У мене гіперактивність?
Моєму тілу (чи то мозгу) постійно потрібно щось робити, тобто я не можу просто спокійно сидіти і слухати урок, лекцію, неважливо. Мені треба або щось крутити в руках, наприклад ручку чи олівець, або розминати кисті, або хрускати пальцями, або гризти губи, або хитатись на стільці. Якщо я помічаю це, і намагаюсь контролювати, то починаю глитати слину, або моє тіло, голова саме по собі рухається. Тобто голова наче сама по собі може трохи повернутись, опуститись. Або я мимовільно смикаю рукою чи тілом якось. Наче я псих хвора якась. Це дуже мене саму бісить, і не знаю, що з цим робити, як бути спокійною, щоб мені паралельно з чимось не треба було хитатись на стулі, гризти щось і таке інше. Допоможіть, біль ласка🙏🏻
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Така поведінка може бути проявом різних станів, від РДУГ (нейровідмінність, яка зумовлює гіперактивність та/або дефіцит уваги) до підвищеної тривожності. За клінічною діагностикою краще за все звертатися до психіатра, бо психологи на форумі нею не займаються.
психолог онлайн
Да, весьма похоже на весьма выраженное проявление гиперактивности.
Так было всегда? Если да, то это скорей всего оно.
В любом случае есть смысл подойти к родителям и попросить их сходить вместе к психиатру или хотя бы к невропатологу. Потому что гиперактивность - это неврологическое нарушение, а не психиатрическое. Потому, это не психическое заболевание, а некоторые особенности нервной системы.