Надмірна тривожність
Доброго дня
Допоможіть зрозуміти причини тривожності. Мені іноді здається,що це психічна,а не психологічна проблема. Справа в тому,що я надмірно тривожна і це не стосується стресових ситуацій (які загрожують життю,наприклад),а й зовсім побутових на котрі інші люди б не зважали. Для прикладу: в мене собака і в коридорі є шерсть,сусідка дуже токсична жінка і не пропустить можливості,щоб висловити незадоволення. І нормальна реакція мала б бути: вислухала,прибрала,забула. Проте ні,я ще довго прокручую в голові чим це може закінчитись та хвилююсь (до болі в шлунку). Або ж якісь ситуації на роботі,де я не справилась - тривожусь і хочу втекти,звільнитись,хоча мала б винести урок і виправитись.
Також якщо не вдома тисячу раз перевіряю чат бутинку,чи раптом в мене не протікає кран і я когось не затоплюю. Боюсь поштової скриньки - мені здається там якийсь лист з суду чи щось жахливе.
Або коли дитина пропускає школу,що вчитель поскардиться в органи опіки (я вважаю нас благополучною родиною в загальному). Допоможіть,бо це нестерпно
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Павел Леонидович Басанский
Добрий вечір
Мова йде про тривожний розлад і я раджу Вам звернутись до психіатра, адже саме він, як лікар, ставить діагнози. Може призначити Вам медичні препарати і порекомендувати психотерапію
психолог онлайн
Доброго вечора!
Деякі загальні захворювання можуть безпосередньо викликати тривожність.
Серед них:
Гіпертиреоз
Феохромоцитома
Серцева недостатність
Аритмії
Астма
Хронічне обструктивне захворювання легень
Також деякі препарати, можуть викликати такий стан.
Зверніться до терапевта, можливо в вас проблеми зі здоров'ям. В будь якому випадку він вас направить до необхідних лікарів.
Але це може бути і психіатрична проблема.
Якщо це тривожний розлад, то краще діяти в комплексі психіатр+ психотерапевт.
психолог онлайн
Доброї ночі. Так, ви описуєте симптоми, які не є нормою. Варто звернутися до психіатра , можливо знадобиться фармакотерапія і також робота з психологом/ психотерапевтом. Психолог надасть техніки і вправи для саморегуляції і зниження тривожності.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
мері, доброго часу доби!
Відчувається по Вашому допису, що це стан Вас виснажує. А як давно це почалося?
Які події його ініціювали (якщо такі спадають надумку)?
цитата:
прокручую в голові чим це може закінчитись та хвилююсь
А чим це може закінчитися?
Над чим хвилюєтесь?
цитата:
на роботі,де я не справилась - тривожусь і хочу втекти
Які ситуації з дитинства, шкільного часу, або взагалі з минулого часу спадають на думку, де Ви не справилися з завданням? Які були наслідки?
психолог онлайн
Добрий день. Крім тривожно ті, які почуття виникають у цих ситуаціях?
психолог онлайн
Добрий вечір. Як давно у вас цей стан? Чи бувало що щось його погіршувало?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброї ночі, мері!
По-перше, розуміння причин тривожності, не зможе ніяк Вам допомогти змінити цей стан. Причини Ви будете розуміти, але тривога все одно, нажаль, залишиться.
Прибрати тривогу, точніше зменшити її можна лише після візита до лікаря-психіатра, який спочатку встановить Вам правильний діагноз, а потім назначить лікування. Та після початку прийому спеціальних межпрепаратів, наприклад Лінбага, рецепт на які випише саме психіатр.
Що ж стосується причин тривожності, про які Ви питаєте, то скоріш за все, у Вас спостерігається Генералізований Тривожний Розлад (ГТР).
Ось гарне відео на тему:
https://www.youtube.com/watch?v=SjCX_13zwWA
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрый день!
цитата:
Допоможіть зрозуміти причини тривожності.
Причиной вашей тревожности являются родители, которые опекали и контролировали вас, из-за своих страхов. В связи с этим у вас вначале сформировалась тревожность в виде характерологической особенности. А затем, со временем и под влиянием различных факторов, это состояние усугубилось и привело к развитию заболевания.
Поэтому вам необходимо обратиться к психиатру и пройти медикаментозное лечение.
цитата:
що це психічна,а не психологічна проблема
Любые проблемы психики так или иначе связаны с психологией.
Поэтому если вы не хотите возвращения симптомов болезни после отмены приема препаратов, то вам необходимо начинать индивидуальную психотерапию с психологом, чтобы проработать внутриличностный конфликт, лежащий в основании вашей тревожности.
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
Допоможіть зрозуміти причини тривожності.
Причини явно всередині, а краще сказати, в глибині вашої особистості. Їх потрібно дослідити. І для цього, як зазначали вище колеги, знадобиться відвідування лікаря-психіатра або клінічного психолога (фахівця з медичною освітою).
На узагальненому рівні тривожність формується через чималу кількість причин, серед яких втрата відчуття безпеки в дитинстві, перебування в стані страху і покарання з боку значимих осіб (переважно батьків) і так далі.
Тривожність можна сприймати як особливим чином організований процес збудження, який значною мірою сильніший за процесс психічного гальмування.
Те, що ви описуєте, притаманно відмінникам навчання, перфекціоністам. Для них жахлива сама думка невідповідності захмарним стандартам. Уява так розкручує зростаюче збуждення, катастрофічні очікування буквально поглинають здатність адекватно сприймати реальність, що людина неймовірно страждає, виснажуючи себе.
Їй потрібно повернути, або збудувати здатність сприймати себе неідеальною, такою, якою вона є насправді. Звісно, мається на увазі позитивне вирішення внутрішнього конфлікту.