Що робити з постійною напругою, тривогою, та постійним контролем свого стану самопочуття
В мене навʼязливі думки, в мене були панічні атаки, я боюсь їх знову відчувати. І я прислухаюсь до свого тіла, якщо в мене десь щось заболить, думки починають мене зʼїдати, починається неймовірна тривожність і неспокій в тілі. І думки про те, щоб зі мною нічого не сталося, щоб я не впала в обморок. А воно стає все гірше і гірше. І виливається це все в прискорене серцебиття, тяжке дихання, страх за своє життя, і ще тиск може повишатися. Я була в лікарів, здавала аналізи на гормони, все в нормі. УЗД серця, УЗД щитовидної залози, УЗД сонних артерій на шиї, все ідеально. По аналізам вітамін Д в дефіциті, квас фолієвий теж нижче норми. І поставлена ще нервова гіпер чутливість. Вже більше я пʼю комплекс вітамінів Б1, Б6 ,Б12. І тиждень тому почала приймати вітамін Д3 та квас фолієвий. Але тривога і ось ці напади неспокою залишаються, і вегетативні симптоми з якими я кожен день живу. Що робити я вже не знаю
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Добрий вечір!
В першу чергу вам потрібно зрозуміти, що від панічних атак (ПА) не вмирають. Це кажу не я, а так стверджують науковці-спеціалісти лікарі, психіатри та психотерапевти.
Купувати приступи ПА можна самому.
Пийте вітаміни, але ж і допомагайте собі пошуком інформації, як регулювати свої ПА.
В інтернеті багато статей спеціалістів та відеозаписів про ПА. То ж перечитайте, передивіться відеозаписи лікарів та психологів.
Ви пишете, що були у лікарів. А чому ви до сих пір не відвідали психолога чи психотерапевта, який спеціалізується на тривожності та ПА людини?
Не все так погано в житті, як вважають найчастіше люди з підвищеною тривогою.
Ви кричите від душевного болю у своєму повідомлені, тому вам потрібна швидка допомога спеціаліста. Шукайте психолога і почніть відновлювати свій психологічний стан.
Здоров*я вам!
Відредаговано автором 31-08-2024 20:34:25
психолог онлайн
У Вас тривожний розлад.
І панічні атаки, і нав'язливі думки про здоров'я (іпохондрія) – це все наслідок тривожного розладу.
Лікарі мають рацію, Ви здорова людина. І повинні знати, що панічні атаки – не хвороба, а здорова реакція емоційно перегрітого організму.
Потрібно з'ясувати, які події запустили тривожність чи, можливо, вона у Вас генетична.
Вам стає гіршє від невідомості, від того, що Ви не розумієте. що з Вами відбувається.
Ваші негативні думки викликають страхи, вони знову запускають тривожність і Ви ніби ходите по колу.
Насамперед, треба заспокоїтись, бо нічого страшного з Вами не відбувається.
І є сенс звернутися до психотерапевта чи психолога. який вміє працювати з тривожніми розладами.
Відредаговано автором 01-09-2024 00:11:20