У Психолога
Авторизація
Запам'ятати на місяць
Реєстрація Забули пароль?


Психологиня Оксана Сенченко Черкаси лише онлайн

психолог  Психолог для підлітків.  Оксана Сенченко
17-03-2020 Оксана Сенченко додати у вибрані

коментар
Останній візит на сайт 11 днів тому.
Років досвіду психологом Років досвіду: 5
Освіта
- вересень 2014 р. - грудень 2019 р. - Львівський національний університет ім. Івана Франка, ступінь бакалавра та магістра за спеціальністю "Психологія" (дипломи з відзнакою).
- вересень 2018 р. - лютий 2023 р. - 4-річне навчання на Європейському освітньому проєкті Транзакційний аналіз в напрямі психотерапії.
- з січня 2021 р. - навчаюся на проєкті з Пропедевтики.
- Член Української Асоціації Транзакційного аналізу (УАТА).
- більше 200 год індивідуальної психотерапії.
- постійний професійний саморозвиток (відвідування додаткових лекцій, майстер-класів, воркшопів, конференцій, групових та індивідуальних супервізій, інтервізій, читання фахової літератури і т. д.).
Досвід психологічної практики
Практикую в методі Транзакційного аналізу в напрямі психотерапії під керівництвом супервізора, маю досвід онлайн-консультування.

- 9 лютого – 8 березня 2017 р. – проходження виробничої практики у психологічному центрі «Добрий день» (м. Черкаси).
- 23 листопада – 20 грудня 2017 р. – проходження педагогічної практики в СШ № 62 у м. Львів.
- 25-28 липня 2019 р. – була волонтером у VI Всеукраїнському таборі з Транзакційного Аналізу.
- 14 жовтня - 10 листопада 2019 р. – проходження асистентської (педагогічної) практики в ЛНУ ім. Івана Франка.
- з квітня 2020 р. – індивідуальна психологічна практика під керівництвом супервізора.
- з вересня 2020 р. – проводжу тренінги, просвітницькі лекції для дітей у психологічному центрі "Добрий день" (м. Черкаси).
- з березня 2022 р. – волонтер у проєкті по психологічній підтримці "Розкажи мені" та ін.
Працюю з запитами
Працюю із такими запитами:
- Як покращити стосунки (партнерські, подружні, дитячо-батьківські, професійні, дружні)?
- Як покращити свій емоційний стан і самоставлення?
- Як віднайти, зрозуміти та актуалізувати своє справжнє «Я» (пошук внутрішньоособистісних ресурсів, постановка цілей та їхня реалізація)?
- Як подолати кризові ситуації в житті (втрати, професійні кризи тощо) та вирішити внутрішньоособистісні конфлікти?
Не працюю із залежностями (алкоголь, наркотики, лудоманія).
Зараз консультую через Skype або Viber під керівництвом супервізора.
Я готова бути поруч і підтримувати Вас у подорожі самопізнання, саморозвитку і самозцілення. Вибір за Вами.
1000 грн


Основне
диплом перевірено

⭐ Оцінка від колег-психологів

Рейтинг від колег: 10 з 10ти.
Усього оцінок
: 10. хто оцінював

Чому користувачі не можуть залишати відгуки про психологів? Чому не можна дати можливість запитувати на сайті оцінювати відповіді?

Людина, яка звертається за психологічною допомогою, так само як і будь-який нефахівець у принципі, не завжди може об'єктивно оцінити користь від тих чи інших рекомендацій психолога. Іноді найбільш слушна порада, наприклад, переглянути свої способи реагування в конфлікті, що повторюється, а найприємніша для клієнта - запевнення в тому, що він у всьому абсолютно правий і змінитися повинні оточуючі люди.
Іноді саме ті відповіді, які «зачіпають» клієнта, викликаючи почуття роздратування та агресії, якраз і є «правильнішими».
Хороші рекомендації не завжди приносять полегшення одразу.
Тому майстерність психолога може найточніше оцінити інший фахівець.

Сертифікати про додаткову освіту
   "ТА 101"
   "Техніки роботи з дітьми: типи голоду та можливості їх задоволення"
   "Чоловічі страхи"
   "Психосоматика: етіологія, діагностика, терапія"
   "Три рівня фінансових відносин в парі"
   "Базовий курс навчання з Транзакційного Аналізу в галузі психотерапії"
УАТА (тренер - ПТСТА-П-ЄАТА, З. В. Севальнева)
місяців: 28 годин: 203
Транзакційний аналіз
   "Вплив соціальних мереж на особистість дорослого та дитини. Транзактно-аналітичний підхід
УАТА (тренер - ТСТА-П-ЄАТА, Г. Ю. Яворська)
годин: 4
Транзакційний аналіз

Відповіді 5230
Проблемы в отношениях с сыном
«Скорее всего меня возмущает что девочка не едет домой, мне неудобно ей в открытую сказать.»;
Як зазначили колеги вище, проблема в тому, що Ви не відстоюєте свої особистіні межі одразу, а зараз використовуєте пасивну агресію щодо дівчини. Це лише Ваша відповідальність.

Пропоную почитати Вам для психоедукації книгу В. Ламберт "Личные границы. Как их устанавливать и отстаивать".

Що найгірше трапиться, якщо Ви скажете "ні" сину?

«Они вчера поехали на рыбалку, сегодня пока никого нет, они вернулись и сын написал что едет к девушке »;
І що зараз Ви почуваєте? Чого хотіли б? Син - доросла людина і це його життя і його рішення.

Ответ отредактирован автором 04-11-2020 11:07:15

Замкнута из-за родителей
Доброго дня, Nik245.
У Вас запит на індивідуальну психотерапію. Як Ви зазначили раніше, Ви несвідомо взяли установку від батьків "Не рости", яка зараз заважає Вашому нормальному соціальному функціонуванню + припускаю, що Ви досі психологічно не сепарувалися від батьків. Саме через терапевтичні стосунки Ви зможете пропрацювати ці моменти.

Бажаю Вам знайти хорошого спеціаліста та пропрацювати себе! Вірю у Вас, удачі!
Чрезмерная опека свекрови над мужем
Доброго дня, nikd39.
«Пытаюсь переделать себя,мыслить иначе и ничего из жтого не получается. Я думаю,что все-так жто я так воспринимаю все,накручиваю.»;
А навіщо Ви намагаєтеся "переробити себе"? Ваша реакція є природньою і нормальною, адже порушуються Ваші кордони як пари. Стосунки - це безумовне прийняття один одного і співпраця. Колеги попередньо зазначили, що варто обговорити із хлопцем те, що Вас хвилює та чого Ви бажаєте, якої підтримки (без претензцій, критики, взаємних обвинувачень, розмова через "я-висловлювання"), а на основі його реакції та співпраці (а без неї ніяк) вже робити висновки і приймати рішення.

Рекомендую Вам почитати книгу для психоедукації: В. Ламберт "Личные границы. Как их устанавливать и отстаивать".

Ответ отредактирован автором 03-11-2020 15:37:23

Бесплатная рассылка интересностей!

Парень не дарит подарки .Почему?
Доброго дня, nik997.
Що особисто для Вас означають "подарунки"?

«.Хочу вернуть его хорошее отношение ко мне не только в этом вопросе.»;
Я правильно Вас зрозуміла, справа не просто в подарунках, а в чомусь ще? Розпишіть, будь ласка, детальніше. Після якої ситуації його ставлення до Вас змінилося?

Ответ отредактирован автором 03-11-2020 15:10:55

зміна професії
«В гніві він колись мене шарпав, зараз це припинилось. Але перекинулось на биття посуду, а в нас діти, я не хочу щоб вони це бачили. Він кричить, обзиває. Говорить що забезпечує сімю (так він забезпечує, бо моєї зп не вистачає ні на що) , що я його не слухаю, а роблю по своєму, що я невдячна і ні на що не здатна. »;
І як Вам з цим? Чому Ви дозволяє таке ставлення щодо себе?
Мені погано
«Наспавді мене дуже засмучує те, що я можу тільки заробляти хороші оцінки. Я хочу, щоб в мене більше залишалось в пам'яті, але, нажаль, я дуже швидко забуваю матеріал ( звичайно, щось відкладається, але цього дуже мало. )»;
Помітно, що навчання для Вас є дуже важливою сферою, адже Ви говорите про нього найбільше, порівняно із соціальною і особистісною сферою. Можливо в цьому додаткова проблема - Ви компенсуєте всі сфери свого життя лише цією сферою, що викликає фрустрацію та погіршення Вашого психологічного стану. Виділяйте хоча б 1-2 год на день на власні інтереси, пізнання нового + спілкування.

Якщо говорити про пам'ять, то це природній процес. Прочитайте про ефект Зейгарнік, криву забування Еббінгауза та мнемотехніки. Таке відчуття, що Ви поставили собі надто високу планку від чого і страждаєте.

«Щоб виспатися мені потрібно багато часу, і через навчання я не висипаюся, хоча лягаю десь в 9-10 годин.
Харчуюся, я не раціонально ( я це розумію). Інколи можу не їсти ( бо немає апетиту), або навпаки їсти забагато. Люблю солодощі, але їсти їх багато не можу. »;
Ось Ви і написали свої зони розвитку - сон і харчування, фізична активність, що безпосередньо впливає на Ваш стан (і на продуктивність також) + не забувайте про базовий медогляд. Також я б Вам рекомендувала звернутися у психологічну службу при Вашому навчальному закладі.

Вірю у Вас і бажаю Вам удачі!

Ответ отредактирован автором 03-11-2020 14:52:56

Мені погано
А що особисто для Вас означає "навчання"? Що у Вашому житті є окрім навчання? Ви добре спите, харчуєтеся?
Нормально ли уйти из отношений, если предлагают что-то странное
Доброго дня, Ілья.
Також хочеться Вас підтримати і сказати, що Ваша реакція є цілком психологічно зрілою, адже помітно, що дівчина грає у якусь психологічну гру (можливо їй боляче, що той хлопець має постійні стосунки і не хоче переходити на щось більше із нею, тому вона несвідомо використовує Вас "як помсту", або ж у неї контрзалежна модель побудови стосунків тощо). В будь-якому разі, здорові стосунки - це дві людини, які поважають один одного, приймають безумовно та цінують, співпрацюють у стосунках.

Я впевнена, що Ви ще знайдете чудову дівчину, з якою побудуєте гармонійні стосунки. Вірю у Вас і бажаю Вам удачі!

Ответ отредактирован автором 03-11-2020 13:55:24

Мені погано
«Саме дратівливіть з'явилася мабуть 5-6 років тому назад. »;
5-6 років тому Ви були у підлітковому віці, де така реакція є способ сепарації від батьківських фігур.

«"Дивну реакцію на стрес" я помітила десь 1-2 роки назад.»;
А що тоді сталося у Вашому житті?

Скажіть, будь ласка, а Ви самостійно обрали спеціалізацію, Вам подобається Ваша діяльність? Як зараз проходить Ваш звичний день?
Мені погано
Доброго дня, nik01f.
«Також у мене дивна реакція на стрес»;
Розкажіть, будь ласка, детальніше, що зараз за стрес у Вашому житті? Як давно Ви помітили у собі такий стан? Чи відбувалися, за цей час, у Вашому житті якісь стресові події чи кардинальні зміни?

Погоджуюся з колегами, що найкраще для Вас - це індивідуальне звернення до психолога + базовий медичний огляд (психіатр, ендокринолог, нервопатолог тощо).

Ответ отредактирован автором 03-11-2020 12:26:17

Вопрос об отношениях
«Дякую. Я обов'язково сяду і все з ним обговорю. Та скажу недосказане.»;
Вірю у Вас і бажаю Вам удачі та конструктивного обговорення! І пам'ятайте, що якщо Ви бачите, що Ваш біль від попередніх стосунків не зникає і Вам важко впоратися із цим самостійно - зверніться індивідуально до психолога.
Вопрос об отношениях
« У зв'язку з цим я думаю що можливо цих почуттів і немає. То навіщо просити говорити про них. »;
Важливо щоб Ви сказали про це своє хвилювання хлопцю і про страх повторного болю також. Іноді у людей може стояти блок на вираження почуттів (що йде ще з дитинства), а коли Ви їм не говорите про це, то вони продовжують все "тримати у собі". Якщо після цього всього хлопець не підтримує з Вами контакт, то запитайте себе: чи Вам потрібні ці стосунки і що у них цінного?

Ответ отредактирован автором 03-11-2020 12:12:08

Отменяет встречи
«Странное чувство мне уже и не хочется его видеть, так как вижу объективно что бессмысленные встречи, в которых я выступаю инициатором, а он не хочет. »;
Скажіть, будь ласка, що Вам дають ці стосунки, а чого не вистачає?

«Просто внутри неприятно, в этом состояние хотелось получить поддержки специалистов. Спасибо »;
Що взяли для себе від психологів?
Вопрос об отношениях
«За рік часу він не сказав що відчуває до мене. Які почуття чи емоції. »;
І що Ви почуваєте у зв'язку з цим? Ви казали хлопцю, що хотіли б почти від нього ці слова?

«Я про свої відчуття не сказала. »;
Тепер Ви знаєте, що важливо говорити і будете про це казати.

«Але попередні стосунки закінчилися зрадою. »;
Припускаю, що такі "недообговорені" ситуації додатково емоційно відтягують Вас у досвід минулого, тому Вам так тяжко (страх повторення болю). Найкраще цей момент пропрацювати індивідуально із психологом.
Вопрос об отношениях
« Відчула що він не відвертий зі мною, що щось приховує. »;
Ви сказали йому про це?
А що саме, у Вашій фантазії, він може приховувати? Ви довіряєте йому? Чи були реальні прециденти для недовіри? Ви спостерігали або переживали досвід зради?

Ответ отредактирован автором 03-11-2020 11:45:37

Публикації психолога 2
Відео психолога 3
всі категорії ...

Повідомлення
Надіслати особисте повідомлення
Щоб відправити повідомлення цьому психологу прямо звідси, потрібно зареєструватися або увійти як користувач.

qr