” ѕсихолога
јвторизаци€
«апомнить на мес€ц
–егистраци€ «абыли пароль?


ѕ—»’ќЋќ√ ”ль€на »вановна  азмирчук (»вано-‘ранковск).


психолог ”ль€на »вановна  азмирчук
12-11-2019 ”ль€на »вановна  азмирчук (»вано-‘ранковск) добавить психолога в избранные

комментарий
Ѕыл(а) на сайте 1 день назад.
ќбразование
ѕЌ” им. ¬.—тефаныка- клинический психолог,
EAGT программа Ђ ћосковский гештальт институтї- сертифицированный гештальт- терапевт,
специализаци€ Ђ ¬озрастные кризисы и травмыї,
»нститут психологии развити€ Ђћј симумї- таро в работе психолога, теори€ и практика работы с метафорическими ассоциативными картами
ќпыт психологической практики
практический опыт консультировани€ с 2015 года,
ведение групп с 2016 года.
–абота с проблемами
✔️ проведенн€ трен≥нг≥вЋичностные проблемы,
сопровождение в период и после развода,
детско- родительские,
женско- мужские,
работа с подростками,
депресси€,
панические атаки,
смена профессии,
работа с родител€ми подростков,
работа с горем и потер€ми
900 грн
 онтактный e-mail
“елефон:

ќтветы 512

ќ“¬≈“џ Ё“ќ√ќ ѕ—»’ќЋќ√ј

–асстройство пищевого поведени€
ƒобрий день.
–озлади харчовоњ повед≥нки, кр≥м спадковоњ природи, мають кор≥нн€ в самооц≥нц≥ ≥ самоц≥нност≥. ќбсесивне мисленн€- думки про ф≥зичний вигл€д ≥ вагу, напр€му повТ€зан≥ з почутт€м огиди ≥ провини. ”€вленн€ про своЇ т≥ло ≥ в≥дношенн€ до нього формуЇтьс€ в ранньому дитинств≥. “ому робота з харчовими розладами довга ≥ тривала.
’то поставив д≥агноз? „и проходили ви терап≥ю?
 омпенсаторна повед≥нка при бул≥м≥њ- блюванн€ чи вживанн€ сечог≥нних- огида ≥ контроль.
“акож ви написали про амб≥валентн≥сть. ѕро два крайн≥ полюси- ≥з крайност≥ в крайн≥сть. —права в тому, що при сильному контрол≥ бути в одному стан≥, ампл≥туда руху в ≥нший стан наст≥льки ж сильна. “е, що ви написали- або «ќЎ, або њм все п≥др€д. јбо ви на виду в ≥нстаграм, або усам≥тненн€. –ѕѕ- це теж ≥стор≥€ про прийн€тт€ своњ х частин. ¬и запитуЇте
€кщоquote]Ќужно прин€ть себ€, полюбить и всегда держать себ€ в рамках и в дисциплине?»;
ѕолюбити себе- це прийн€ти себе. “од≥ рамки не потр≥бн≥
Ќе понимаю вернутьс€ к бывшему или двигатьс€ дальше
ƒобрий день.
¬и написали, що не знаЇте, що в≥дчуваЇте ≥ чого хочете. ƒуже лог≥чне заключенн€. Ќаш≥ емоц≥≥ ≥ почутт€ потр≥бн≥ дл€ того, щоб пов≥домл€ти нам про наш≥ потреби. ÷е сигнальна система, що вказуЇ рухаЇмос€ ми на зустр≥ч, чи проти наших потреб. якщо ви дозволити соб≥ в≥дчувати все, що в≥дчуваЇтьс€. “од≥ стане зрозум≥ло що вам хочетьс€. ≤ питанн€ що робити? буде не актуальне.
¬иход€чи з цього, в≥дпов≥м на 1 питанн€.
¬ люб≥й ситуац≥≥ з любою людиною, €кщо вам не хочетьс€ сексу, не займайтес€ сексом. ≤накше це насилл€. ј розбиратис€ чому вам не хочетьс€, то вже на терап≥≥.
ƒайте, будь-ласка, рекомендац≥њ щодо вибору п≥дход€щого мен≥ психолога.
« вашого доповненн€, необх≥дно звернутись до псих≥атра. ћожливо вам потр≥бна медекаментозна допомога. ” вас Ї п≥дтримка? ’тось з с≥м≥ знаЇ про ваш стан?

Ѕесплатна€ рассылка интересностей!

ƒайте, будь-ласка, рекомендац≥њ щодо вибору п≥дход€щого мен≥ психолога.
ƒобрий день, Depressive.
ƒуже т≥шус€ коли бачу так≥ запити) ¬важаю, що дбати про своЇ псих≥чне здоров€ в сучасному св≥т≥- це така ж необх≥дн≥сть, €к робити проф≥лактичний огл€д у л≥кар€.
ќсобисто € такого матер≥алу не маю, порадити статт≥ своњх колег по тем≥ вибору психолога теж не можу. „омусь не зустр≥чала такого матер≥алу.
ћожу дати вам рекомендац≥њ на що сл≥д звернути увагу, з особистого досв≥ду.

ƒумаю що найважлив≥ше це роз≥братис€ в р≥зниц≥ психолог ≥ психотерапевт.
ѕсихолог- це спец≥ал≥ст, €кий маЇ вищу осв≥ту в галуз≥ психолог≥€, державного зразка. ¬ його компетентн≥сть входить зробити д≥агностику ≥ пов≥домити людин≥ про результат. …ого висновок базуЇтьс€ на загальноприйн€тих тестах, опитувальниках, ≥нших.
ѕсихотерапевт- це спец≥ал≥ст, €кий маЇ ту ж осв≥ту в галуз≥ психолог≥€ плюс додаткову спец≥ал≥зац≥ю в програм≥ €когось напр€мку. Ќаприклад- позитивно- ор≥Їнтованоњ терап≥њ,  “ѕ, гештальт терап≥њ та ≥н. «деб≥льшого- це програми €кихось ≥ноземних вуз≥в, де план навчанн€ маЇ строг≥ вимоги. ѕереважно це програми дорог≥, платн≥ ≥ триваю довше н≥ж навчанн€ в державному вуз≥.
¬ цих програмах акцент робитьс€ на власн≥й терап≥њ особистост≥ психолога. ј також знанн€ не теоретичн≥, €к в ≥нститут≥, а практичн≥. ѕ≥д кер≥вництвом тренера такоњ програми, студенти працюють з людьми. ѕровод€ть терап≥ю в парах, а д≥л≥ розбирають у суперв≥з≥њ про що була робота, запит кл≥Їнта, механ≥зми супротиву ≥ ≥нш≥ важлив≥ реч≥.
ƒал≥ п≥сл€ основноњ частини, студенти вибирають соб≥ ще додатков≥ спец≥ал≥зац≥њ. ÷е те, що ви знаЇте вже: сексолог≥€, кризи ≥ травми, с≥мейна система, дит€ча ≥ т.д.
ќбовТ€зковим ≥ самим важливим в таких програмах Ї особиста терап≥€. ѕо простому- перш н≥ж допускати до людей, сам спец≥ал≥ст маЇ пройти особисту терап≥ю. ™ обовТ€зков≥ години. јле в б≥льшост≥, в хороших психотерапевт≥в вони перевалюють в дек≥лька раз≥в норми. ÷е потр≥бно дл€ того, щоб п≥д час роботи з кл≥Їнтом, терапевт не проектував своњ травми на кл≥Їнта, знав своњ сл≥п≥ зони ≥ вм≥в працювати на користь кл≥Їнта.
ѕ≥дсумуЇмо) психолог може провести д≥агностику. –езультатом його роботи буде таке: наприклад в≥н визначить, що у кл≥Їнта фоб≥€, чи пан≥чн≥ атаки. ¬се, його робота зак≥нчилась. ўоб допомогти кл≥Їнту в≥н не маЇ компетенц≥њ. ¬≥н маЇ направити до психотерапевта. ’оча, на практиц≥ переважно в≥н цього не робить) нажаль.
¬≥дпов≥дно, терапевт може ≥ маЇ дл€ цього компетентн≥сть, щоб провести д≥агностику ≥ працювати.
« цим роз≥брались.)
ƒал≥, спец≥ал≥ст €кий працюЇ з кл≥Їнтом маЇ брати суперв≥з≥ю на цю роботу. ÷е щось на кшталт- радитис€ ≥ розбирати д≥агноз з групою б≥льш компетентних колег. ƒл€ того, щоб п≥дтвердити чи спростувати г≥потезу щодо вибраного напр€мку роботи.
ƒл€ працюючого спец≥ал≥ста це обовТ€зкова умова.
ƒал≥ про особист≥сть самого психолога.
“е що в≥н маЇ мати особисту терап≥ю ≥ суперв≥з≥ю- це основне.
ƒал≥ на що сл≥д звернути увагу- психотерап≥€ притримуЇтьс€ безоц≥ночного ставленн€ до особистост≥. ÷е означаЇ, що терапевт однаково в≥дноситьс€ до уподобань в≥ри, пол≥тики, сексуальноњ ор≥Їнтац≥њ ≥ форми шлюбу. Ќаприклад, в≥н н≥коли не скаже, що бути христи€нином ≥ ходити до церкви- це правильно. ј бути гомосексуал≥стом- це не правильно. ¬≥н розгл€даЇ форми в≥ри ≥ приналежност≥, €к ц≥нност≥ кл≥Їнта. “акож психотерапевт н≥коли! не даЇ порад. ¬≥н не вище ≥ не мудр≥ше кл≥Їнта.
ќсобист≥сть терапевта теж важлива. ¬ам маЇ бути комфортно в його присутност≥. ’оча грамотний спец≥ал≥ст знаЇ про роботу переносу)


„то ответить маме
ƒобрий день, —ергей.
якщо чисто техн≥чно що в≥дпов≥сти мам≥?
-я не зобов€заний виправдовувати тво≥ оч≥куванн€.
јле ж справа не в тому, що казати. —права в тому, €к ви себе почуваЇте ≥ що в≥дчуваЇте.
—епарац≥€ ≥ кордони. якщо чесно, € не знаю ≥нших д≥Ївих способ≥в, €к розбиратись в терап≥≥
ѕерестала нравитьс€ себе
ƒобрий день, Name29.
—кладаЇтьс€ враженн€, що ви любите себе т≥льки красивою,ф≥гуровою. Ќ≥би щоб любити себе потр≥бна €кась умова, €к то не мати целюл≥ту, бути худенькою. Ћюбов до себе, то приймати в соб≥ вс≥ частини (≥ це теж €).
я би порозпитувала вас про те, €к в≥дноситьс€ до зовн≥шност≥ ваша мама. «в≥дки ви знаЇте €к≥ мають бути параметри зовн≥шност≥. як взагал≥ формувалос€ оте в≥дчутт€ ж≥ночност≥. ’то про нього розказував. як тато реагував на признаки ж≥ночност≥.
Ѕоль любовь
ƒобрий день.
Ќаш≥ потреби умовно можна розд≥лити на три групи- потреба в безпец≥, потреба в любов≥, потреба в визнанн≥(признании). Ќе ц≥лком розум≥ючи, €ку потребу ми хочемо закрити, в результат≥ ми не задоволен≥ результатом. ѕодумайте наперед-€ку мою потребу закриЇ, €кщо € отримаю то-то(тут п≥дставл€Їте своЇ)
÷ей механ≥зм формуЇтьс€ в дитинств≥. “ому важливо вас порозпитувати, €к це було саме у вас.
Ќаприклад, €кщо мене любили за хорош≥ оц≥нки, за те що € була тихою дитиною ≥ не в≥двол≥кала батьк≥в в≥д важливих справ. я буду приносити дос€гненн€, щоб мене любили. ѕотребу в любов≥ € буду намагатись дос€гти визнанн€м. “акий перевернутий спос≥б. «вичайно, що результат не буде мене задов≥льн€ти.
Ћичные границы
https://upsihologa.com.ua/lichnye-granicy-ne-rabotayut-stradayut-otnosheniya.html
ƒобрий веч≥р, Yamas.
ќсь мо€ статт€ на цю тему( вона рос≥йською мовою)
якщо зТ€вл€тьс€ питанн€- запитуйте? ¬≥дпов≥м обов€зково
»ду к школьному психологу.
ƒобрий веч≥р, ћ≥ра.
¬се залежить в≥д того, чи вас хвилюЇ €кась конкретна проблема. якщо так, то сл≥д записати запитанн€, €к≥ б ви хот≥ли задати. Ѕо розмова може п≥ти не туди))
Ѕес≥да буде вигл€дати приблизно так: ви познайомитесь, дал≥ опишете з чим прийшли. ƒал≥ психолог буде задавати уточнююч≥ запитанн€.
√оворити можна ≥ треба про будь-шо. √оловне не брехати, бо тод≥ вир≥шувати брехню- €кий з того толк?
¬и можете ≥ маЇте право не в≥дпов≥дати на запитанн€, €кщо вам не комфортно.
„ому така недов≥ра чи буде толк? ѕсихолог- це людина, €ка маЇ профес≥йн≥ знанн€ в ц≥й галуз≥. “им паче, що вона бачить вашу дитину б≥льшу частину дн€. ј це вже не мало.
якщо будете хвилюватись, так ≥ скаж≥ть про це. ѕсихологи дуже любл€ть говорити про почутт€ ≥ емоц≥њ))
¬се буде добре. ÷е хороша ≥де€

ќтвет отредактирован автором 25-01-2021 18:47:55

—тоит ли разводитс€?
ƒобрий день.
¬аше питанн€ ц≥лком конкретне

«≈сли уже посмотрела в сторону другого - то имей смелость уйти и не ставить рога нынешнему мужу. ѕравильно ли это?[/quo
¬≥дпов≥дь знаЇте лише ви. ¬она базуЇтьс€ на ваших ц≥нност€х ≥ вашому погл€д≥.
ѕропоную подивитись п≥д ≥ншим кутом.
як дл€ вас ≥ти з≥ стосунк≥в не до когось, а в≥д нього. Ќе перескакувати з одних стосунк≥в в ≥нш≥, а дати час на завершенн€. «авершенн€ стосунк≥в це теж пер≥од, €кий потребуЇ часу.
“ак ви зможете зрозум≥ти чи бути у стосунках це ц≥ль, чи ц≥ль мати задов≥льн€юч≥ стосунки. ÷е два кардинально р≥зн≥ види роботи.
“акож у вашому текст≥ Ї слова, що ви вигнали чолов≥ка. ѕочуйте р≥зницю-завершили стосунки ≥ вигнала.¬ одному- обрив, втеча без можливост≥ присвоЇнн€ досв≥ду. ¬ ≥ншому-вд€чн≥сть за хороше ≥ розум≥нн€ що важливо розм≥стити в наступних стосунках ≥ Ї важливим дл€ щаст€.
¬и написали лише про негативн≥ моменти шлюбу. „и було щось хороше дл€ вас особисто?


ѕосто€нно обижаюсь
ƒобрий день, Ћиза.
Ќаш≥ почутт€ ≥ емоц≥њ- це наша сигнальна система. ¬они потр≥бн≥, щоб сигнал≥зувати нам про наш≥ потреби. якщо потреба не розп≥знана ≥ не задоволена, все повторюЇтьс€ по кругу.
ќбраза- це складна емоц≥€, бо вона складаЇтьс€ з≥ злост≥ ≥ зупиненого збудженн€. «будженн€ не в сексуальному контекст≥, а збудженн€- €к д≥€.
ѕодумайте, €к би вигл€дала ваша образа по-≥ншому? ќпиш≥ть св≥й стан словами, називаючи почутт€?
якою ви себе в≥дчуваЇте коли в≥н зап≥знюЇтьс€?
ѕропиш≥ть все на папер≥, не посп≥шаючи.
ƒал≥ перечитайте
—трах перед реакцией мамы на мою самосто€тельность
ƒобрий день, foster.
« ак правильно и в какой момент сказать что € не буду сегодн€ ночевать дома, чтобы все обошлось без скандала?»;
¬ стосунках немаЇ правильно- неправильно. ™ задов≥льн€Ї чи не задов≥льн€Ї вас форма взаЇмод≥њ ≥ результат.
Ќайлегший ≥ найкращий вар≥ан все ви€снити- поговорити. ѕроговорити про своњ почутт€, все що ви в≥дчуваЇте в≥д такого маминого контролю. «вичайно, п≥д≥брати комфортну дл€ вас форму.
¬аше питанн€ стосуЇтьс€ сепарац≥њ, з цього випливаЇ пон€тт€ про власн≥ кордони. —епаруватис€, тобто в≥дд≥литис€, людина може тод≥, коли вона знаЇ про своњ права ≥ обов€зки. ¬м≥Ї переживати свою Ђ нехорошестьї готова в≥дстоювати св≥й виб≥р ≥ своњ ц≥нност≥.
“ема сепарац≥њ м≥стить роботу з дитинством- €ка форма привТ€заност≥, €к батьки в≥дносились до вашоњ самост≥йност≥, до усп≥х≥в....
ўоб ознайомитись з темою, прочитайте що таке особист≥ кордони. ƒумаю що це вам дасть пон€тт€, з чим саме ви стикаЇтесь.
¬ мене Ї статт€ Ђ Ћичные границыї
’очу помен€ть профессию, не знаю с чего начать
ƒобрий день, јртем.
”€в≥ть соб≥, що ви њли €кийсь екзотичний фрукт, €кого € нав≥ть не бачила. ≤ прошу про нього мен≥ розказати. як ви будете мен≥ розказувати? ¬и будете пор≥внювати смак ≥ запах цього фрукта, до знайомих ≥ под≥бних фрукт≥в, €к≥ ви знали ран≥ше. “обто, € буду знати про той екзотичний фрукт вашими уподобанн€ми, вашими симпат≥€ми. я буду знайома з цим фруктом, через ваш≥ висновки.
якщо перенести цю асоц≥ац≥ю на батька, ви теж знаЇте про нього не в≥д нього, а зовн≥шн≥ загальн≥ факти. ѕереважно висновки по фактажу б≥ограф≥њ.
я н≥ в €кому раз≥ не стверджую, що вам потр≥бно сп≥лкуватис€ з батьком. я лише хочу показати вам, що враженн€ про нього ви можете скласти сам≥. ј вже тод≥ прийн€ти р≥шенн€, чи хочете цю людину у своЇ житт€, €кий формат в≥дносин вам комфортний ≥ чи взагал≥ вам потр≥бн≥ €к≥сь в≥дносини.
” вашому текст≥ ≥ в попередньому питанн≥, акцент на слов≥ Ђ робитиї. “ому € звернула увагу на категоричн≥сть вибору- робити- не робити. “ака категоричн≥сть дуже нас обмежуЇ ≥ звужуЇ вар≥анти. ћ≥ж цими полюсами Ї багато пром≥жних. ƒо прикладу - подумати, прим≥р€тись,

Ђя боюсь, що в≥н почне мене т€гнути в секту, € чинитиму спротив, ≥ вс≥ в≥дносини м≥ж нами припин€тьс€.ї
ќц€ фраза. ћи маЇмо ≥ можемо будувати стосунки в комфортних дл€ себе кордонах. ћи кажемо €к ≥ на €ких умовах можна з нами комун≥кувати. ¬и тут говорите лише про б≥ле ≥ чорне) јле можна виставити кордон- наприсклад сказати ми не сп≥лкуЇмос€ про твою секту ≥ не т€гни мене туди. “од≥ ми стаЇмо учасником процесу. ћи продовжуЇмо комун≥кац≥ю.
“акож хочу вам сказати, що вс≥ незавершен≥ ситуац≥€, наша псих≥ка буде завершувати у близьких стосунках. Ћюбовних маю на уваз≥.
–обота з важливими ф≥гурами- материнською ≥ батьк≥вською. ¬ психолог≥њ батьк≥вськ≥ ф≥гури не дор≥внюЇ мама ≥ тато. ј в терап≥њ робота з ф≥гурами- не дор≥внюЇ знайомитись з татом.
“ому, всеодно рекомендую вам терап≥ю. “акий пласт не можливо вир≥шити н≥ книжками, н≥ самороботою. ÷е все треба проживати.

ќтвет отредактирован автором 23-01-2021 10:19:49

 азнить нельз€,помиловать или казнить,нельз€ помиловать
ƒобрий день.
Ќаш≥ емоц≥њ ≥ почутт€ потр≥бн≥ нам дл€ того, щоб ми звернули увагу на €кусь свою потребу. „им €скрав≥ш≥ емоц≥њ, тим б≥льша потреба, €ка потребуЇ реал≥зац≥њ.
“ерм≥ну давност≥ травмуючоњ ситуац≥њ не маЇ. ѕод≥€ могла статись в далекому минулому, але наша псих≥ка буде повертати нас на м≥сце под≥њ, щоб розр≥шити ситуац≥ю задов≥льно дл€ нас.
як би ви хот≥ли, щоб вир≥шилась ситуац≥€ з≥ зрадою?
„и говорили ви про св≥й стан ≥ своњ почутт€ стосовно зради, з чолов≥ком? „и можете ви пр€мо задати йому запитанн€, €к≥ вас хвилюють?
“равмуюча под≥€ сталас€ в пар≥, тому пара ≥ повинна њњ вир≥шувати. « вашого тексту складаЇтьс€ враженн€, що це лише ваша проблема. „и розум≥Їте ви, що в≥дпов≥дальн≥сть по-половин≥?
—тосовно розлученн€.
÷е кардинальний ≥ здаЇтьс€ найлегший вих≥д- нема зрадника, нема переживань. якщо не переробити ц≥ нмоц≥њ, вони перенесутьс€ в ≥нш≥ в≥дносини. ƒоки не реал≥зуЇтьс€ потреба.
–аджу попрацювати з психологом.
’очу помен€ть профессию, не знаю с чего начать
ƒобрий день, јртем.
ƒуже ц≥кава ваша ≥стор≥€. “акий ун≥кальний досв≥д пошуку батьк≥вськоњ ф≥гури.
«вернула увагу, що ваш спос≥б вир≥шувати, такий категоричний, €к в мами. « батьком не сп≥лкуйс€ ≥ крапка. “ак ≥ з музикою- треба кидати попередню роботу ≥ все. ћ≥ж цими двома крайн≥ми вар≥антами Ї ще купа пром≥жних вар≥ант≥в. Ќаприклад, ви можете займатис€ музикою приватно, вчитис€ на €кихось курсах, щоб зрозум≥ти чи вам взагал≥ це подобаЇтьс€.
¬аше питанн€ про музику ц≥лком конкретне.
јле ваша життЇва ≥стор≥€- фон житт€ про пошук батьк≥вськоњ ф≥гури. я про те, що музика то лише симптом) Ќасправд≥ вир≥шити з цим можливо через оту роботу з мамою- татом.
ѕопрацюйте з психологом, вам стане зрозум≥ло зв≥дки ноги)
я не стверджую, а лише припускаю, що через музику ви шукаЇте автентиф≥кац≥ю з батьк≥вською ф≥гурою. ≤ €к вар≥ант, що музика це ваше покликанн€ ≥ ваш талант- гени н≥хто не в≥дм≥н€в.
«вичайно, що мама д≥€ла з найкращих побуждЇн≥й ≥ бо€чись секти, захищала вас €к могла. як вм≥ла. ¬и вже зараз дорослий, ваша псих≥ка сформована, ви можете приймати самост≥йн≥ р≥шенн€, одне з €ких познайомитись з≥ своњм батьком, €кщо захочете звичайно. ¬и знаЇте про нього через призму маминих сл≥в. Ћише те що в≥н сектант. јле може ви€витис€ що в нього Ї ≥нш≥ €кост≥.
¬ажное
место приЄма клиентов »вано-‘ранковск, Ќезависимости, 21
ќценка от коллег-психологов

ќбщий рейтинг среди коллег: 10 из 10ти.
¬сего оценок
: 3.

ѕочему пользователи не могут оценивать психологов? ѕочему нельз€ дать возможность задающим вопрос оценивать ответы?

„еловек, обращающийс€ за психологической помощью, равно как и любой неспециалист в принципе, не всегда может объективно оценить пользу от тех или иных рекоммендаций психолога. »ногда самый верный совет, например, пересмотреть свои способы реагировани€ в повтор€ющемс€ конфликте, а самый при€тный дл€ клиента - заверени€ в том, что он во всем абсолютно прав и изменитьс€ должны окружающие люди.
»ногда именно те ответы, которые Ђзадеваютї клиента, вызыва€ чувства раздражени€ и агрессии, как раз и €вл€ютс€ более Ђправильнымиї.
’орошие рекомендации не всегда принос€т облегчение сразу.
ѕоэтому, мастерство психолога может наиболее точно оценить другой специалист.

ѕосмотреть отзывы
—ертификаты о дополнительном образовании
Psiycon
часов: 20
”крањнська сп≥лка психотерапевт≥в
часов: 20
јсоц≥ац≥€ практикуючих психолог≥в ≤вано- ‘ранк≥вськоњ област≥
часов: 140
”крањнський гештальт ≥нститут
часов: 180
јсоц≥ац≥€ практикуючих психолог≥в ≤вано- ‘ранк≥вськоњ област≥

 азкотерап≥€
ќбщество практикующих психологов Ђ √ештальт- подходї
часов: 65
√ештальт-терап≥€
EAGT программа Ђ ћосковский √ештальт »нститутї
мес€цев: 12 часов: 180
√ештальт-терап≥€
EAGT программа Ђ ћосковский √ештальт »нститутї

√ештальт-терап≥€
EAGT программа Ђ ћосковский √ештальт »нститутї
часов: 71
√ештальт-терап≥€




ѕубликации 21
ѕ”ЅЋ» ј÷»» ѕ—»’ќЋќ√ј

ќЅ«ќ–џ  Ќ»√ и ‘»Ћ№ћќ¬

Ћюбимые цитаты
“ренинги 2

“–≈Ќ»Ќ√» Ё“ќ√ќ ѕ—»’ќЋќ√ј

14-04-2021 - 14-04-2021
онлайн
¬осстановление после развода и расставани€
¬ы находитесь в процессе расставани€ с любимым человеком? —традаете и часто плачете? Ќе можете сосредоточитьс€ на домашних делах и работе? ¬се валит...

14-04-2021 - 14-04-2021
онлайн
¬осстановление после развода и расставани€
¬ы находитесь в процессе расставани€ с любимым человеком? —традаете и часто плачете? Ќе можете сосредоточитьс€ на домашних делах и работе? ¬се валит...

»нтервью 1
”„ј—“»≈ ¬ »Ќ“≈–¬№ё
—ообщение
ќтправить личное сообщение
„тобы отправить сообщение этому психологу пр€мо отсюда, нужно зарегистрироватьс€ или войти как пользователь.

qr