Як правильно дати відсіч колегам на роботі
Знайдіть психолога в Україні: психолог Київ, психолог Дніпро, психолог Одеса, психолог Харків, психолог Львів та інші регіони України або онлайн.
Яна Дмитрівна Кузик психолог 17-06-2024 11:36:14 |
Доброго дня.
Так, тиск зі сторони колег буває просто колосальним, особливо при стресовій роботі. Варіанти ігнорування також можуть бути ефективні, але тільки якщо задовільняють Вас, а не стільки впливом на інших. Щоб точніше прояснити ситуацію і дати Вам щось відповідне, і вартісне - чи могли б Ви навести декілька прикладів саме претензій? Що Вас в них особливо зачіпає, виводить з колії? І важливим для Вас є, що сам - відстоювання себе і створення чітких кордонів, щоб Вас не займали, чи "поставити на місце" відкинувши схожі остроти і претензії саме в бік людини? Позиції різні, і користь з них різна. Що Важливо для Вас? |
Володимир Анатолійович Тарасенко психолог Запоріжжя 17-06-2024 12:43:30 |
Доброго дня!
цитата:
Я не розумію як зробити так щоб тебе поважали. Тоді нахаби не будуть чиплятись, бо помітять у Ваших очах непохитну здатність дати рішучу відповідь. Хтось замовкне, хтось навіть не заважиться рота відкрити. От тепер зазирніть в себе і дайте чесну відповідь, наскільки Ви близькі до описаного стану? |
Ольга Владимировна Паничева психолог м Ірпінь 17-06-2024 13:00:47 |
Що б Ви не відповідали, Ваша відповідь на зауваження залежить від внутрішнього стану саме Вашого. Як Ви себе почуваєте коли роблять зауваження чи якось чипляють, якою Ви себе відчуваєте. Це важливо і від того залежить реакція на критику та зауваження. Реакція може буть різною-від байдужості, тобто ти кажа кажи, а я щось прийму, а щось мимо вух пропущу, а може буть роздратованість. І тоді поміркуйте якою ви себе почуваєте-чи тут страх провалитися, чи буть неоціненим, чи страх бути знехтуваним. Тоді які потреби не задовольняються саме у вас? Поміркуйте коли таке ще було в житті. Якщо самій складно розібратися зверніться за консультацією і розберіть ситуацію більш предметно із психологом.
|
Виберіть психолога для консультування з приводу профорієнтації, робочих відносин з колегами та керівництвом
Поради відвідувачів
Висловилося: 1
![]() ### 1. **Зберігайте спокій і самовладання** Коли хтось до вас чіпляється, важливо зберігати спокій. Не реагуйте емоційно чи агресивно, оскільки це може лише погіршити ситуацію. ### 2. **Встановіть межі** Чітко визначте, що ви не дозволяєте з вами так поводитися. Наприклад, можна сказати: "Мені неприємно, коли зі мною так розмовляють. Прошу, говоріть зі мною поважно." ### 3. **Проявляйте впевненість** Важливо бути впевненим у своїх діях і знаннях. Якщо ви знаєте, що робите все правильно, стійте на своєму. Можна відповісти: "Я впевнений/впевнена, що виконую роботу правильно." ### 4. **Використовуйте "Я"-повідомлення** Висловлюйте свої почуття без звинувачень. Наприклад, "Я почуваюся неповажно, коли до мене так ставляться" замість "Ви завжди до мене чіпляєтеся." ### 5. **Розмовляйте з керівництвом** Якщо ситуація не змінюється, зверніться до свого менеджера чи керівника. Поясніть ситуацію і попросіть їх втрутитися. Ваша безпека і комфорт на робочому місці важливі. ### 6. **Практикуйте активне слухання** Слухайте, що кажуть колеги, і відповідайте з повагою. Це може допомогти зрозуміти їхні проблеми і знайти спільне рішення. ### 7. **Навчіться відстоювати себе** Є різні методи асертивної поведінки, які допомагають відстоювати свої права, не переходячи на агресію. Це включає вміння чітко і впевнено висловлювати свої думки та почуття. ### 8. **Ігноруйте провокації** Якщо хтось намагається вас роздратувати, іноді найкраща відповідь це ігнорування. Покажіть, що вам байдуже до їхніх спроб вас зачепити. ### 9. **Зосередьтеся на позитиві** Шукайте підтримку серед тих колег, які ставляться до вас з повагою. Підтримка з боку друзів на роботі може допомогти знизити стрес. ### 10. **Зверніться до фахівців** Якщо ситуація сильно впливає на ваше психологічне здоров'я, розгляньте можливість звернутися до психолога. Вони можуть дати професійні поради щодо того, як справлятися зі стресом і негативними взаємодіями. Ці поради можуть допомогти вам знайти спосіб реагувати на неповажне ставлення і зменшити стрес на роботі. |
![]() |
|
Наші психологи
Схожі онлайн консультації

Выезд родителей на заработки за рубеж - забота о ребенке или предлог начать новую жизнь вдали от него? Как можно минимизировать негативные последствия долговременной разлуки?

Как не ошибиться с выбором профессии? Что делать, когда работа не приносит удовольствия?

Признаки эмоционального выгорания, кто наиболее подвержен этому синдрому и как с ним бороться.
Рекомендуємо!

Предлагаем пройти тест от известного психолога Паулины Роуз Кланс, специализирующейся на феномене комплекса (синдрома) самозванца.

0% води! Якщо ти в бізнесі і досі немаєш грошей - тобі потрібно це прочитати! Успішне управління завжди прибуткове! Доказом цього є і мусить бути банківський рахунок компанії, який зростає на регулярній основі. Щороку, фінансові показники займа...

Людей, совершающих переворот в зрелой поре своей жизни немало. Для многих такие люди - «ненормальные». Очень важно, при возникновении такого порыва убедиться, что ты не идешь по ложному пути.

Ефект Данінга-Крюгера. Люди некомпетентні в тій чи іншій сфері схильні до надзвичайної впевненості в собі та власних знаннях. На противагу цьому-компетентні люди схильні до постійних сумнівів у своєму професіоналізмі, недооцінці себе та своїх можливо

Когда владелец 24/7 решает бизнес-задачи компании, не обращая внимание на себя и свое самочувствие, бывает так, что выгорание и депрессивные состояния сразу и не заметить. Находясь не в тонусе, лидер начинает обвинять себя за это. Перманентный кризис – отличительная черта современности.

Наша країна продовжує перебувати у кризовому стані, який можна назвати «хронічним стресом». Потреба в професійних та досвідчених кадрах з полі функціональними уміннями й навичками (так звані «soft skills»).

Почему не получается выйти замуж, устроится на новую работу, выучить немецкий язык, сбросить вес, бросить курить...? В основе нашей мотивации лежат 2 механизма...

Одна из причин текучести кадров. Признаки слабого управления кадрами. Большинство руководителей — специалисты своего дела, но мало сведущи в психологии отношений в коллективе