” ѕсихолога
јвторизаци€
«апомнить на мес€ц
–егистраци€ «абыли пароль?


ѕсихолог ”л€на ≤ван≥вна  азм≥рчук »вано-‘ранковск

психолог —емейный психолог. ѕсихолог дл€ подростка.  ”л€на ≤ван≥вна  азм≥рчук
12-11-2019 ”л€на ≤ван≥вна  азм≥рчук додати у вибран≥

комментарий
Ѕыл(а) на сайте 4 дн≥ назад.
Ћет опыта психологом Ћет опыта: 7
ќбразование
ѕЌ” ¬.—тефаника, психолог.
EAGT сертиф≥кований гештальт- терапевт,
спец≥ал≥зац≥€ Ђ¬≥ков≥ кризи ≥ травмиї,
ќпыт психологической практики
ѕрацюю з дорослими чолов≥ками та ж≥нками у р≥зн≥ пер≥оди житт€. «азвичай це криза середини житт€, коли рушатьс€ вс≥ опори, ≥ власних ресурс≥в не вистачаЇ.
—упроводжую людей в пер≥од процесу розлученн€ чи п≥сл€ розриву стосунк≥в.  онсультую пари.
Ћюблю ≥ кажуть, що вм≥ю знайти сп≥льну мову з п≥дл≥тками. ѕрацюю в пер≥од п≥дл≥тковоњ кризи, соц≥ал≥зац≥њ ≥ пошуку друз≥в.
¬ ко- терап≥њ веду терапевтичн≥ групи дл€ ƒƒј- доросл≥, що виросли в с≥м€х де хтось з батьк≥в страждав алкогол≥змом. ÷е закрит≥ терапевтичн≥ групи, де ми працюЇмо з патернами повед≥нки, що заважають бути щасливим сьогодн≥, але мають початок в алкозалежн≥й систем≥.
 онсультую сп≥взалежних кл≥Їнт≥в.
« 2019 року приймаю ≥ онлайн. ƒобре ор≥Їнтуюсь в теор≥њ, багато читаю профес≥йноњ л≥тератури. ¬икористовую в робот≥ лише науков≥ методи. ™ членом сп≥лки "ѕсихотерапевти ”крањни, що практикують гештальт- п≥дх≥д" ƒбаю про конф≥денц≥йн≥сть, в≥дв≥дую суперв≥з≥йну ≥ ≥нтерв≥з≥йну групи.
–абота с запросами
✔️ проведенн€ трен≥нг≥вЋичностные проблемы,
сопровождение в период и после развода,
детско- родительские,
женско- мужские,
работа с подростками,
депресси€,
панические атаки,
смена профессии,
работа с родител€ми подростков,
работа с горем и потер€ми
900 грн


ќсновное
м≥сце прийому кл≥Їнт≥в

⭐ ќценка от коллег-психологов

–ейтинг среди коллег: 10 з 10ти.
¬сего оценок
: 3. кто оценивал

„ому користувач≥ не можуть залишати в≥дгуки про психолог≥в? „ому не можна дати можлив≥сть запитувати на сайт≥ оц≥нювати в≥дпов≥д≥?

Ћюдина, €ка звертаЇтьс€ за психолог≥чною допомогою, так само €к ≥ будь-€кий нефах≥вець у принцип≥, не завжди може об'Їктивно оц≥нити користь в≥д тих чи ≥нших рекомендац≥й психолога. ≤нод≥ найб≥льш слушна порада, наприклад, перегл€нути своњ способи реагуванн€ в конфл≥кт≥, що повторюЇтьс€, а найприЇмн≥ша дл€ кл≥Їнта - запевненн€ в тому, що в≥н у всьому абсолютно правий ≥ зм≥нитис€ повинн≥ оточуюч≥ люди.
≤нод≥ саме т≥ в≥дпов≥д≥, €к≥ Ђзач≥паютьї кл≥Їнта, викликаючи почутт€ роздратуванн€ та агрес≥њ, €краз ≥ Ї Ђправильн≥шимиї.
’орош≥ рекомендац≥њ не завжди принос€ть полегшенн€ одразу.
“ому майстерн≥сть психолога може найточн≥ше оц≥нити ≥нший фах≥вець.

—ертификаты о дополнительном образовании
Psiycon
часов: 20
”крањнська сп≥лка психотерапевт≥в
часов: 20
јсоц≥ац≥€ практикуючих психолог≥в ≤вано- ‘ранк≥вськоњ област≥
часов: 140
”крањнський гештальт ≥нститут
часов: 180
јсоц≥ац≥€ практикуючих психолог≥в ≤вано- ‘ранк≥вськоњ област≥

 азкотерап≥€
ќбщество практикующих психологов Ђ √ештальт- подходї
часов: 65
√ештальт-терап≥€
EAGT программа Ђ ћосковский √ештальт »нститутї
мес€цев: 12 часов: 180
√ештальт-терап≥€
EAGT программа Ђ ћосковский √ештальт »нститутї

√ештальт-терап≥€
EAGT программа Ђ ћосковский √ештальт »нститутї
часов: 71
√ештальт-терап≥€

ќтветы 556
–озлученн€
¬≥таю. ѕрикро, що ви проживаЇте важкий пер≥од.
¬и були у стосунках з залежною людиною:
«ѕричина - пи€цтво пер≥одично та борги (≥гри)/крад≥жки речей ≥ грошей вдома.»;
ј ви дотримувались сп≥взалежноњ повед≥нки:
«„есно кажучи, оч≥кувала тр≥шки ≥ншого,що людина буде намагатис€ виправити все, вибачатиметьс€ ≥ т.д.»;
¬аша увага ≥ оч≥куванн€ були ор≥Їнтован≥ на нього. ¬≥д його д≥й та вчинк≥в залежить ваше самопочутт€.
–еальн≥сть така:
«¬иходить весь час було просто зручно,не б≥льше?»;
јле в цьому Ї великий плюс. Ћише тод≥ коли ми усв≥домлюЇмо реальний стан речей, приймаЇмо ту точку в €к≥й знаходимось, ми можемо щось зм≥нити. ƒл€ себе звичайно. як≥ моњ ц≥л≥?  уди € рухаюсь? як € хочу жити ≥ з ким? Ќе ор≥Їнтуючись на ≥ншого ≥ не оч≥куючи зм≥н з його боку. ј беру в≥дпов≥дальн≥сть за своњ зм≥ни на себе. Ќасправд≥ це приЇмний процес- керувати своњм житт€м ≥ вт≥лювати зм≥ни самост≥йно. ѕочн≥ть терап≥ю з≥ спец≥ал≥стом, ≥ €к≥сн≥ зм≥ни незабар€тьс€.
“ривожний тип привТ€заност≥.  риза у стосунках
¬≥таю. ¬и прав≥ в тому, що €к≥сть нашоњ прив€занност≥, впливаЇ на наш≥ стосунки ≥ повед≥нку в подальшому житт≥. —трах бути покинутим- найб≥льший наш страх €кого ми уникаЇмо, адже Ђбути любимимї одна з наших базових потреб. « часом ми пристосовуЇмос€, ≥ обираЇмо стратег≥ю дл€ виживанн€ в умовах, що склалис€. —уд€чи з вашоњ розпов≥д≥, ваша стратег≥€ ѕристосуванн€. я буду милим ≥ лаг≥дним, покладистим ≥ безпроблемним..¬с€ ваша увага сконцентрована на партнеру: ви стаЇте пильна ≥ сл≥дкуЇте чи йому добре.
«я боюсь задати питанн€ в штики так €к тривожусь що в≥н мене залишить. »;
«в≥н 2 м≥с€ц≥ грав пост≥йно майже не виход€чи н≥куди, € все робила в план≥ готовки, уборки ≥ ст≥рку њсти йому приносила. »;
«ѕересилити себе ≥ задати питанн€ нав≥що ж € йому €кщо повн≥стю завжди була не ц≥кава?»;
«адати таке питанн€ ≥ справд≥ дуже страшно, бо в≥дпов≥дь може бути р≥зна, краще уникати. “ай саме питанн€ н≥чого кардинально не вир≥шить, всеодно наступний партнер буде теж емоц≥йно недоступний:
«я росла без батька, мама прињжджала т≥льки на вих≥дн≥.) »;
—тосунки з ≥ншим, починаютьс€ з≥ стосунк≥в з собою: опрацювати питанн€, що т€гнутьс€ з минулого, зрозум≥ти дл€ чого мен≥ стосунки ≥ €ка € в них?Е.
–обота дл€ ≥ндив≥дуальноњ терап≥њ. ѕочати давати соб≥ те, що € оч≥кую в≥д ≥нших.
¬нутр≥шн€ опора - €к зростити в соб≥?
¬≥таю. «јле чому саме це моњ колеги п≥дм≥тили ≥ неодноразово не зовс≥м розум≥ю.»;
 оли людина не може опиратис€ на себе, вона шукаЇ опор у зовн≥шньому св≥т≥( схваленн€, визнанн€ своњм д≥€м ≥ вчинкам, питаЇ порад, ор≥Їнтована на ≥ншого- це може трактуватись, €к уважна ≥ включена в розмовуЕ.) ћо€ ц≥нн≥сть формуЇ моЇ враженн€ про себе, а дал≥ мою самооц≥нку. ≤ншим пом≥тно, а вам н≥, бо весь цей комплекс вашоњ повед≥нки Ї неусв≥домленим. ј все, що Ї неусв≥домленим дл€ мене, Ї автоматичним, в≥дбуваЇтьс€ без моЇњ участ≥ ≥ згоди:)

Ѕесплатна€ рассылка интересностей!

ќбезценивание и перфекционизм
¬≥таю! ѕогоджуюсь з колегами, що вам потр≥бна психотерап≥€. ‘≥зичне в≥дд≥ленн€ в≥д мами всеодно не завершуЇ процес сепарац≥њ- ≥ндив≥дуац≥њ. Ќе вир≥шена травма у внутр≥шньому св≥т≥(псих≥ц≥) продовжуЇ в≥дтворюватись. ќт, €к ви написали: ви вимагаЇте в≥д себе ≥деальност≥ ≥ одночасно вимагаЇте в≥д ≥нших. ¬ такий спос≥б ≥дентиф≥куЇтесь з материнською ф≥гурою, €к важливою.
÷е дуже добре, що ви ц≥кавитесь психолог≥Їю ≥ розширюЇте своњ знанн€. јле, особист≥сн≥ зм≥ни, в≥дбуваЇтьс€ у контакт≥, дл€ цього потр≥бен ≥нший.
–хп?!
ѕрив≥т, чудова д≥вчино. “и красива у люб≥й ваз≥.
« того, що ти написала- у тебе анорекс≥€ без прочищанн€, дал≥ буде з прочищанн€м, дал≥ корисних речовин буде так мало, що орган≥зм њстиме сам себе, спов≥льнитьс€ памʼ€ть, не вистачатиме сил н≥ на що- стосунки в≥двал€тьс€ сам≥. ÷е не страшилка- а вивчена ≥ передбачена ситуац≥€ при –’ѕ. ÷е розлад, €кий добре вивчений ≥ в≥д €кого Ї гарантоване л≥куванн€. —амотужки справитись не можливо- бо це проблема ≥ потреба стосунк≥в: з собою, з батьк≥вськими ф≥гурами, з соц≥умомЕ
” нас Ї прекрасн≥ центри, де л≥куютьс€ так≥, €к ≥ ти д≥вчата. ” нас чудов≥ спец≥ал≥сти. Ћише звернись по допомогу
чому хлопець каже люблю за день до розставанн€?
¬≥таю. я не до к≥нц€ розум≥ю, що саме вас турбуЇ ≥ коли хлопець сказав люблю. –озкаж≥ть трохи б≥льше що саме вас турбуЇ?
як пов≥домити дорослому чолов≥ку, що ти незаймана?
¬≥таю. як в≥днесетьс€ саме цей чолов≥к до ≥нформац≥њ, знаЇ лише в≥н, а ми можемо т≥льки вгадувати.
«’вилюЇ, чи засудить в≥н таке та €к до цього в≥дноситьс€. ўо скажете?»; змоделюйте своЇ в≥дношенн€ €кщо засудить ≥ €кщо н≥. ўо ви в≥дчуваЇте у обох випадках? ≤ €к особисто ви в≥дноситись до незайманост≥, чи це Ї вашою ц≥нн≥стю, сформулюйте дл€ себе чому прийн€ли таке р≥шенн€ ≥ на нього опирайтес€.
ќчень плохо себ€ чувствую морально что уже думаю о том что бы оборвать всЄ
¬≥таю. Ќе потр≥бно корити себе за це:«даже здесь не смог нормально выразить точку зрени€ и что мен€ вообще тревожит но мне очень плохо морально»;
÷е €краз д≥агностичний момент, що ви справл€Їтесь з великою к≥льк≥стю емоц≥й ≥ переживань. —правл€Їтесь €к можете, ви молодець, що сюди написали.
«вернула увагу у вашому текст≥, що ви давно не в≥дчуваЇте вражень, емоц≥й задоволенн€ в≥д житт€. ¬се р≥вно, €к ви висловилис€. “акож хочу вас запитати про апетит, сон, втрату чи прибуток ваги. “ак може себе про€вл€ти депрес≥€, або ≥нший тривожний стан. ÷е важливо, адже тод≥ зм≥нюЇтьс€ не т≥льки емоц≥йний стан людини, а також гормональний. “од≥ людин≥ потр≥бна медикаментозна п≥дтримка, щоб був ресурс розбиратись дальше вже з психотерапевтом. –екомендую звернутись на консультац≥ю до псих≥атра чи л≥кар€ психолога. «араз це можна зробити онлайн.
як побороти хвилюванн€ на тест≥ з вод≥нн€?
¬≥таю. ¬аш запит це не проблема страху в конкретн≥й ситуац≥њ, €ку можна вир≥шити техн≥ками. ѕогоджуюсь з колегою, це питанн€ в≥дносин з батьк≥вськими ф≥гурами. „и пропонував вам псих≥атр, €кий призначав л≥ки, психотерап≥ю з психологом?
як зберегти стосунки п≥сл€ народженн€ дитини?як навчитис€ контролювати свою емоц≥йн≥сть?
¬≥таю. ¬≥дстоювати своњ кордони ≥ дбати, щоб виконувались ваш≥ домовленост≥- це справа не одного дн€. ѕоновлюйте ≥ нагадуйте чолов≥ков≥ про це. ÷е також повертаю його в дорослу позиц≥ю, ≥ €кщо в≥н не вм≥Ї поводитись з дитиною- то його задача навчитись. як колеги вже написали вище, на це потр≥бен час. Ќе вс≥ люди автоматично набираютьс€ рол≥ Ђбатькиї з фактом по€ви дитини. як вар≥ант ви можете запросити профес≥йну н€ню на пару годин, €ка вм≥Ї обходитис€ з дитиною. «вичайно обговорити це з чолов≥ком. ћожливо зʼ€витьс€ б≥льше ≥нформац≥њ п≥д- час обговоренн€
∆елание понести наказание
¬≥таю, Laura.
« ак можно удовлетворит то, чего требует подсознательно психика в таком случае, как мой?»;
¬ивести неусв≥домлен≥ бажанн€ в усв≥домлен≥. ћи можемо впливати ≥ керувати лише тим, що Ї усв≥домленим. “од≥ ми можемо задов≥льнити свою потребу не автоматичним ≥ Їдиним способом( ф≥зичне наказанн€), а знаючи ≥стинну свою потребу маЇмо ширший спектр засоб≥в. “од≥ ми не €вл€Їмось заручником ситуац≥њ, а повертаЇмо соб≥ контроль у момент≥ вибору.
я можливо вас розчаруЇ) але це робота з психотерапевтом. ¬она стосуЇтьс€ батьк≥вських ф≥гур ≥ прив€занност≥, де формуЇтьс€ базов≥ ц≥нност≥ у дов≥р≥, безпец≥ ≥ визнанн≥. Ќе можливо в≥дтворити Ђполомки стосунк≥вї, не будучи у стосунках. ¬ даному випадку- терапевтичних ≥ безпечних
ѕочему хочетс€ понизить себ€ в должности ?
¬≥таю, ≤нно!
—уд€чи з того, що ви зв≥льнилис€ з роботи, де вас ображали, то в≥дстоювати кордони ви вм≥Їте. ћолодець.
ћожливо у вас вигоранн€. “ак в≥дбуваЇтьс€ коли оч≥куваний результат чи винагорода не виправдовують тих старань, €к≥ людина вклала. —пробуйте повернути соб≥ контроль в межах вашоњ посади: чи знаЇте своњ профес≥йн≥ обовʼ€зки? чи можете њх обговорити з≥ своњм безпосередн≥м кер≥вником? хто в≥д вас вимагаЇ Ђнат€гивать улыбкуї?
ј також, що у вас в≥дбуваЇтьс€ у фон≥ вашого житт€ поза роботою?
Ќезрозум≥ла повед≥нка чолов≥ка
¬≥таю. «вернула увагу, що у випадку ≥з втручанн€м другого чолов≥ка, так ≥ з оч≥куванн€м активних крок≥в в≥д першого- ви займаЇте пасивну позиц≥ю. „екаЇте, що ≥нший зробить активн≥ д≥њ ≥ вгадаЇ €к≥ саме вам хочетьс€. ≤ змучуЇтесь в≥д того, що под≥њ не в≥дбуваютьс€ €к у вас в голов≥.
«вичайно, що найкращим р≥шенн€м була б в≥дкрита розмова. “од≥ з перших уст можна все ви€снити. јле не вс≥ ж≥нки можуть з≥знатис€, ≥ це нормально.
“акож з вашоњ розпов≥д≥ складаЇтьс€ враженн€, що той чолов≥к Ђмала дитинаї, один раз ви йому сказали про френд зону ≥ в≥н не робить ≥нших крок≥в. ∆итт€ ж м≥н€Їтьс€, под≥њ розвиваютьс€
Ќе розум≥ю, чого хоче чолов≥к
¬≥таю, яно. ўо будете робити з ≥нформац≥Їю про його Ђнав≥що в≥н з вами бачитьс€ї?
«м≥ст≥ть свою увагу на себе- це €краз те, що ви точно знаЇте ≥ можете на це впливати. « вашого тексту зрозум≥ло, що ви хочете саме стосунк≥в ≥ про це пр€мо сказали чолов≥ков≥- молодець. јле, все починаЇ розвалюватис€ на д≥л≥:) ќсь з цим м≥сцем потр≥бно розбиратис€. „ому ви надал≥ не тримаЇте св≥й кордон ≥ погодились на умовну дружбу? ўо з вашою самооц≥нкою, що ви витрачаЇте св≥й час на безперспективного дл€ ваших ц≥лей кандидата? ћожливо, ви боњтес€, що ваш≥ вимоги завищен≥, а можливо, добре що хоч €кийсь чолов≥к Ї поручЕ ÷е € дл€ прикладу привела, бо потр≥бно шукати саме вашу установку. ќдне зрозум≥ло, що потр≥бно працювати з кордонами.
„то делать если мужчина не хочет женитьс€?
¬≥таю, Ћ≥л≥Ї. Ўкода, що ваш≥ оч≥куванн€ не справджуютьс€. ≤ ви проживаЇте вс≥ ц≥ почутт€.
” вашому текст≥ крик Ђ€к заставити його женитис€ї як≥ потреби у вас за цим бажанн€м?
“ехн≥чно рекомендац≥€ може вигл€дати так: ви с≥даЇте ≥ обговорюЇте конкретний в≥дл≥к часу, через €кий розписуЇтесь. ” раз≥ н≥- обговорюЇте що розходитись, зак≥нчуЇте стосунки ≥ т.д. ƒ≥алог, а не ультиматум дозволить бути вам у позиц≥њ партнер≥в, р≥вних. Ѕуло б добре звернутись на фал≥с≥тац≥ю до психолога, €кий працюЇ з парами
ѕубликации психолога 22

ќЅ«ќ–џ  Ќ»√ и ‘»Ћ№ћќ¬

“ренинги 3

18-10-2023 - 07-08-2024
онлайн
Ђ«аручники чужоњ залежност≥ї, група дл€ ƒƒј
Ќа те, ким ми Ї зараз, повпливали под≥њ минулого. ћи формувались там в дитинств≥. “ам закладалась наша безпека- головна базова ц≥нн≥сть. “ам ми навчил...

14-04-2021 - 14-04-2021
онлайн
¬осстановление после развода и расставани€
¬ы находитесь в процессе расставани€ с любимым человеком? —традаете и часто плачете? Ќе можете сосредоточитьс€ на домашних делах и работе? ¬се валит...

14-04-2021 - 14-04-2021
онлайн
¬осстановление после развода и расставани€
¬ы находитесь в процессе расставани€ с любимым человеком? —традаете и часто плачете? Ќе можете сосредоточитьс€ на домашних делах и работе? ¬се валит...

»нтервью 2
”„ј—“»≈ ¬ »Ќ“≈–¬№ё
—ообщение
ќтправить личное сообщение
„тобы отправить сообщение этому психологу пр€мо отсюда, нужно зарегистрироватьс€ или войти как пользователь.

qr