Як позбутись відчуття небезпеки?
Проблема заключається а тому, що я не відчуваю себе в безпеці інтернету. Тобто я боюсь викладати контент який я хочу, бо це потім перетворюється на приколи від людей які цікавляться тим ж чим і я, і завжди трапляються підстьоби, які мені завжди неприємні і психологічно давлять на мене. Використовують мої фото і прикалуються надімною, і я це не можу зупинити…
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Доброго дня!
Ваша кібербезпека дійсно важлива, тому якщо не хочете, щоб Ваші фото та інший контент використовувався в подібних цілях, Ви можете зробити свій акаунт закритим або ж обмежити аудиторію, яка буде переглядати певні матеріали. Наприклад, зробити їх доступними тільки для друзів та підписників, щоб сторонні тролі не могли нічного побачити і, відповідно, зробити.
З іншого боку, можна поставитись до проблеми більш філософськи. Ви уявляєте, яке повинне бути нудне життя в людини, щоб вона тим і займалася, що кепкувала з Ваших фото? Є багато цікавих речей щоб їх робити, а людина цілеспрямовано обирає саме жартувати над Вами. Люди, впевнені у собі, так не вчиняють, бо їм нема потреби самостверджуватись за рахунок інших.