Страх смерті
Я постійно чогось боюся. Раніше я могла не спати майже всю ніч, бо боялася, що в квартиру хтось залізе, сиділа біля дверей, слухала чи нікого там немає, дивилася у вікно, від будь якого звуку страх, страх такий, що починає дуже битися серце і ноги наче ватні, трясе. Були сонні паралічі багато разів, там де хтось все таки заліз в квартиру і намагається мене душити. Таке було спочатку, років в 15-16, коли я жила з батьками, я за них також переживала, потім минуло якось, та знову почалося років в 20 і періодично повторювалося. Зараз живу сама. Тепер цей страх змінився на інший. Страх ракети. Я не можу спати, я постійно за це думаю. В кого не спитаю з знайомих, всі спокійно сплять, звикли. я не можу, хоча нічого не роблю для того, щоб убезпечитися, просто боюся, сижу в ванні. Я намагаюся себе заспокоїти, бо нічого ж не змінюється від того, що я боюся, але я не можу не боятися
Питання від: ; Вік: 25
Доповнення від автора
Також, коли йду з дому, перекриваю всі крани, газ, воду, виключаю все з розеток, ставлю столик до балконних дверей, та до шафи, бо я боюся, що двері балкону зламаються і впадуть на кота, чи шафа. Я витрачаю 10 хв, перед виходом з дому, щоб перевірити по 10 разів чи я точно все вимкнула, закрила, переставила і т.д.

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Олена, Ви дуже тривожна людина і Ваш сильний страх - це прояв тривожності. І оскільки у Вас це досить давно, потрібна допомога психолога.
Причини можуть бути різні, але можна припустити, що основою Ваших страхів є невпевненість у собі.
Потрібно розбиратися більш детально.
Відредаговано автором 22-08-2023 01:03:08
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Ірина Миколенко
Вітаю Олена.
" але я не можу не боятися"
Це дуже схоже на тривожний розлад, який потребує медикаментозної підтримки. Дуже раджу звернутися до психіатра, який визначить, чи потрібні Вам ліки. Вони б покращили якість Вашого життя, знизили рівень тривоги. Та, звісно, роботу с психотерапевтом.
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Доброго дня, Олена! Ви описали свої страхи, починаючи з підліткового віку. Ви постійно чогось боїтесь з 15-16 років. Потім страхи минають, деякий час їх немає, потім вони повертаються знову. Ок.
Для початку пропонує розділити реальні і фантазійні страхи. Бо страх влучення ракети у житловий будинок, де ви мешкаєте - то реальний страх. Зараз іде війна і обʼєктивно усі українці знаходяться у небезпеці. І тут важливо для себе розібратися і визнати достатньо, чи недостатньо ви робите для того, щоб вберегтись від ракети. Якщо недостатньо, то чому і що заважає? Що можете змінити? Хто, або що може допомогти, підтримати вас у той час, коли вам дуже страшно? Якщо достатньо, то похвалити себе за те, що вмієте піклуватись про себе.
Що стосується фантазійних страхів уночі, або удень, коли йдете з дому, то ту, згодна з колегами, добре звернутись до психолога, або психотерапевта по допомогу. Якщо ці страхи і тривога заважають вам, працюючи з психологом ви зможете позбавитись їх впливу на ваше життя і зменшите енергетичний заряд страху. Якщо страхи і тривога дають вам, наприклад, творчу наснагу і креативність (так буває), працюючи з психологом ви дізнаєтесь про себе, як ви улаштовані, як функціонує ваша психіка, як працює ваша нервова система, що для вас є ресурсом і які ваші опори. Відповісте самі для себе на питання: Звідки я йду? Хто я така? Куди я йду?
З повагою, Олена Мороз
психолог онлайн
Здравствуйте!
Поддерживаю коллег, у Вас очень высокий уровень тревожности, неопределенность очень пугает!
Обратитесь к неврологу, психиатру, есть препараты которые Вам могут помочь снизить такой высокий уровень напряжения! В дальнейшем хорошо поработать с психотерапевтом.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
Не можете не боятся, или не хотите не боятся??
( это разные аспекты)
У вас сильная тревожность - с ней надо работать... откуда она идет... видимо еще с подросткового возраста.
Потому страхи то уменьшаются, то снова усиливаются...
( и меняются один на другой )
Насчет ракет... да тяжело... но если принять тот факт, просто довериться судьбе - вот как будет так будет.
И уже не переживать бесконечно, каждый день за ракеты...
А вообще когда сильные страхи... то это значит, что человек боится самой жизни.
Потому, так хочет, чтоб все было идеально и гармонично.
Почему вы боитесь жизни? ( это вопрос уже на психотерапию )
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ірина Миколенко
Доброго дня, Олено!
цитата:
Таке було спочатку, років в 15-16, коли я жила з батьками, я за них також переживала
Напевно, якісь події передували появі страху. Пригадаєте той період, що, на Вашу думку, могло так вплинути на Вас? На чому грунтувались переживання за батьків?
цитата:
потім минуло якось
Що змінилось в родині тоді? Яким чином вдалось заспокоїтись?
цитата:
Зараз живу сама. Тепер цей страх змінився на інший. Страх ракети.
Виходить, що реальна загроза життю через ракетні обстріли розбудила той давнішній страх.
цитата:
Тут вже йдеться про страхи іншого роду. Вони спричиняють тривожність і як відповідь на неї - намагання конролювати свої дії, ніби так убезпечуюте себе від поганих наслідків. Власне, нав'язливі дії.
цитата:
Я намагаюся себе заспокоїти, бо нічого ж не змінюється від того, що я боюся, але я не можу не боятися
Погоджуюсь з колегами. Вам варто звернутись до лікаря психотеравпевта, щоби він призначив лікування. І почати співпрацю з психологом, аби пропрацювати причини тривожності.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349062 для Владимир Анатольевич
Дякую всім за відповідь.
Я не можу сказати з чого конкретно це почалося. Я раніше багато дивилася детективів, і зараз дивилася б, мені подобається, але нажаль це негативно на мене впливає. Також кримінальний район, я спілкувалася вже в 16 з людьми так скажемо, кримінальними.мене завжди тянуло до такого, але не в поганому сенсі, я ніколи іншим не причинчла шкоди, крім себе, і в мене високі моральні цінності. Просто мені чомусь було цікаво все це. Також сварки в сім'ї, я все дитинство провела в стресі, я боялася, в мене трусилися руки, я була як перелякане кошеня вдома, коли сварилися батьки з бабусею. Я розумію, що багато в кого вдома були сварки, але я "сверхчуствительна", я дуже близько все сприймаю, в мене хороша інтуїція, емпатія, я наче "без шкіри", і вся біль проникає одразу всередину, немає захисного бар'єру.
Потім бабушка померла, з якою сварилися батьки, через 2 роки помер батько, мені було 17. Страх змінився депресією. Потім переїзд до хлопця, потім розтавання. Зараз живу сама і цей страх повернувся, я постійно чогось боюся, як не одного так іншого. То уявляю людей які ломляться в кВ, то ракет, я все детально прокручую в голові, уявляю як це стається, навіть не хочу вголос описувати це.Я боюся померти, я хочу жити і мені страшно.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349040 для Елена Владимировна
Дякую за відповідь.
Якщо недостатньо, то чому і що заважає? Що можете змінити? Хто, або що може допомогти, підтримати вас у той час, коли вам дуже страшно?
---
Недостатньо, я просто сиджу в ванній. Я не йду в укриття, бо я не знаю де, куди йти, вночі страшно виходити з кВ. Я живу сама. Я не знаю, що змінити, ніхто не може допомогти, у всіх своє життя,і ніхто не буде приходити до мене,щоб мені не було страшно, або відводити мене в укриття. Підтримати також ніхто, всі сплять крім мене. Проблема в тому,що я нічого не роблю, а просто сиджу і боюся, до страху ракет, інші страхи, я не прошу нікого допомагати, бо я не знаю навіть чим, все в моїй голові
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349055 для Ірина Миколенко
Спасибо за ответ.
Да, наверное не хочу. Я всегда чего то боюсь, и если по сути нечего , то я нахожу причины бояться. Возможно боюсь жизни, боюсь детей рожать, замуж выходить, потому, что боюсь потом разводиться, или что муж будет изменять, или что стану страшной после рождения детей и муж опять же будет изменять)) я боюсь всего, я всегда живу будущим, которого может и не быть, и этого я боюсь ещё сильнее, боюсь умереть , боюсь жить (((
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Ситуація складна, але не безнадійна. За все попереднє життя накопичилось багато втрат і переживань, які вплинули на Вашу психіку, спричинивши тривожність. Це вона постійно шукає об'єкти аби розміститись в них. Головна складова - пошкоджене базове відчуття безпеки(!)
Простими порадами типу відволікатись, чимось зайнятись тривога не усувається. Сум ще можна якось відігнати, тривогу, на жаль, НІ. Тому рекомендація залишається в силі - зверніться індивідульно до спеціаліста і почніть з ним відновлювати відчуття безпеки, віру в свою спроможність долати усіляки перешкоди, а також будувати щасливе життя.
психолог онлайн
Смотрите - есть простая истина в этой реальности... умрем мы все... ( к сожалению)
Страх смерти есть у всех... просто ктото не думает о смерти... избегает ее...
ктото философски к ней относится... верит в Бога, в Судьбу, в другие жизни и т д
А ктото просто живет здесь и сейчас - наслаждаясь жизнью.
Если осознать, что все умрут... просто ктото раньше ... ктото позже...
то смысл боятся смерти??
Нужно сейчас жить пока есть возможность! Пока еще есть возможности жить, любить, чегото хотеть!
Пока еще есть - силы на жизнь и здоровье!
Глупо боятся жить - когда тебе дали шанс жить... а ты его упускаешь...
Вы боитесь неудачи... вас видимо очень сильно не устраивает данная реальность, в которой вы находитесь... нет радости... одна рутина...
когда вы вообще понастоящему радовались чемуто?? вспомните???
Чем больше радости в жизни, тем меньше страхов!
Просто потому, что уже не думаешь о страхах - потому что радуешься всему, что у тебя есть.
Или стремишься к тому, что хочешь!
( но это все детальнее лучше всего проговорить с психологом)
психолог онлайн
Еще дополню... вас довольно интересно читать)) вы сами как детектив))
Парадоксально - но вам нравятся все эти эмоции яркие, такие на острие... когда на грани ... ( потому и тянуло к людям с криминалом... как бы дотронутся к адреналину и власти - силе... они же сильные )
Вам бы в прокуратуре работать ... есть у вас чтото от спасателя))
А с другой стороны... эти же сильные эмоции и страхи... они вас истощают... и заводят в тупик...
Корни проблемы с детства... сильно много там было негатива... привыкли быть в опасности... скандалы в семье...
Отсюда ваша тревожность... нет стабильности... плюс не верите - не себе, не миру...
надо разрешить верить хотя бы себе... а потом уже и миру потихоньку.
Просто сказать - " я себе верю" я молодец! Я умничка! - хвалите себя больше каждый день!
Это поможет снижать тревожность.
И приучайте свою психику - обращать внимание на маленький позитив каждый день - приятная погода, вкусный кофе, красивые цветы и т д. ( замечайте то - что вас радует! Это поможет привыкнуть к хорошему и уже не зациклится на страхах).
И еще совет ( но вам решать!) возможно заведите себе собаку - если любите собак, вам так будет, может не так страшно дома одной. Будет друг и защитник ))
( хотя у вас уже есть кот )
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349087 для Владимир Анатольевич
Дуже вдячна за відповідь, мені приємно, що ви приділили свій час, щоб мені допомогти. Коли настроюсь обов'язково проконсультуюсь у психолога, в мене досить не мало проблем в голові)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349055 для Ірина Миколенко
Больше спасибо за развернутый ответ, я благодарна,что вы уделили свое время на это. Я обязательно проконсультируюсь у психолога, когда настроюсь) мне очень приятно, что вы уделили мне свое время
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірина Миколенко
Олена, схоже це СТРАХ ЖИТТЯ в усіх його проявах. Не вистачає довіри до всесвіту, бо мабуть було достатньо психологічних травм від близьких людей та інших стресових ситуацій, які й розхитали довіру. З цим і треба буде працювати зі спеціалістом.
Бо Ви зробили СТРАХ своїм другом - який захищає від НЕБЕЗПЕКИ. А її мабуть було багато в житті?
цитата:
Коли настроюсь обов'язково проконсультуюсь у психолога, в мене досить не мало проблем в голові)
Це не рівень консультування, це рівень глибинної психотерапії.
Але довіритись психологу теж буде важко, бо Ви звикли закриватись і ховатись в собі.
Та без цього ризику взагалі нічого не буде. Ніякого життя, один лише страх та ОКР.
психолог онлайн
Добрый день!
Чаще всего,
цитата:
Страх смерті
это страх жизни.
И вы сами уже поняли это -
цитата:
Возможно боюсь жизни, боюсь детей рожать, замуж выходить, потому, что боюсь потом разводиться, или что муж будет изменять, или что стану страшной после рождения детей и муж опять же будет изменять)) я боюсь всего, я всегда живу будущим, которого может и не быть, и этого я боюсь ещё сильнее, боюсь умереть , боюсь жить
цитата:
Я обязательно проконсультируюсь у психолога, когда настроюсь)
К сожалению, вам придется настраиваться быстрее.
Потому что сейчас еще можно будет решить вашу проблему с помощью психотерапии.
А если вы ничего не будете делать, то есть вероятность, что ваше состояние перейдет в заболевание (если уже не перешло).
И тогда уже будет нужно обращаться к врачам и проходить лечение.