Не знаю що робити з цим станом, постійна втома, не бажання до життя, нічого не приносить задоволення
Вже певно як пів року немає настрою від слова зовсім, антидепресанти не допомагають, проходила лікування в невропатолога, мій діагноз невроз нав'язливих станів і окр, після лікування нав'язливі думки, тривога, та боязнь суспільства, страх до чогось нового пройшов. Але жаги до життя як не було, так і немає, хоча все добре, батьки живі є друга половинка. Але я не відчуваю себе потрібною, здається, що я роблю тільки гірше, низька самооцінка, постійне принижування і обезцінення себе, навіть якщо мені роблять компліменти, чи менн хвалять за щось, я це не сприймають всерйоз, а думаю, що мені так кажуть, щоб в мене просто з'явився настрій. Такий стан уже зовсім давно, можливості і коштів сходити до психолога немає, також боюсь це все розповідати, тому що всі мої проблеми і переживання всі близькі обезцінюють(все в тебе добре, не можу тобі бути погано, всі живі здорові, руки ноги є, так чого плакати) боюсь перед кимось показувати свої справжні почуття, коли з кимось посміхаюсь, хоча на душі боляче, плачу тільки на одинці, забила на себе, закинула спорт, почала переїдати, ніяк не можу прийняти своє тіло. Коли було боляче, щоб заглушити душевну біль різала тіло. Не одного разу були думки про самогубство. Одного разу хотіла покінчити життя, але не вистачило сили це зробити, возненавиділа себе ще більше, що слабка. Коли мені мені дуже погано в думках подзвонити на гарячу лінії, але кожного разу зупиняю себе, тому що боюсь відкриватись людям. І не знаю як з цим справитися, всі мої власні спроби були марними, вже не один раз пробувала брати себе в руки. Зараз навіть немає ні бажання ні сил, тому що все одно здамся. У мене вже як 2 місяці безсоння, я або не сплю взагалі нормально кілька днів, або сплю по пів дня в день, немає бажання щось робити, постійне виснаження, втома, болі у всьому тілі, постійні болі в животі. Якщо я щось роблю, помічаю тільки погане, здається, що я нічого не вмію, у мене нічого не виходить, я нікчемна, жити далі так не можу... Наперед дякую за підтримку і допомогу
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Желательно, конечно, выяснить, какие события предшествовали Вашему такому состоянию. Бояться звонить на "горячую линию" не надо. Вас выслушают и попытаются помочь. И еще желательно проверить уровень гемоглобина в крови, низкий уровень гемоглобина тоже может провоцировать подобное состояние.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ольга Владимировна Паничева
Доброго часу доби.
цитата:
Вже певно як пів року немає настрою від слова зовсім, антидепресанти не допомагають, проходила лікування в невропатолога, мій діагноз невроз нав'язливих станів і окр, після лікування нав'язливі думки, тривога, та боязнь суспільства, страх до чогось нового пройшов.
Рекомендую спробувати звернутися по допомогу до лікаря-психіатра. Безкоштовні консультації психіатра можна отримувати у психоневрологічному диспансері (ПНД) Вашого міста.
Не слід переживати стосовно того, чи можуть Вас "поставити на облік", бо в наш час так не роблять (тим паче, з Вашим, досить поширеним, діагнозом).
Бо ОКР, взагалі, лікує психіатр, а не невропатолог. Він допоможе Вам скоригувати схему медикаментозного лікування відповідно до Вашого стану і, можливо, порекомендує звернутися ще й до психотерапевта.
Якщо будете у психоневрологічному диспансері, можете спитати, чи можна там отримати ще й безкоштовну допомогу психолога. (В лікарнях часто працюють клінічні психологи, до яких можна звернутись по допомогу.)
Ще варіанти безкоштовної допомоги: цей сайт, а також телефони довіри (гарячі лінії на випадок думок про самогубство). Але на телефонах довіри бувають не тільки психологи, а і спеціально навчені волонтери з невеликою кількістю досвіду (розмова з якими, все ж, може бути краща, ніж нічого).
І консультації на цьому сайті підходять лише для ситуативної підтримки: для тривалої роботи Вам, все ж таки, потрібні психіатр та психотерапевт.
цитата:
Коли мені мені дуже погано в думках подзвонити на гарячу лінії, але кожного разу зупиняю себе, тому що боюсь відкриватись людям.
Я вважаю дуже сміливим з Вашого боку, що Ви змогли відкритись на цьому сайті і поділилися своїми проблемами.
Не дайте психічній хворобі обманути Вас і змусити повірити в те, що Ви нічого не зможете. Я впевнена, що у Вас все вийде. Удачі!
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня! Те, що Ви пропили антидепресанти - добре. Бо вони притамували Ваш важкий стан. Але антидепресанти не лікують саму проблему, яка викликає такий стан. Сама по собі депресія - це зупинка в русі, нерозуміння сенсу життя, коли організм просто перестає "давати" життєву енергію" через те, що відсутня життєва глибинна мета. Окрім того, Ви пишете "я не відчуваю себе потрібною, здається, що я роблю тільки гірше, низька самооцінка, постійне принижування і обезцінення себе, навіть якщо мені роблять компліменти, чи менн хвалять за щось, я це не сприймають всерйоз, а думаю, що мені так кажуть, щоб в мене просто з'явився настрій". А це, як на мене, з'явилося не зараз, а "родом" з дитинства і потребує прицільної уваги та трансформації дитячих установок, яку зробити самотужки без допомоги психолога неможливо. Так, зрозуміло, що матеріальний стан буває інколи невисокий, але коли мова іде про повноцінне життя або хворобливе існування, і є величезне бажання щось змінити у своєму житті, як правило, знаходяться і сили для трансформацій і необхідні статки... І найчастіше, це просто небажання працювати над собою, своїм світоглядом і надія на те, що просто хтось "випише" чергові пігулки (які,до речі, зовсім не дешеві) і все стане на свої місця само собою...
---
Подробнее на «У Психолога»: https://upsihologa.com.ua/ask/ Вопросы психологам онлайн
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Доброго дня, Guli!
цитата:
Вже певно як пів року немає настрою від слова зовсім, антидепресанти не допомагають, проходила лікування в невропатолога, мій діагноз невроз нав'язливих станів і окр, після лікування нав'язливі думки, тривога, та боязнь суспільства, страх до чогось нового пройшов. Але жаги до життя як не було, так і немає, хоча все добре, батьки живі є друга половинка.
Мені болить, коли така молода людина, як Ви, пише про свій невтішний стан. Разом з тим, відчувається й надія на те, що людина сильніша за ті випробування, що трапляються з нею. От і Ви не склали руки, шукаєте можливості допомгти собі, аби Ваше існування і Ваш ємоційний стан змінилися на краще. У зв*язку з цим прошу Вас дослухатись до порад Маріі Радченко. Вони слушні та дієві.
Також хочу сказати, що відчуваю десь в глибині Вашоі особистості життєві сили, які ще не були задіяні. Треба до них доторкнутися, узяти собі та використати собі на користь. При цьому навіть не намагайтесь одразу швидко повернути жагу до життя. Воно так не працює. Поступово, крок за кроком повертається здатність впливати на маленькі речі і питання, зокрема, буденні справи, догляд за тілом, нормалізация харчування й таке інше. Потроху повертається контакт з ємоціями та простими бажаннями.
Отже, Ви, напевно, зрозуміли, що зміни приходять з часом, у відповідь на Ваші зусилля, обережне й турботливе ставлення до себе.
Я чомусь вірю, що згодом Ви напишите, як виправляється Ваше буденне життя, як в ньому з*являються фарби світлого кольору))
психолог онлайн
Здравствуйте.
Обращались ли вы к психиатру?
Есть ли рядом с вами люди, которые могут вас понять и поддержать?
Дополнение от автора
Немає, я вже ні з ким не ділюсь в складні моменти, тому що всі просто обезцінюють мої проблеми і переживання, а новим людям страшно відкриватися
психолог онлайн
цитата:
Але я не відчуваю себе потрібною, здається, що я роблю тільки гірше, низька самооцінка, постійне принижування і обезцінення себе,
Эти проблемы не убираются антидепрессантами. Таблетки лишь улучшают состояние и это временно. Если причины вашего самочувствие не физиологические, а психологические, то устранять их нужно психотерапией.
То, что родители живы и есть любимый человек это здорово, но никак не гарантия того, что будет счастье и хорошее настроение.
А из того, что вы пишите, то похоже отношения с ними не самые лучшие.
Поэтому стоит обратиться к психотерапевту и работать над своей самооценкой.
Дополнение от автора
Ну я бы не сказала, что они плохие, у меня прекрасные родители, они меня с детства любили, просто иногда они меня не понимают, но конфликтов и унижения с их стороны никогда не было, а проблемы с самооценкой начались ещё со школы, дети иногда бывают очень жестокие, и молодой человек, это лучик света в моей жизни, я ему за это благодарна, он меня любит, делает постоянно комплименты, просто проблема в том, что я их не умею принимать, но благодаря ему, мое состояние улучшилось, раньше я была очень закрыта и не уверенная в себе через насмешки и издевательства одноклассников, благодаря ему я начала уважать себя, но я никак не могу принять себя полностью, такой какая я есть. Когда я с ним я чувствую себя красивой, когда сама мне кажется что я ужасна, но когда я выхожу с этого состояния, думаю какая ж я дура, что я хорошо виглежу, очень молодо, кто меня не знает думает что мне 16 лет. И фигура у меня обычная, нет ожирения, нормальный вес для моего роста. Просто я привыкла обесценивать себя, наказывать за плохое, видеть в себе только недостатки и изъяны. Молодой человек просто порой не знает как меня поддержать или просто не умеет это делать. Но когда я с ним мне становится гораздо легче, я забываю о своих проблемах на какое-то время. Недавно только все наладилось, и я увидела его переписку с другой девушкой, очень не приятную, хоть это было до меня это меня ранило. То что там было написано было для меня оскорбительным, обидно было больше за то что он говорил, что стеснительный, не с кем не общаться кроме меня, а там такое... Мне было очень обидно, что он говорил какой он, я поверила, хоть он таким не казался, но с моей стороны тоже не правильно ворошить прошлое, он изменился за это. И говорил, если бы я тебе рассказал какой я ты бы со мной не встречалась....
Но за эти 2 года, у нас ничего плохого не было, никакой изменены и даже причин на такое с его и моей стороны. Он принял меня такую, какая я есть, и я его тоже. Но эта ситуация оставила след на мне. Зараз об этом даже не думаю, не вспоминаю... Случайно начала писать на русском, не хотела переписывать, надеюсь вам так будет даже удобнее.
Дополнение от автора
В той момент коли я це побачила це, в мене почалася істерика, Я не могла зупинити сльози, але сама винна, якби я цікавилася його минулим, цього всього не було.. Но саса не розумію що на мене найшло, я просто плакала і плакала.. В той момент я не уявляла що робити далі, хоча сама розумію це не нормально, це було до мене, і мене це хвилювати взагалі не повинно. Чи це від постійного стресу. В той день ми плакали обоє. І певно ця ситуація навпаки зблизила нас, ми відкрилися один одномому, розказали все що нас турбує. Я вже відпустила цю ситуацію. Згадуєчи зараз Я би певно прочитала І вийшла, ніяк на це не відреагувала, а тобі просто якась істерика, яку Я не могла контролювати
Дополнение от автора
Виговорилася, І аж легше стало, просто не має бажання комусь це розказувати, бо розумію, що в кожного є свої проблеми, набагато складніші від мене, тай ніхто не може підтримати словами, все що я чула це: все буде добре, не переживай, І все в такому дусі..
Дополнение от автора
І відповідь одного з психологів, що: "я вірю, що в глубині душі в тебе є сили щоб цим справитися", ніби рятувальний круг в морі, це ті слова, яких мені давно не вистачало. Після цього я захотіла, щось змінити, почати з малого-з догляду за собою, я змила весь негатив, ніби "очистилася" від всього того що мені заважало цей час, захотілось перший раз за місяць навести лад в кімнаті, хоча до цього мені просто було все одно на хлам та одяг, який там стояв.
психолог онлайн
Задача не в том, чтобы обвинить родителей или МЧ. А то вы, похоже, их стали защищать.
Разбирают отношения для того, чтобы понять, что и как было в вашем детстве, с какими реакциями вы сталкивались, почему у вас занижена самооценка и тп.
Радует, что МЧ даёт вам тепло и любовь, но когда другой для вас лучик света, то это про то, что в себе нет опоры. А это большие риски стать зависимой от другого и если что не так идёт в отношениях, то опора рушится и вся жизнь тоже
Нужно учиться опираться на себя