Проблеми з довірою,що робити?
Мене турбує такий момент:
В мене були три роки тому (а вже може й більше) перші стосунки,які були аб'юзивні та також некрасиво закінчилися, через що я повністю втратила довіру до протилежної статі,як і в принципі довіру (так як я також нещодавно припинила спілкування із найкращою подругою, також ця дружба була аб'юзивною і некрасиво закінчилася). Я працювала над проблемою з довірою (і не тільки) із різними психологами протягом цих трьох років і наче спостерігала успіхи, АЛЕ
Зараз я маю протягом 7 місяців нові стосунки із хлопцем, я стала помічати за собою повну або часткову недовіру до нього, яка виникає періодично, мене немов тригерить щось і я різко починаю не довіряти йому, сприймати його як небезпеку,думати,що він мене не кохає, шукати мінуси й підтвердження того,що він мені хоче нашкодити чи не є чесним зі мною, я навіть протягом 6 місяців наших відносин взагалі не розуміла, що між нами й дуже переживала з цього приводу. Я боюсь бути нав'язливою, часто думаю,що він пише із холодом і я його дратую або просто нав'язуюсь, хоча він й каже,що це не так.
Важливо зауважити,що якщо я щось таке відчуваю, то я даю йому про це знати, тобто, я стараюсь це довго в собі не тримати, розповідаю про свої почуття й думки,тобто я розмовляю із ним,а не замовчую, і навіть коли ображаюсь, то ми вирішуємо проблеми практично одразу,у той же день, він говорить,що все ок і приводу переживати немає, але не заважаючи на це,я продовжую тревожитися до такої міри,що в мене трапляються панічні атаки, приступи сліз, печалі, навіть сни можуть страшні снитися, пов'язані із хлопцем.
Що мені робити?
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
цитата:
Я працювала над проблемою з довірою (і не тільки) із різними психологами протягом цих трьох років і наче спостерігала успіхи, АЛЕ
Це важливий момент, що Ви вже зверталися по допомогу і спостерігали успіхи в роботі над собою. Можете детальніше розповісти, які саме успіхи? Свій прогрес треба відстежувати.
цитата:
але не заважаючи на це,я продовжую тревожитися до такої міри,що в мене трапляються панічні атаки, приступи сліз, печалі, навіть сни можуть страшні снитися, пов'язані із хлопцем
Як Ви себе почуваєте в нинішніх стосунках? Чи безпечно Вам в них, чи підтримує Вас нинішній хлопець? Якщо так, і якщо нинішні стосунки з хлопцем є екологічними, то ймовірніше за все причиною флешбеків (нав'язливих спогадів про минуле) та страхів з недовірою можуть бути попередні аб'юзивні відносини. Саме з цим запитом і рекомендую, перш за все. звернутися до психолога.
Щодо недовіри, то я не можу рекомендувати сліпо довіряти всім людям, бо люди бувають різні, і вибірковість у спілкуванні важлива. Але в той же час, важливо шукати в собі внутрішню опору, яка дозволяє почувати себе безпечно в стосунках. Промовляти свої емоційні потреби у спілкуванні з партнером, позначати свої особисті кордони і дослухатися до кордонів партнера. В цьому, насамперед, і полягає довіра - у взаємній повазі та відчутті безпеки поруч з конкретною людиною.
психолог онлайн
Доброго вечора . Найкращим рішенням буде звернутися до психолога або психотерапевта ( можливо разом , якщо партнер не проти ) , щоб знайти які тригери спрацьовують і пропрацювати це
психолог онлайн
Доброго ранку Alina!
Те, що Ви вже працювали з психологами, дуже добре, але, як на мене, глибинної трансформації Ваших, швидше за все, дитячих установок та поведінкових моделей так і не сталося.
Адже, це сфера несвідомого. Тому, власне, ніякі проговорення з хлопцем Вам не допомагають.
"продовжую тревожитися до такої міри,що в мене трапляються панічні атаки, приступи сліз, печалі, навіть сни можуть страшні снитися, пов'язані із хлопцем". Як давно у Вас почалися приступи ПА? І що її, на Вашу думку, могло спровокувати?
Якою Ви були в дитинстві? Як Ви реагували на складні ситуації? Які у Вас були з батьками стосунки в дитинстві?
Довіра до оточуючих, до чоловіків , а отже, почуття захищеності - це базова потреба жінки. І якщо її немає, швидше за все,могли бути якісь проблеми у стосунках батьками, батьком. А це, як правило, нетрансформовані, глибинні травми, які потребують роботи з психологом на рівні підсвідомості.
Відредаговано автором 04-12-2024 10:30:07
психолог онлайн
Вітаю.
Погоджусь з колегою, що проблема " недовіри"набагато глибже,чем здається й пов'язана скоріше за все з дитячими установками " світ не безпечний" й " нікому не можна довіряти ". Вони формуються в ранньому дитинстві, якщо батьки, з якихось причин, не змогли забезпечити дитині відчуття безпеки.
Скоріше за все, працюючи з психологом, Ви пропрацювали травмуючий досвід аб,юзивних стосунків, Вам стало легше, а далі Ви не пішли. А глибинний процесс вже відбувся. Тому, в новых стосунках Вас й "тригерить", бо проговарюючи та вирішуючи проблему зараз, Ви знімаєте напругу в моменті,а внутрішній процес йде своїм ходом.
Тому, порада одна- знов йти в терапію.
психолог онлайн
Хотіла долати до свого коментаря.
Ми ніколи просто так не потрапляємо в аб'юзивні стосунки. Це щодо Ваших перших аб'юзивних стосунків з чоловіками. Як правило, для цього потрібно щоб в абю'зивних стосунках знаходилися наші батьки, або до своєї дитини вони мали ставитися з позиції тиску, нав'язування, знецінення, агресії, приниження, ігнорування тощо.
Тобто, це певна програма співзалежних стосунків, яка передається з народження дитині на рівні установок та поведінкових моделей. А потім вже, відповідно цим програмам, життя створює схожі за своєю суттю сценарії стосунків. Тому, щоб спробувати Вам допомогти, потрібно набагато більше інформації.
психолог онлайн
У вас запрос на психотерапию, в которой нужно разобраться с тем, как вы попали в абьюзивные отношения и по какой причине там оставались, собственно, прожить переживания, с которыми вы столкнулись в этих отношениях. Прожив этот опыт, заметить, что все мужчины разные и один опыт не означает, что все такие.
Обычно в абьюзивные отношения попадают те, кто склонны к эмоциональной зависимости, у кого низкая самооценка, сложности с построением границ, выражением агрессии и тд. Поэтому тут много с чем работать нужно, чтобы новые отношения не стали аналогичными. Плюс чтобы не навешивать на нового партнера свои страхи, и научиться замечать его, а не призраки прошлого
Відредаговано автором 04-12-2024 14:56:56