Боюсь майбутнього
Доброї ночі!
Не знаю, з якої проблеми почати, оскільки мені здається, що все моє життя - це суцільна проблема. Ні, я не скаржуся на життя, але явно розумію, що щось йде не так. Проблема № 1 - це стосунки і особисте життя. Просто нічого не складається. На шляху якщо навіть зрідка хтось зустрічається, то зовсім не той, хто потрібен. В основному стосунків зі мною хочуть одружені чоловіки. І я не розумію, чому так складається. Спочатку це був чоловік, про сім'ю якого я не здогадувалася. Потім хлопець, з яким я зустрічалася і який кликав мене заміж, але раптово передумав і без пояснень одружився з іншою. Але продовжував шукати стосунків зі мною. Так само одружився і мій однокласник, який хотів бути зі мною, але ніяких кроків зі свого боку не робив. Після одруження він знову телефонує до мене і шукає зустрічі. Близький друг, якому я допомагаю з бізнесом, задумав розлучитися з дружиною. І вже намагається 'підібратися' до мене. Жодного з цих чоловіків я не сприймаю як кандидата для серйозних стосунків. А чоловік, з яким хотіла би пов'язати своє життя, теж одружений. І він не обіцяє мені абсолютно нічого. З дружиною розлучатисьне збирається.Бачимось рідко, живемо в різних країнах. Перспективи нуль. Хоча він для мене надзвичайно важливий, з ним я відчуваю особливий зв'язок.Наступна проблема - мої страхи. Я боюсь абсолютно всього. Темряви, мертвих, самотності. Боюсь, що вийду з дому і не повернусь, бо щось станеться. Або щось станеться з моїми рідними.Боюсь майбутнього. Хочу мати сім'ю, але настільки звикла бути сама, що боюсь, що не зможу бути з чоловіком. Боюсь, що він з часом почне мене нервувати і взагалі набридне. Боюсь, що він в один день мене просто кине і я не переживу цього. Дуже хочу дітей, але боюсь, бо це для мене завелика відповідальність. Це на все життя. Я боюсь своїх нервів, які можуть не витримати. Іноді в критичних ситуаціях, навіть через дрібниці на роботі, в мене починається паніка, німіють ноги. Я боюсь, що буду занадто переживати за кожну дрібницю, пов'язану з дітьми. Боюсь, що в мене з'явиться хтось, до кого сильно прив'яжуся і не дай Боже колись втрачу. Або що не зможу поставити дітей на ноги, коли мій чоловік мене покине.Боюсь, що не зможу бути сильною, коли це буде потрібно робити заради дітей.Життя здається мені занадто складним, я думаю на тисячу кроків вперед.Зараз в мене є дім, робота, гроші. Немає підтримки і впевненості. І навіть якби з'явився хтось, хто б мене заспокоїв і подарував щастя, я би всеодно боялася. Боялася все це втратити.
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
цитата:
В основному стосунків зі мною хочуть одружені чоловіки. І я не розумію, чому так складається. Спочатку це був чоловік, про сім'ю якого я не здогадувалася. Потім хлопець, з яким я зустрічалася і який кликав мене заміж, але раптово передумав і без пояснень одружився з іншою. Але продовжував шукати стосунків зі мною. Так само одружився і мій однокласник, який хотів бути зі мною, але ніяких кроків зі свого боку не робив. Після одруження він знову телефонує до мене і шукає зустрічі. Близький друг, якому я допомагаю з бізнесом, задумав розлучитися з дружиною. І вже намагається 'підібратися' до мене. Жодного з цих чоловіків я не сприймаю як кандидата для серйозних стосунків. А чоловік, з яким хотіла би пов'язати своє життя, теж одружений. І він не обіцяє мені абсолютно нічого. З дружиною розлучатисьне збирається.
Здравствуйте, ситуация не простая, но все можно разобраться в ней если найти истинную причину которая приводит вас к таким ситуациям. Как вы думаете, почему вы выбираете себе в партнеры не свободных мужчин?
цитата:
Наступна проблема - мої страхи. Я боюсь абсолютно всього. Темряви, мертвих, самотності. Боюсь, що вийду з дому і не повернусь, бо щось станеться. Або щось станеться з моїми рідними.Боюсь майбутнього. Хочу мати сім'ю, але настільки звикла бути сама, що боюсь, що не зможу бути з чоловіком. Боюсь, що він з часом почне мене нервувати і взагалі набридне. Боюсь, що він в один день мене просто кине і я не переживу цього. Дуже хочу дітей, але боюсь, бо це для мене завелика відповідальність. Це на все життя. Я боюсь своїх нервів, які можуть не витримати. Іноді в критичних ситуаціях, навіть через дрібниці на роботі, в мене починається паніка, німіють ноги. Я боюсь, що буду занадто переживати за кожну дрібницю, пов'язану з дітьми. Боюсь, що в мене з'явиться хтось, до кого сильно прив'яжуся і не дай Боже колись втрачу. Або що не зможу поставити дітей на ноги, коли мій чоловік мене покине.Боюсь, що не зможу бути сильною, коли це буде потрібно робити заради дітей.
страхов действительно много. Как давно они появились у вас? От куда столько тревоги за будущее? Страх одиночества может быть одна из причин почему вы держитесь за мужчин которые вам не подходят. Но тут нужно смотреть все в комплексе чтобы точно понять почему у вас не складываются отношения с мужчинами. Что для вас означает потеря близкого человека? Проживали ли вы ранее утрату близкого человека?
цитата:
Життя здається мені занадто складним, я думаю на тисячу кроків вперед.Зараз в мене є дім, робота, гроші. Немає підтримки і впевненості. І навіть якби з'явився хтось, хто б мене заспокоїв і подарував щастя, я би всеодно боялася. Боялася все це втратити.
Тут вы правы, никто не сможет вас успокоить, но вы можете сделать это сами. Вам в первую очередь важно работать с вашей внутренней уверенностью в себе, повышать ценность и значимость себя, снижать уровень тревожности. Можете еще рассказать о вашем детстве? Какие были отношения у вас с папой? Какие были отношения между мамой и отцом?
психолог онлайн
цитата:
Боюсь
Страхов у Вас действительно много и они влияют на всё, что происходит с Вами.
В том числе и на
цитата:
стосунки і особисте життя
Поэтому надо убирать страхи и развивать уверенное поведение.
Сделать это можно только в результате индивидуальной работы с психологом.
Вы думали над тем, что стоит обратиться к специалисту?
Ведь самостоятельно справиться с этим невозможно и поэтому общие рекомендации психологов на форумах ничем не помогут Вам.
психолог онлайн
Наталія Крилова
Юлия, доброе утро!
Вы говорите о том, что выбираете мужчин, с которыми сложно построить близкие отношения, возможно, что это связано с Вашими страхами за будущее. Скажите, какие отношения с родителями? Вы раньше обращались к специалисту, чтобы с этим разобраться ? Почему именно сейчас возник этот вопрос у Вас?
психолог онлайн
Доброго ранку, Юліє!
цитата:
Життя здається мені занадто складним, я думаю на тисячу кроків вперед.
Вважаю хибною і шкідливою звичкою так ставитись до життя. Вона, звісно, марнує Ваше життя не сама по собі, вона є фрагментом цілісного комплексу Ваших уявлень про реальність та способів контактувати з нею. Там є страхи, сумніви у власній цінності і ще багато чого, з чим потрібно розбиратись в індивідуальній роботі с психологом.
Ось подивіться, що Ви робите, звернувшись до сайту психологів. Проблеми, які дістають перелічили, а жодного питання не поставили. То як можно зрозуміти, чого Ви бажаєте і чого прагнете отримати зрештою? Подумайте...
Ви зазначили
цитата:
Хочу мати сім'ю, але настільки звикла бути сама, що боюсь, що не зможу бути з чоловіком.
От скажіть, будь ласка, невже чоловіки не зчитують Ваш ємоційний стан, не відчувають Ваші страхи? Невже у когось з них виникне бажання "лікувати" Ваші страхи, стати для Вас психотерапевтом, узявши відповідальність за усі подальші подіЇ? Якби такий і знайшовся, то його наміри цілком об'єктивно можна було б назвати нездоровими, а його самого горе-Рятувальником, бо допомагати Вам подолати страхи, відродити впевненість в собі - завдання терапії, яку проводить фахівець(!)
От з цього і треба виходити. Наразі Ви розглядаєте можливість індивідуального звернення до психолога?
психолог онлайн
Добрий день! Підтримую Вас, дякую, що ділитесь і довіряєте.. що для Вас важливим є у стосунках? Які батьківськи приклади стосунків мали? Чому важливо мати стосунки?
психолог онлайн
цитата:
Хочу мати сім'ю, але настільки звикла бути сама, що боюсь, що не зможу бути з чоловіком. Боюсь, що він з часом почне мене нервувати і взагалі набридне. Боюсь, що він в один день мене просто кине і я не переживу цього. Дуже хочу дітей, але боюсь, бо це для мене завелика відповідальність. Це на все життя. Я боюсь своїх нервів, які можуть не витримати. Іноді в критичних ситуаціях, навіть через дрібниці на роботі, в мене починається паніка, німіють ноги. Я боюсь, що буду занадто переживати за кожну дрібницю, пов'язану з дітьми. Боюсь, що в мене з'явиться хтось, до кого сильно прив'яжуся і не дай Боже колись втрачу. Або що не зможу поставити дітей на ноги, коли мій чоловік мене покине.Боюсь, що не зможу бути сильною, коли це буде потрібно робити заради дітей.Життя здається мені занадто складним, я думаю на тисячу кроків вперед.
Добрий день схоже на те що у вас занадто висока тривожність яка заважає строїти стосунки і просто спокійно жити. Такий стан формується коли людина деякий час перебувала в психологічно дискомфортних тоивожних стосунках ( можливо в дитинстві або підлітковому віці). Як правило в такому разі людина підсвідомо може вибирати "зайнятих " партнерів щоб убезпечити себе від можливих неприємностей. Щоб з цим справитися жити спокійно та створити гарні сімейні стосунки, потрібна робота з тривогою та впевненністю в собі рамках терапії, як правило цедає непоганий результат.
психолог онлайн
Виктория Олеговна Сидоренко
Доброго дня Юліє! Колеги дали вже багато слушних порад,тому, щоб не повторюватися, спробую стисло висловити свою думку. Як на мене, Ви абсолютно правильно відчуваєте, що з Вашим життям щось не так і це "не так" з'явилося далеко не зараз, як на мене. З якого часу з'явився такий страх всього, якщо коротко - страх жити?
Як до життя вцілому ставиться Ваша мама? Вона також на стільки чутливо на все реагує? Як у неї склалося особисте? І ще. Ви пишете про одруженого чоловіка: "... він для мене надзвичайно важливий, з ним я відчуваю особливий зв'язок". Одружені чоловіки з'являються тоді, коли у нас всередині є блоки щодо сімейних стосунків... Зачасти вони з'являються в дитинстві, під впливом особистого життя батьків. Це ментальний рівень, рівень підсвідомості, який ми не бачимо, але на рівні якого все відбувається і відчувається. Окрім того, природою так влаштована, що коли в душі жінки є кохання до когось одного, туди вже інший для серйозних стосунків потрапити просто не може... Чоловіки відчувають, коли місце в душі вже зайняте і самі відходять...
Тобто, починати потрібно із зняття внутрішніх блоків, які є у вигляді страхів, паніки, тривоги тощо. Окрім того, окрему увагу потрібно приділити так званим родовим сценаріям, які діють незалежно від нашого бажання і які потребують трансформаційної роботи... І третє, до тих пір, поки буде внутрішній і зовнішній зв'язок з одруженим чоловіком, марні сподівання мати родину та дітей...
Дополнение от автора
Дякую всім психологам за коментарі та запитання. Спробую розібратися і знайти в собі відповіді. Так, все почалося з дитинства. Я була надзвичайно замкненою в собі дитиною. Часто плакала, але ніколи не могла признатися чому. Мама мене делікатно запитувала, намагалася допомогти, але я не йшла на відвертий контакт. Стосунки з мамою в мене завжди були майже ідеальними. Так є і зараз. Мама підтримує, допомагає, розуміє. Крім тих ситуацій, коли я не хочу розказувати їй. Ми не говоримо про особисте. Ніколи. Я не можу цим поділитися з мамою. Вона здогадується про мої проблеми, але вже навіть не запитує, бо знає, що я не дам відповіді. Іноді мама навіть кричить на мене, ставлячи ультиматум: або розказуєш, в чому проблема, або припиняєш істерику. Мама хоче допомогти, але вона не розуміє мене в таких питаннях. Мама - сильна жінка. Вона ніколи не плаче і не має часу на сентименти. І в житті їй було набагато важче, ніж мені. Бо батька в мене не було. Точніше він був і жив з нами до моїх 18 років. Але це був просто чоловік, який жив з нами в одному домі. Навіть не квартирант. Він не цікавився нічим, Мама все робила сама - і чоловічу, і жіночу роботу. Він приходив з роботи і лягав спати. Потім почав пити. Мною він не цікавився зовсім. Ми ніколи не говорили ні про що. Це була людина чужіша від чужинця. Я хотіла, щоб він від нас пішов. І коли це сталося, мені стало легше. Я навіть не називала його тим словом, яким мала б звертатися до нього. І зараз його не вживаю, бо мені важко його написати, не те що вимовити. Навіть коли йдеться про іншу людину. Мені було важко, тому що не було підтримки, не було матеріальної основи, щоб починати доросле життя. Мама дала мені все, що могла і навіть більше. Ми були середньостатистичною сім'єю. Були багатші за нас,але були й бідніші. Я багато чого не мала, але я це розуміла і ніколи не вимагала більшого. Після того, як він пішов від нас, ми стали жити краще. Покладалися самі на себе. Я закінчила університет, влаштувалася на роботу,потім на другу, почала добре заробляти. Був період, коли сама забезпечувала сім'ю.Мені хотілося наздогнати і отримати все те, чого я не мала в дитинстві. Хотілося забезпечити маму і дати їй те, чого не дав чоловік. Він 10 років прожив з іншою жінкою, не згадуючи про наше існування. А потім помер. За часи навчання і перші роки після університету я була завсім іншою. Бойовою і впевненою в собі. Потім щось сталося і я навіть не пам'ятаю, коли настав той момент, коли я зламалася. Після історії, коли мене покинув хлопець, який кликав заміж, все стало ще гірше. Я пішла з роботи, почала працювати вдома. Рідко виходила на люди. Була в постійних депресіях. Біль втрати минув, а сил не залишилося. Я стала дуже вразлива. Іноді плачу навіть від думки про те, що може статися щось погане. Так триває останні 6 років. З'явилися страхи. Спочатку були жахливі нічні кошмари. Часто снилося, що біля мене в ліжку лежить хтось чужий - мертвий, потворний, каліка без рук чи ніг, карлик чи ще щось в цьому роді. Я прокидалася з жахливим криком і довго не могла прийти до себе. Так тривало кілька років, зараз ніби минуло. Щодо одружених чоловіків в моєму житті. Я не знаю, чому так виходить, я їх не обираю, обирають вони мене. Інші мені не зустрічаються.Вмене ніколи не було класичних, 'нормальних' стосунків. Коли хлопець, дівчина, квіти і побачння.Завжди було щось не так. Найдовші стосунки тривали пів року, і бачились ми рідко у зв'язку з його роботою. Завжди щось не складається, чоловіки кидають мене без попередження або взагалі не мають наміру будувати щось серйозне. Недавно подруга хотіла познайомити мене зі своїм братом. Ми розмовляли лише раз по телефону. Не зачіпали глобальних тем. Легка, невимушена розмова, яка закінчилася на позитивній ноті. Але більше він не подзвонив.І так завжди.Я адекватно аналізую свою поведінку і розумію, що я не зробила і не сказала нічого такого, що могло б відлякати.І так було не раз. Я розумію, що я надто слабка. Я втомилася все вирішувати сама. Мені хочеться зустріти сильного чоловіка, який би став підтримкою і опорою. Хоч раз відчути себе захищеною. Моя надмірна тривожність не може не впливати на здоров'я. В мене почались проблеми з серцем, часто бувають гіпертонічні приступи. Я розумію, що так далі не можна. Кожна дрібниця вибиває мене з колії. Кожен четвер в мене підноситься тиск, бо приходять результати тижневої перевірки на роботі. І кожного понеділка я прокидаюсь о 6 ранку від того, що в мене також піднявся тиски (починається новий робочий тиждень). І так постійно.Я навіть боюся думати, що буде зі мною,коли станеться щось справді серйозне. Минулого літа в мене загинула кішка. Це була трагедія,яка затягнулася майже на пів року. Я не спала, не їла, кожної ночі плакала. І зараз плачу, коли згадую.А ще важко тому, що я не можу цього всього нікому розказати. Іноді тільки подрузі. І всі ці роздуми приходять до мене переважно вночі. А вдень треба жити звичайним життям, щоб ніхто і не здогадався, що в тебе у душі. А ніхто і не здогадується.
психолог онлайн
цитата:
Я була надзвичайно замкненою в собі дитиною. Часто плакала, але ніколи не могла признатися чому. Мама мене делікатно запитувала, намагалася допомогти, але я не йшла на відвертий контакт.Стосунки з мамою в мене завжди були майже ідеальними. Так є і зараз. Мама підтримує, допомагає, розуміє.Ми не говоримо про особисте. Ніколи. Я не можу цим поділитися з мамою
Спасибо, за ваш развёрнутый ответ.Ваш ответ многое проясняет и дает возможность сложить более целостносную картинку.Вы пишите что с мамой были близкие отношения,но в тоже же время вы не могли с ней поделится личными переживаниями, так как она не могла вас понять,хоть и очень хотела
цитата:
Вона ніколи не плаче і не має часу на сентименти. І в житті їй було набагато важче, ніж мені.
Вероятно у вашей мамы тоже была не простая жизнь, которая закалила ее и одновременно сделала холодной, поэтому ей было сложно вас понять, и зная что вас все равно не поймут и не поддержат, вы начали закрываться в себе, с годами начало расти недоверие, чрезмерная тревожность, страхи
цитата:
Точніше він був і жив з нами до моїх 18 років. Але це був просто чоловік, який жив з нами в одному домі. Навіть не квартирант. Він не цікавився нічим, Мама все робила сама - і чоловічу, і жіночу роботу. Він приходив з роботи і лягав спати. Потім почав пити. Мною він не цікавився зовсім. Ми ніколи не говорили ні про що. Це була людина чужіша від чужинця.
получается,что отношений у вас с отцом не было вообще никаких, и я так понимаю что у ваших родителей тоже не было особо близких и доверительных отношений - вроде жили вместе, но были как-будто чужие друг другу? В следствии чего вам сейчас сложно выстраивать отношения с мужчинами, так как не было ни опыта, как взаимодействовать с мужчиной (роль папы очень важна для девочки,и очень часто отношения с папой отражаются во взрослой жизни), ни примера здоровых отношений между мужчиной и женщиной (отношения между родителями).
цитата:
Він 10 років прожив з іншою жінкою, не згадуючи про наше існування. А потім помер.
я понимаю вас, это действительно очень больно и не приятно. Хоть и вы говорили про то что вам легче началось жить без него, но осадок остался, и этот осадок сейчас напоминает о себе в виде вашего страха, что вас бросят, забудут, как когда-то отец в детстве.
цитата:
За часи навчання і перші роки після університету я була завсім іншою. Бойовою і впевненою в собі.
то есть все же, был период в вашей жизни где вы чувствовали внутреннюю силу и уверенность в себе!!! Вспомните этот период, какой вы были? Что вас вдохновляло? Что помогало справляться с трудностями ? Во что верили?[/quote]Потім щось сталося і я навіть не пам'ятаю, коли настав той момент, коли я зламалася. Після історії, коли мене покинув хлопець, який кликав заміж, все стало ще гірше. Я пішла з роботи, почала працювати вдома. Рідко виходила на люди. Була в постійних депресіях. Біль втрати минув, а сил не залишилося. Я стала дуже вразлива. [/quote]вероятно, была какая-то ситуация, возможно, сразу не предали ей значения, и ваши чувства были подавлены, ну а далее уже следущая не приятная ситуация, которая выбила вас из колеи полностью и вы начали терять веру в себя.
цитата:
Іноді плачу навіть від думки про те, що може статися щось погане. Так триває останні 6 років. З'явилися страхи.
Даже сложно представить, сколько боли накопилось внутри вашей душе, и в тот момент когда вы были максимально уязвимы, боль начала просачиваться наружу, и ее сложно было уже заглушить.За эти 6 лет вы обращались к психологу? Были рядом близкие люди с которыми вы могли поделиться своими переживаниями?
цитата:
Спочатку були жахливі нічні кошмари. Часто снилося, що біля мене в ліжку лежить хтось чужий - мертвий, потворний, каліка без рук чи ніг, карлик чи ще щось в цьому роді. Я прокидалася з жахливим криком і довго не могла прийти до себе. Так тривало кілька років, зараз ніби минуло.
хорошо, что сейчас кошмары прекратились. Но с этими снами важно поработать на индивидуальной терапии
цитата:
Щодо одружених чоловіків в моєму житті. Я не знаю, чому так виходить, я їх не обираю, обирають вони мене. Інші мені не зустрічаються
Частично выше я написала почему не складываются отношения с мужчинами. Дополню то,что все же вы выбираете,на подсознании не свободных мужчин,возможно это связано с тем,что изначально нет доверия к мужчинам,и выбирая именно определенную категорию мужчин, и на подсознательном уровне вы сами себе доказываете, что нет достойных мужчин,и им нельзя доверять.
цитата:
В мене почались проблеми з серцем, часто бувають гіпертонічні приступи.Я розумію, що так далі не можна.
к сожалению, да, ваше психическое состояние негативно отражается на вашем здоровье,поэтому сейчас для вас очень важен здоровый сон,отдых и маленькие радости.И также рекомендую пойти в индивидуальную терапию и начать работать над внутренней опорой и снижением тревоги, а дальше уже детско-родительские отношения,страхи и вырабатывать новую модель здоровых отношений с мужчиной
психолог онлайн
Дякую Вам за відвертість.... Це ціла сумна сповідь... Але, чи дійсно все на стільки безнадійно? Як на мене, Ваша проблема не тільки заключена в Вас, швидше за все, спрацьовує так звана родова програма... От Ви пишете, що мама тягнула все на собі... Але чи проблема була тільки в чоловікові? Адже, психологічно чоловік в шість разів слабший за жінку.. І якщо жінка все терпить і мовчки тягне на себе всі обов'язки, чоловік ніколи сам ініціативу виявляти не стане! А для чого, якщо жінка може все сама... і таким чином, він стає все гіршим і припиняє, загалом, чимось перейматися в родині, як це сталося і у ваших батьків.... Тобто, він руйнується як чоловік... Швидше за все, спрацьовувала надзвичайно потужна внутрішня прив'язливість в Вашій мамі до стосунків, що, власне, передалося і Вам... Окрім того, Ви пишете, що чимось насправді важливим, особистим, Ви з мамою поділитися не можете... Чому, якщо запевняєте, що у вас прекрасні стосунки? Можливо, при всьому тому, що мама переживає, вона елементарно не вміє правильно реагувати, коли з нею діляться почуттями? Можливо, не розкрите от те, що дозволяє ділитися оточуючим: емпатія, спокій, терпимість, мудрість, виваженість? Можливо і Ваш батько як чоловік так і не зміг розкритися ані емоційно, ані особисиісно саме через закрите в мамі? Адже - саме жінка відповідає в родині за емоційну сферу...
Це вона створює атмосферу, у якій живе ролина. Дочкаа "дзеркалить" маму практично в усьому, навіть якщо цього зовні не видно... Ми можемо іншого навчити лише тому, що вміємо робити самі... Тобто, якщо мама не була навчена любити, (це надзвичайно складне поняття, яке з прив'язаність не має нічого спільного), навряд чи вона змогла це внутрішнє почуття любові передати Вам. А чоловіки відчувають "теплих" жінок, і до них тягнуться, але відходять одразу від тих, у кого так зване "закрите серце"... Тобто, любити, насамперед, не залежати внутрішньо від того, хто поруч... Бо чим менше любові і більше прив'язаність, тим більше страхів, тривог, невпевненості, депресивних станів.... І у снах мертвий поруч, чи не символ чогось, що не дає розкритися в повну силу Вам?... Родові програми трансформуються, якщо сама людина готова до глибинних внутрішніх змін... Так само, як і розкривається сердечна чакра, наповнюючи і саму жінку і оточуючих теплом любові....
психолог онлайн
цитата:
Моя надмірна тривожність не може не впливати на здоров'я. В мене почались проблеми з серцем, часто бувають гіпертонічні приступи.
Да, это так, тревожность влияет и на здоровье и на жизнь.
цитата:
Я розумію, що так далі не можна.
И что Вы решили делать со своей тревожностью?