б Ви не відповідали, Ваша відповідь на зауваження залежить від внутрішнього стану саме Вашого. Як Ви себе почуваєте коли роблять зауваження чи якось чипляють, якою Ви себе відчуваєте. Це важливо і від того залежить реакція на критику та зауваження. Реакція може буть різною-від байдужості, тобто ти кажа кажи, а я щось прийму, а щось мимо вух пропущу, а може буть роздратованість. І тоді поміркуйте якою ви себе почуваєте-чи тут страх провалитися, чи буть неоціненим, чи страх бути знехтуваним. Тоді які потреби не задовольняються саме у вас? Поміркуйте коли таке ще було в житті. Якщо самій складно розібратися зверніться за консультацією і розберіть ситуацію більш предметно із психологом.