Панічне хвилювання за чоловіка
Мене переслідує нестерпне відчуття страху і хвилювання за чоловіка. Як відомо зараз в Україні війна і на вулицях роздають повістки. Кожен вихід чоловіка з дому, це для мене сильний стрес. Кожного разу як він повертається і заходить в квартиру я готуюсь до того, що моє життя зміниться в один момент. Чоловіка позиція така, що як покличуть, то піде. Кожна розмова на тему того, щоб був обережніший закінчується скандалом. Бо каже що і так ще не пішов, бо знає як мені буде важко .
Я не уявляю, як живуть жінки, чоловіки яких на війні. Здається, що це нереально. Вже обдумувала що зробила б я. І розумію що,якщо з ним щось станеться, життя для мене далі не буде.
Намагались зачати дитину, щоб хоч частинка його залишилась зі мною, але стався викидень.
Останнім часом все частіше чую що підуть всі чоловіки, чи принаймні більшість. Ще частіше бачу що в тих місцях де він ходить видають повістки. Тепер взагалі втратила сон і апетит. Прокидаюсь від жахів з відчуттям нудоти і плачу. Він єдина моя рідна людина. Не знаю що робити з цією тривогою.
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Доброго вечера!
Тут только один выход - довериться Судьбе!
Ваш муж правильную позицию выбрал - решать проблему по мере поступления.
Чтоб нервы сберечь! На нем же ответственность сейчас тройная... давит это все, на него еще больше, чем на вас... плюс он видит в каком состоянии уже вы, в расклеенном ( вам срочно надо на консультацию к психотерапевту)
Желательно вам лекарства пропить - успокоительные для нервной системы - но это только по назначению врача.
Вы сплошными нервами себя уже извели... аж до выкидыша... ну нельзя так!
Ну хоть чучуть подумайте о себе...
Такими сильными тревогами, вы делу не поможете.
Возьмите себя в руки! Сейчас всем не легко!
Доверьтесь Судьбе, Богу!
Если надо значит пойдет... если не надо, значит не пойдет! Ну или высшие силы уберегут.
Если вот такой настрой взять... может вам это поможет, снизить тревогу - как вариант.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Надія Іванівна Шулюк
Вітаю, Nika.
Хвилювання за свого чоловіка- це нормальна реакція дружини. Але, коли "якщо з ним щось станеться, життя для мене далі не буде ",
"взагалі втратила сон і апетит",
" Прокидаюсь від жахів з відчуттям нудоти і плачу"
вже треба бігти до психолога ( психотерапевта). Бо, скоріше за все, є ще дитяча травма, яку " підняла" війна, та яка наклалась на сьогоднішню ситуацію.
" Не знаю що робити з цією тривогою."
---
Йти в терапію та працювати з тривогою, бо в Вашому випадку це може скінчитись тривожним розладом. Тоді це вже буде медикаментозне лікування у психіатра.( не виключно, що й зараз Ви вже його потребуєте).
"Він єдина моя рідна людина"
---
Чому так сталося? Може це й є причиною Вашою тривоги? Як це можливо було б виправити?
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Ірина Миколенко
цитата:
Не знаю що робити з цією тривогою
Нести її до психолога та проходити глибоку психотерапію.
Бо це 100% дитяча психотравма ПОКИНУТОСТІ.